- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації та проведення контролюючими органами зустрічних звірок, обміну податковою інформацією при здійсненні податкового контролю
Відповідно до підпункту 5.5 пункту 5 Положення про Державну податкову службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 року
№ 227 , та з метою впровадження єдиного порядку організації роботи з обміну та опрацювання податкової інформації при здійсненні податкового контролю, направлення запитів на надання інформації для проведення зустрічних звірок, а також оформлення, передачі та накопичення матеріалів зустрічних звірок органами ДПС (далі - контролюючі органи), згідно з пунктом 73.5 статті
73 Податкового кодексу України НАКАЗУЮ:
( Констатуюча частина із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної податкової служби
№ 145 від 27.01.2021 )
1. Затвердити Методичні рекомендації щодо організації та проведення контролюючими органами зустрічних звірок, обміну податковою інформацією при здійсненні податкового контролю, що додаються.
2. Керівникам головних управлінь ДПС в областях, м. Києві, Офісу великих платників податків ДПС забезпечити доведення цього наказу до підпорядкованих структурних підрозділів та його врахування при організації і проведенні зустрічних звірок та обміну податковою інформацією відповідно до вимог законодавства.
Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної податкової
служби України
29.01.2020 № 47
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо організації та проведення контролюючими органами зустрічних звірок, обміну податковою інформацією при здійсненні податкового контролю
( У назві і тексті Методичних рекомендацій слова "запитів про проведення", "запитів щодо проведення", "запитів на проведення" в усіх відмінках замінено словами "запитів на надання інформації для проведення" у відповідних відмінках згідно з Наказом Державної податкової служби
№ 145 від 27.01.2021 )
1. Загальні положення
1.1. Методичні рекомендації щодо організації та проведення контролюючими органами зустрічних звірок, обміну податковою інформацією при здійсненні податкового контролю (далі - Методичні рекомендації) рекомендуються для застосування з метою впровадження єдиного порядку організації роботи з обміну та опрацювання податкової інформації при здійсненні податкового контролю, направлення запитів на надання інформації для проведення зустрічних звірок, а також оформлення, передачі та накопичення матеріалів зустрічних звірок контролюючими органами під час вжиття ними заходів податкового контролю.
При організації та здійсненні обміну документально оформленими результатами опрацювання зібраної податкової інформації щодо платників податків ризикових категорій - учасників схем ухилення від оподаткування ПДВ, які відпрацьовуються в межах виконання наказів ДПС щодо комплексного відпрацювання податкових ризиків з ПДВ, доцільно використовувати інші методичні рекомендації та роз'яснення з цього питання.
1.2. При організації і проведенні зустрічних звірок та обміні контролюючими органами податковою інформацією при здійсненні податкового контролю необхідно керуватись вимогами статті
72, пункту 73.5 статті
73 розділу II
Податкового кодексу України (далі - Кодекс), постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року
№ 1232 "Про затвердження Порядку проведення контролюючими органами зустрічних звірок", зі змінами, та іншими нормативно-правовими актами.
2. Відбір суб'єктів господарювання для здійснення зустрічних звірок та обміну податковою інформацією
2.1. Для проведення зустрічних звірок відбираються суб'єкти господарювання (у т. ч. суб'єкти підприємницької діяльності - фізичні особи) у випадках, визначених пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року
№ 1232 "Про затвердження Порядку проведення контролюючими органами зустрічних звірок", зі змінами.
2.2. Відбір суб'єктів господарювання для здійснення зустрічних звірок відповідно до абзацу третього пункту 73.5 статті
73 Кодексу доцільно проводити шляхом ґрунтовного аналізу наявної в контролюючих органах податкової інформації, зібраної у встановленому законом порядку (у т. ч. яка відповідно до статті
74 Кодексу зберігається та опрацьовується засобами інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів, виявлена у процесі податкового контролю та при виконанні інших покладених на контролюючі органи функцій та завдань).
