1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
Рішення
24.12.2019 № 628
Про схвалення проекту рішення НКРЗІ "Про внесення змін до Переліку радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, на експлуатацію яких потрібен дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою"
Відповідно до частини другої статті 14, частини першої статті 42 Закону України "Про радіочастотний ресурс України", з урахуванням Плану використання радіочастотного ресурсу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2006 року № 815, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації
ВИРІШИЛА:
1. Схвалити проект рішення НКРЗІ "Про внесення змін до Переліку радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, на експлуатацію яких потрібен дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою", що додається.
2. Департаменту ліцензування в установленому порядку подати проект НКРЗІ "Про внесення змін до Переліку радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, на експлуатацію яких потрібен дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою" на погодження до заінтересованих державних органів.
3. Департаменту забезпечення діяльності оприлюднити це рішення шляхом його розміщення на офіційній сторінці НКРЗІ в мережі Інтернет.
Голова НКРЗІ Олександр ЖИВОТОВСЬКИЙ
Додаток
до рішення НКРЗІ
від 24.12.2019 № 628
ПРОЕКТ
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
РІШЕННЯ
__.__.2019 м. Київ №__
Про внесення змін до Переліку радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, на експлуатацію яких потрібен дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою
Відповідно до частини другої статті 14, частини першої статті 42 Закону України "Про радіочастотний ресурс України", з урахуванням Плану використання радіочастотного ресурсу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2006 року № 815, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Зміни до Переліку радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, на експлуатацію яких потрібен дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою, затвердженого рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації від 23 грудня 2014 року № 844, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 лютого 2015 року за № 201/26646, що додаються.
2. Департаменту ліцензування подати в установленому законодавством порядку це рішення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Голова Олександр ЖИВОТОВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
_____________ 2019 року № ____
ЗМІНИ
до Переліку радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, на експлуатацію яких потрібен дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою
1. У таблиці розділу ІІ:
1) позицію 7 викласти в такій редакції:
"
7 Безпосередній ультракороткохвильовий радіозв'язок НД НД ДБ-4 або ДБ-5 ДБ-4 або ЗД-7 ДБ-5 або ЗД-7
";
2) позицію 8 виключити:
3) позиції 33 та 46 викласти в такій редакції:
"
33 Супутниковий радіозв'язок з використанням земних станцій на мобільних платформах Центральна земна станція (HUB) згідно з ДВ-1 Центральна земна станція (HUB) згідно з ДВ-1 Космічна станція згідно з ДР-9, земна станція-ДВ-1 ДБ-4 ДБ-5 РЕЗ суднової станції згідно з ДБ-6 Особливості застосування РЕЗ на борту повітряного судна визначені Планом
46 Радіомікрофонидля виділених Планом смуг радіочастот у діапазоні:
- 30,01-47 МГц НД НД ЗД-7 або ДБ-5 ЗД-7 або ДБ-4 ЗД-7 або ДБ-5
- 87,5-108 МГц, 863-865 МГц НД НД ЗД-7 ЗД-7 ЗД-7 використання радіо-обладнання, що працює у смузі радіочастот 863-865 МГц у трикіло-метровій зоні навколо аеродромів (аеропортів) заборонено. Інформація про конкретні типи радіообладнання не потребує реєстрації в НКРЗІ1
- 174-216 МГц, 470-786 МГц, 786-789 МГц, 823-826 МГц, 826-832 МГц НД НД ДБ-5 ДБ-5 ДБ-5 використання радіо-обладнання, здійс-нюється за умови нестворення завад іншим РЕЗ, що працюють у таких смугах радіочастот
";
4) позицію 35 виключити;
5) доповнити таблицю новою позицією 59 такого змісту:
"
59 Спеціалізовані пристрої технологічних користувачів НД НД НД ЗД-7 ЗД-7
";