Зокрема, доцільно проводити аналіз:
реєстраційних даних суб'єкта господарювання, даних фінансової звітності та податкових декларацій і додатків до них, інформації про попередні перевірки (звірки), даних митних декларацій, інформації про здійснені контрольовані операції (засобами інформаційно-телекомунікаційних систем);
наявності розбіжностей між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ (засобами Системи автоматизованого співставлення податкового зобов'язання та податкового кредиту у розрізі контрагентів);
відомостей, що містяться у податкових та акцизних накладних та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до них, а також доданих до реєстру документів, наявність або відсутність факту їх реєстрації (з використанням Єдиного реєстру податкових накладних та Єдиного реєстру акцизних накладних);
інформації щодо провадження у справах про адміністративне та судове оскарження податкових повідомлень-рішень (з використанням АІС "Скарга" та АІС "Суди");
наявності та стану діяльності господарських одиниць, через які платник податків здійснює роздрібну торгівлю, даних про реєстрацію та зняття з обліку реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО), а також обсягів здійснених розрахункових операцій;
інформації про кількість та динаміку працівників, які працюють за трудовими договорами (контрактами) або цивільно-правовими договорами у звітному періоді, нарахування та виплату доходів на користь фізичних осіб, сум утриманого з них податку з використанням Державного реєстру фізичних осіб;
наявності інформації щодо порушень суб'єктом господарювання податкового, валютного, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи;
наявності інформації про проведення фінансових операцій, які можуть бути пов'язані з легалізацією доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму та фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення;
іншої інформації, отриманої у передбачений законом спосіб.
При проведенні аналізу доцільно дослідити схему діяльності платника податків щодо регулярності взаємовідносин з контрагентами, проаналізувати наявність причинно-наслідкового зв'язку між фактом придбання товарів (послуг), інших (супутніх) витрат з основною господарською діяльністю платника податків, обґрунтованість використання товарів (послуг) у господарській діяльності, особливості предмета господарсько-правових взаємовідносин.
Необхідність проведення зустрічних звірок суб'єктів господарювання посадовим (службовим) особам контролюючих органів доцільно визначати також за результатами аналізу документів, отриманих із внутрішніх або зовнішніх джерел (у т. ч. від платників податків), які свідчать про порушення такими платниками податків податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
2.3. Відбір суб'єктів господарювання, у тому числі які є сторонами контрольованої операції або були задіяні в ланцюгу постачання товарів (робіт, послуг, інших об'єктів цивільних прав), що є об'єктом контрольованої операції, для здійснення зустрічних звірок відповідно до абзацу четвертого пункту 73.5 статті
73 Кодексу (у випадках, передбачених підпунктом 39.5.2.13 підпункту 39.5.2 пункту 39.5 статті
39 Кодексу) доцільно проводити шляхом ґрунтовного аналізу наявної в контролюючих органах податкової інформації, зібраної у встановленому законом порядку (у т. ч. яка відповідно до статті
74 Кодексу зберігається та опрацьовується засобами інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів, виявлена у процесі проведення перевірки платника податків, або інших заходів податкового контролю, виконанні інших покладених на контролюючі органи функцій та завдань).
2.4. За результатами аналізу з урахуванням вимог підпунктів 2.1 - 2.3 цього пункту Методичних рекомендацій, розглядається питання доцільності направлення запиту на надання інформації для проведення зустрічної звірки до контролюючого органу, до компетенції якого належить реалізація повноважень щодо здійснення податкового контролю стосовно суб'єкта господарювання.
При цьому слід врахувати, що запит на надання інформації для проведення зустрічної звірки суб'єктів господарювання, відібраних відповідно до підпункту 2.2 цього пункту, доцільно направляти при виявленні за результатами аналізу податкової інформації фактів, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, та є підставою для направлення суб'єкту господарювання запиту відповідно до вимог пункту 73.3 статті
73 Кодексу.
У разі встановлення за результатами аналізу відсутності необхідності проведення зустрічних звірок до матеріалів перевірки можуть долучатися дані, які це підтверджують, із фіксацією на них дати та часу роздрукування засобами інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів.
2.5. При встановленні за результатами аналізу факту відсутності передбачених пунктом 73.3 статті
73 Кодексу підстав для направлення запиту суб'єкту господарювання про проведення зустрічної звірки або якщо суб'єкта господарювання, взаємовідносини з яким необхідно дослідити, неможливо віднести до платників податків реального сектору економіки, які проводять фінансово-господарську діяльність, сплачують податки та взяті на облік в контролюючих органах як платники податків за основним місцем обліку, або щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, або які знаходяться у стані зміни свого місцезнаходження, що при цьому унеможливлює проведення зустрічної звірки, з метою отримання податкової інформації до відповідного контролюючого органу доцільно направляти запит щодо обміну податковою інформацією, наявною в такому органі.
Такий запит направляється виключно для отримання належним чином оформленої податкової інформації, яка відсутня в даних інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів або перегляд якої обмежений (зокрема, результати проведених перевірок, стан адміністративного та судового оскарження результатів перевірок, інформація про наявність ознак фіктивного підприємництва (банкрутства), інформація щодо місцезнаходження (місця проживання) платника податків або відсутності його за місцезнаходженням (місцем проживання) тощо).
3. Направлення запитів на надання інформації для проведення зустрічних звірок та запитів щодо обміну податковою інформацією
3.1. З метою проведення зустрічної звірки контролюючий орган, що ініціює проведення такої звірки (далі - контролюючий орган - ініціатор), надсилає контролюючому органу, до компетенції якого належить реалізація повноважень щодо здійснення податкового контролю стосовно суб'єкта господарювання (далі - контролюючий орган - виконавець), Запит на надання інформації для проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання (рекомендований зразок форми запиту на надання інформації для проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання наведено в додатку 1 до Методичних рекомендацій) засобами інформаційно-телекомунікаційної системи для підтвердження даних, отриманих від платника податків та інших суб'єктів інформаційних відносин.
Зустрічна звірка може бути проведена контролюючим органом - ініціатором самостійно, якщо здійснення податкового контролю щодо цього суб'єкта господарювання належить до його компетенції.
З метою отримання податкової інформації, яка відсутня в даних інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів або перегляд якої обмежений відповідно до рівня контролюючого органу - ініціатора, останній надсилає до контролюючого органу - виконавця запит щодо обміну податковою інформацією (рекомендований зразок форми запиту щодо обміну податковою інформацією наведено в додатку 3 до Методичних рекомендацій) засобами інформаційно-телекомунікаційної системи.
Запити на надання інформації для проведення зустрічних звірок та запити щодо отримання податкової інформації, надіслані іншими засобами (транзитними файлами тощо), відпрацюванню не підлягають.
3.2. У Запиті на надання інформації для проведення зустрічної звірки контролюючому органу - ініціатору доцільно чітко та повно вказати інформацію щодо здійснених господарських операцій платника податків із суб'єктом господарювання, інформацію, що може бути підставою для направлення запиту суб'єкту господарювання, та вказати повний і чіткий перелік питань, які потребують дослідження при проведенні зустрічної звірки для зіставлення даних, отриманих від платників податків, та інших суб'єктів інформаційних відносин (для проведення зустрічної звірки відповідно до абзацу четвертого пункту 73.5 статті
73 Кодексу наводиться також інформація щодо обґрунтування відбору платників податків, які були задіяні в ланцюгу постачання/придбання товарів (робіт, послуг, інших об'єктів цивільних прав), що є предметом контрольованих операцій), з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, повноти їх відображення в обліку платника податків (а також інших питань, які виникли у процесі здійснення заходів податкового контролю за трансфертним ціноутворенням, передбачених статтею
39 Кодексу, тощо).