2. У Нормах, що регулюють використання деяких типів РЕЗ або ВП для їх експлуатації відповідно до вимоги частини восьмої статті 30 Закону України "Про радіочастотний ресурс України" (на бездозвільній та безоплатній основі), наведених у додатку до Переліку радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, на експлуатацію яких потрібен дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою:
1) Розділ 6 "Пристрої радіовизначення":
доповнити новою позицією 12 такого змісту:
"
12 Пристрій сигналізації Радіовизначення місцезнаходження об'єктів / ETSI EN 300 220 868,6-868,7 МГц ЕВП до 10 мВт робочий цикл до 1 % часу. Сітка радіочастот з кроком 25 кГц, уся смуга частот може також використовуватися як єдиний канал для високошвидкісної передачі даних інформація про конкретні типи радіообладнання не потребує реєстрації в НКРЗІ1
";
2) Розділ 7 "Спеціалізовані пристрої телематики транспортних систем"
позицію 2 викласти в такій редакції:
"
2.1 Автомобільний радар (із сигналом категорії В відповідно до ETSI EN 302 858) Радіолокаційні вимірювання / ETSI EN 302 858 24,075 - 24,15 ГГц ЕІВП до 0,1 мВт у разі використання додаткової технології запобігання завадовому впливу шляхом автоматичного відключення обладнання під час роботи в радіусі 35 км від м. Євпаторія-19 (АР Крим, НЦУВКЗ, антенний комплекс П-2500 (радіотелескоп РТ-70) з ЕІВП до 100 мВт) для встановлення на автомобільному транспортному засобі (без спеціальних вимог) автомобільний радар у складі автомобільних систем безпеки дорожнього руху, попередження зіткнень і контролю сліпих зон для застосування у складі інтелектуальних транспортних систем
2.2 Автомобільний радар (із сигналом категорії C відповідно до ETSI EN 302 858) Радіолокаційні вимірювання / ETSI EN 302 858 24,075 - 24,15 ГГц ЕІВП до 100 мВт для мінімізації завадового впливу автомобільних радарів на РЕЗ інших служб повинні використовуватися додаткові технології запобігання завадовому впливу: максимальний час зайняття визначеного частотного діапазону, накоплюваний кожні 3 мс, повинен становити d 4 мкс / 40 кГц. Додатково застосовується вимога мінімального діапазону частотної модуляції або мінімальної миттєвої ширини смуги частот -250 кГц радар встановлюється на автомобільному транспорті виключно за умови його розміщення за бампером транспортного засобу автомобільний радар у складі автомобільних систем безпеки дорожнього руху, попередження зіткнень і контролю сліпих зон для застосування у складі інтелектуальних транспортних систем
2.3 Автомобільний радар (із сигналом категорії C відповідно до ETSI EN 302 858) Радіолокаційні вимірювання / ETSI EN 302 858 24,075 - 24,15 ГГц ЕІВП до 100 мВт для мінімізації завадового впливу автомобільних радарів на РЕЗ інших служб повинні використовуватися додаткові технології запобігання завадовому впливу: максимальний час зайняття визначеного частотного діапазону, накоплюваний кожні 3 мс, повинен становити d 3 мкс / 40 кГц. додатково застосовується вимога мінімального діапазону частотної модуляції або мінімальної миттєвої ширини смуги частот -250 кГц радар встановлюється на автомобільному транспорті за відсутності вимоги його розміщення виключно за бампером транспортного засобу (дозволяється встановлення "без бампера") автомобільний радар у складі автомобільних систем безпеки дорожнього руху, попередження зіткнень і контролю сліпих зон для застосування у складі інтелектуальних транспортних систем
2.4 Автомобільний радар (із сигналом категорії D відповідно до ETSI EN 302 858) Радіолокаційні вимірювання / ETSI EN 302 858 24,075 - 24,15 ГГц ЕІВП до 100 мВт для мінімізації завадового впливу автомобільних радарів на РЕЗ інших служб повинні використовуватися додаткові технології запобігання завадовому впливу: максимальний час зайняття визначеного частотного діапазону, накоплюваний кожні 40 мс, повинен становити d 1 мс / 40 кГц. Додатково застосовується вимога мінімального діапазону частотної модуляції або мінімальної миттєвої ширини смуги частот -250 кГц для встановлення на автомобільному транспортному засобі (встановлено без бампера) Радар встановлюється на автомобільному при будь якому варіанті розміщення радару на транспортному засобі (за бампером або "без бампера") автомобільний радар у складі автомобільних систем безпеки дорожнього руху, попередження зіткнень і контролю сліпих зон для застосування у складі інтелектуальних транспортних систем