З метою забезпечення результативності та оперативності проведення зустрічної звірки у Запиті на надання інформації для проведення зустрічної звірки доцільно наводити інформацію, відповідно до якої виникли сумніви та/або необхідність дослідження факту та обставин здійснення операцій, щодо наявних або можливих порушень податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, з дотриманням вимог, визначених у пункті 73.3 статті
73 Кодексу.
3.3. Примірний перелік питань для відображення у Запиті на надання інформації для проведення зустрічної звірки наведено у додатку 2 до Методичних рекомендацій.
Наведений перелік питань не є обов'язковим та/або вичерпним і формується працівником підрозділу - ініціатором проведення зустрічної звірки платника податків, індивідуально по кожному суб'єкту господарювання, з яким мав господарські відносини платник податків, та по кожній операції в ланцюгу постачання/придбання товарів (робіт, послуг, інших об'єктів цивільних прав), що є предметом контрольованих операцій або використовувався при їх проведенні (при проведенні зустрічної звірки суб'єкта господарювання, який був задіяний у такому ланцюгу), залежно від наявних даних про платника податків та суб'єкта господарювання, а також встановлених фактів, що викликають сумнів стосовно здійснених господарських операцій та їх документального підтвердження або потребують дослідження тощо.
При цьому з метою забезпечення результативності та оперативності проведення зустрічної звірки працівник підрозділу - ініціатор проведення зустрічної звірки повинен максимально чітко та повно навести у запиті інформацію стосовно здійснених господарських операцій платника податків із суб'єктом господарювання та повний і чіткий перелік питань, дослідити, які необхідно при проведенні зустрічної звірки для з'ясування факту здійснення операцій та повноти їх відображення в обліку платника податків, або визначення відповідності умов контрольованої операції принципу "витягнутої руки".
3.4. У запиті щодо обміну податковою інформацією зазначаються обґрунтування необхідності його направлення за результатами опрацювання податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, обсяг та зміст інформації, яка необхідна для здійснення податкового контролю.
3.5. Не рекомендовано надсилати запити до контролюючого органу:
3.5.1. щодо надання інформації для зустрічних звірок:
до завершення граничного терміну виконання первинного запиту на надання інформації для проведення зустрічної звірки;
без належного обґрунтування підстав для направлення запиту суб'єкту господарювання про надання інформації та її документального підтвердження для проведення зустрічної звірки (з урахуванням вимог, передбачених пунктом 73.3 статті
73 Кодексу, та підпунктів 3.1 - 3.3 пункту 3 цих Методичних рекомендацій);
з метою отримання лише інформації щодо загальних відомостей про суб'єкта господарювання та показників його податкової звітності, наявної в інформаційно-телекомунікаційних системах контролюючих органів, у т. ч. що є достатньою для підтвердження відносин між платниками податків;
щодо контрагентів, яких неможливо віднести до платників податків реального сектору економіки, які проводять фінансово-господарську діяльність, сплачують податки та взяті на облік в контролюючих органах як платники податків за основним місцем обліку, або щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, або які знаходяться у стані зміни свого місцезнаходження, що при цьому унеможливлює проведення зустрічної звірки, з урахуванням пункту 2.5 Методичних рекомендацій;
повторно з одного і того ж самого питання;
( Підпункт 3.5.1 підпункту 3.5 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної податкової служби
№ 145 від 27.01.2021 )
3.5.2. щодо обміну податковою інформацією:
до завершення граничного терміну виконання первинного запиту щодо обміну податковою інформацією;
з метою отримання лише інформації щодо загальних відомостей про суб'єкта господарювання та показників його податкової звітності, наявної в інформаційно-телекомунікаційних системах контролюючих органів.
3.6. Обов'язок здійснення відповідних заходів (направлення запитів, повторних запитів, здійснення моніторингу відповідей, що надходять, тощо) з метою забезпечення отримання податкової інформації та своєчасного й у повному обсязі проведення зустрічних звірок, у т. ч. і по ланцюгу проходження ТМЦ (робіт, цінних паперів, нематеріальних активів тощо), покладається на контролюючий орган - ініціатор. При цьому обов'язок направлення запиту на адресу суб'єкта господарювання та забезпечення проведення зустрічної звірки покладається на контролюючий орган - виконавця (крім випадків, визначених в абзаці другому пункту 3.1 Методичних рекомендацій).
3.7. Керівник структурного підрозділу контролюючого органу - ініціатора забезпечує належний контроль за своєчасністю отримання інформації та моніторинг виконання направлених запитів засобами інформаційно-телекомунікаційної системи.
За результатами моніторингу розглядається питання доцільності вжиття додаткових заходів з метою забезпечення проведення таких звірок надалі та обміну податковою інформацією.
4. Проведення зустрічних звірок суб'єктів господарювання та оформлення їх результатів
4.1. Зустрічні звірки проводяться контролюючим органом - виконавцем або контролюючим органом - ініціатором - у випадках, встановлених абзацом другим пункту 3.1 Методичних рекомендацій.
Відповідно до пункту 73.5 статті
73 Кодексу контролюючим органам заборонено повторно здійснювати зустрічні звірки з одного і того самого питання.
4.2. У разі необхідності до проведення зустрічних звірок контролюючим органом - виконавцем можуть залучатися працівники інших контролюючих органів (у тому числі контролюючого органу - ініціатора) за погодженням з керівником (його заступником або уповноваженою особою) цього органу.
4.3. При отриманні запиту на надання інформації для проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання структурний підрозділ контролюючого органу, визначений керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу відповідальним за її проведення (далі - відповідальний підрозділ), у той же день проводить аналіз інформації та документального її підтвердження, які містяться в інформаційно-телекомунікаційних системах контролюючого органу та справі суб'єкта господарювання.
У разі встановлення, що запит сформовано у передбачених у підпункті 3.5.1 пункту 3.5 Методичних рекомендацій випадках, коли його направлення не рекомендується, та/або наявності обставин, визначених пунктом 4.11 Методичних рекомендацій, відповідальний підрозділ в день отримання опрацьовує такий запит, визначає причину відмови від надання відповіді та вносить відповідні дані до інформаційно-телекомунікаційної системи.
4.4. З метою спрощення процедури проведення зустрічних звірок суб'єктів господарювання (насамперед тих, які належать до категорії великих платників податків) за наявності в контролюючому органі інформації, зазначеної у запиті контролюючого органу - ініціатора, та її документального підтвердження, контролюючий орган - виконавець протягом трьох робочих днів проводить на їх підставі зустрічну звірку та складає Довідку про результати проведення зустрічної звірки за рекомендованим зразком відповідно до підпункту 4.6 пункту 4 Методичних рекомендацій.
При цьому інформація на запит та її документальне підтвердження можуть бути наявними в контролюючому органі - виконавця у зв'язку з направленням суб'єктом господарювання відповідно до вимог статей
72 та
73 глави 7 розділу II та інших норм
Кодексу, за результатами попередньо проведених перевірок, отриманих відповідних документів суб'єкта господарювання, у т. ч. документації з трансфертного ціноутворення, виконання контролюючим органом функцій та завдань тощо.
У разі відсутності у контролюючого органу - виконавця запитуваної інформації та її документального підтвердження такий орган протягом двох робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту, надсилає суб'єкту господарювання скріплений печаткою
запит контролюючого органу на проведення зустрічної звірки за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 28.02.2017 № 299 "Про затвердження форми запиту контролюючого органу на проведення зустрічної звірки", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.03.2017 за № 370/30238, у порядку, визначеному статтею
42 Кодексу. Такий запит реєструється як вихідна кореспонденція контролюючого органу у загальному порядку.
4.5. При отриманні від суб'єкта господарювання (у встановлений статтею
73 Кодексу термін) інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження відповідальний підрозділ контролюючого органу - виконавця проводить зустрічну звірку суб'єкта господарювання протягом трьох робочих днів з дня, наступного за днем отримання такої інформації та її документального підтвердження.