";
доповнити новими позиціями 12-15 такого змісту:
"
12 Точка безпроводового доступу RLAN (мобільний маршрутизатор Wi-Fi), які встановлені та/або призначені для використання у складі транспортних засобів (Wi-Fi, діапазон 2,4 ГГц) Широко-смуговий радіо-доступ / ETSI EN 300 328 2400-2483,5 МГц ненаправлена інтегрована/ конструк-тивна антена з коефіцієнтом підсилення до 6 дБі ЕІВП до 100 мВт та максимальна середня спектральна щільність ЕІВП 10 мВт у будь-якій смузі шириною 1 МГц. У разі використання смарт-антенного модуля сумарна ЕІВП не повинна перевищувати дозволеного значення радіообладнання з адаптивним вибором вільного каналу та методів послаблення впливу шкідливих завад в умовах спільного користування смугами радіочастот із застосуванням технологій, здатних забезпечити ефективне використання радіочастотного ресурсу для організація мережі RLAN винятково за схемою "точка-багатоточка" всередині транспортних засобів (у тому числі залізничному, морському, річковому, автомобільному, а також міському електротранс-порті, метрополітені)
13 Точка безпроводового доступу RLAN (мобільний маршрутизатор Wi-Fi), які встановлені та/або призначені для використання у складі транспортних засобів (Wi-Fi, діапазон 5,2 ГГц) Широко-смуговий радіо-доступ / ETSI EN 301 893 5150-5250 МГц ненаправлена інтегрована/ конструк-тивна антена з коефіцієнтом підсилення до 9 дБі ЕІВП до 200 мВт та максимальна середня спектральна щільність ЕІВП 10 мВт у будь-якій смузі шириною 1 МГц. У разі використання смарт-антенного модуля сумарна ЕІВП не повинна перевищувати дозволеного значення радіообладнання з адаптивним вибором вільного каналу та методів послаблення впливу шкідливих завад в умовах спільного користування смугами радіочастот із застосуванням технологій, здатних забезпечити ефективне використання радіочастотного ресурсу для організація мережі RLAN винятково за схемою "точка-багатоточка" всередині залізничного транспорту (у тому числі в метрополітені)
14 Точка безпроводового доступу RLAN (мобільний маршрутизатор Wi-Fi), які встановлені та/або призначені для використання у складі транспортних засобів (Wi-Fi, діапазон 5,2 ГГц) Широко-смуговий радіо-доступ / ETSI EN 301 893 5150-5250 МГц ненаправлена інтегрована/ конструк-тивна антена з коефіцієнтом підсилення до 9 дБі ЕІВП до 40 мВт. У разі використання смарт-антенного модуля сумарна ЕІВП не повинна перевищувати дозволеного значення радіообладнання з адаптивним вибором вільного каналу та методів послаблення впливу шкідливих завад в умовах спільного користування смугами радіочастот із застосуванням технологій, здатних забезпечити ефективне використання радіочастотного ресурсу для організація мережі RLAN винятково за схемою "точка-багатоточка" всередині автомобілів (у тому числі автомобільному транспортні загального користування)
15 Точка безпроводового доступу RLAN (мобільний маршрутизатор Wi-Fi), які встановлені та/або призначені для використання у складі транспортних засобів (Wi-Fi, діапазон 5,8 ГГц) Телемет-рія та радіо-дистан-ційне керуван-ня / ETSI EN 300 440 5725-5875 МГц ненаправлена інтегрована/ конструк-тивна антена з коефіцієнтом підсилення до 6 дБі ЕІВП до 25 мВт. У разі використання смарт-антенного модуля сумарна ЕІВП не повинна перевищувати дозволеного значення радіообладнання з адаптивним вибором вільного каналу та методів послаблення впливу шкідливих завад в умовах спільного користування смугами радіочастот із застосуванням технологій, здатних забезпечити ефективне використання радіочастотного ресурсу для організація мережі RLAN винятково за схемою "точка-багатоточка" всередині транспортних засобів (у тому числі залізничному, морському, річковому, автомобільному, а також міському електротранс-порті, метрополітені)

................
Перейти до повного тексту