Якщо суб'єктом господарювання протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту, не надано для проведення зустрічної звірки інформацію, визначену у запиті контролюючого органу, то відповідно до підпункту 78.1.19 пункту 78.1 статті
78 Кодексу це може бути підставою для проведення позапланової документальної перевірки такого суб'єкта господарювання.
Зазначена перевірка проводиться виключно з питань, наведених у запиті контролюючого органу. Матеріали такої перевірки оформлюються у порядку, передбаченому статтею
86 Кодексу.
4.6. За результатами проведення зустрічної звірки складається довідка про результати проведення зустрічної звірки (далі - Довідка) (рекомендований зразок форми довідки про результати проведення зустрічної звірки наведено у додатку 4 до Методичних рекомендацій) у двох примірниках.
Довідка реєструється в Журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, актів неявки для підписання, відмови від писання довідки про результати проведення зустрічної звірки) (зразок форми Журналу реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, актів неявки для підписання, відмови від писання довідки про результати проведення зустрічної звірки) наведено в додатку 5 до Методичних рекомендацій) не пізніше останнього робочого дня терміну, відведеного для проведення зустрічної звірки відповідно до пунктів 4.4 або 4.5 Методичних рекомендацій.
Після реалізації змін до відповідного програмного забезпечення реєстрація довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, актів неявки для підписання, відмови від писання довідки про результати проведення зустрічної звірки) здійснюється структурним підрозділом, відповідальним за реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції контролюючого органу та/або структурним підрозділом, що здійснює (очолює) перевірку (у разі делегування йому функцій реєстрації вихідної кореспонденції контролюючого органу) у відповідному електронному журналі засобами Інформаційно-телекомунікаційних систем органів ДПС.
У разі встановлення фактів, що свідчать про непідтвердження господарських відносин платника податків із суб'єктом господарювання або про можливі порушення платником податків норм податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також надання інформації щодо платників податків, які були задіяні в ланцюгу постачання/придбання товарів (робіт, послуг, інших об'єктів цивільних прав), що були предметом контрольованих операцій, Довідка про результати зустрічної звірки одночасно з направленням електронних копій надсилається контролюючому органу - ініціатору поштою з повідомленням про вручення, при цьому отримана від суб'єкта господарювання інформація та її документальне підтвердження залишаються контролюючому органу - виконавцю.
Отримана від суб'єкта господарювання інформація та її документальне підтвердження надалі використовуються для проведення заходів податкового контролю та повинні бути відпрацьовані в комплексі з іншими документами суб'єкта господарювання при проведенні документальної планової або позапланової перевірки суб'єкта господарювання, у тому числі при проведенні документальної позапланової перевірки суб'єкта господарювання з метою підтвердження відповідності контрольованих операцій принципу "витягнутої руки", передбачених статтею
39 Кодексу, з метою підтвердження повноти відображення результатів здійснених господарських операцій у податковому та бухгалтерському обліках.
4.7. Довідка підписується та вручається або надсилається суб'єкту господарювання у порядку, передбаченому пунктом 7 Порядку проведення контролюючими органами зустрічних звірок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року
№ 1232, не пізніше наступного робочого дня від дати її складання.
4.8. У разі відмови суб'єкта господарювання (його законного чи уповноваженого представника) від підписання Довідки (неявки для підписання) посадовими особами контролюючого органу складається відповідний акт в довільній формі, що засвідчує факт такої відмови (неявки).
Акт відмови від підписання Довідки (неявки для підписання) реєструється у день його складання у Журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, актів неявки для підписання, відмови від писання довідки про результати проведення зустрічної звірки) (у відповідному електронному журналі засобами Інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів) у порядку, встановленому пунктом 4.6 Методичних рекомендацій.
................Перейти до повного тексту