1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
НАКАЗ
07.11.2019 № 203-19
Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування
Відповідно до підпункту 4 пункту 4 Положення про Національне агентство України з питань державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 500 , з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність до законодавства,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Типові професійно-кваліфікаційні характеристики посадових осіб місцевого самоврядування (далі - Типові професійно-кваліфікаційні характеристики), що додаються.
2. Рекомендувати обласним, міським, районним (районним у містах), сільським, селищним радам при розробці професійно-кваліфікаційних характеристик і посадових інструкцій посадових осіб місцевого самоврядування керуватися Типовими професійно-кваліфікаційними характеристиками.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Головного управління державної служби України від 29 грудня 2009 року № 406 "Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування".
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. Голови В. Купрій
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національного
агентства України з питань
державної служби
07.11.2019 № 203-19
ТИПОВІ ПРОФЕСІЙНО-КВАЛІФІКАЦІЙНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
посадових осіб місцевого самоврядування
КЕРУЮЧИЙ СПРАВАМИ (СЕКРЕТАР) ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ (АПАРАТУ) МІСЦЕВОЇ РАДИ
Завдання, обов'язки та повноваження. Забезпечує якісне, своєчасне виконання завдань з питань, що належать до його компетенції, ефективну взаємодію між структурними підрозділами виконавчого комітету (апарату) ради, виконавчими органами ради, підвідомчими підприємствами, установами, організаціями. Здійснює організаційне, правове, матеріально-технічне, господарське забезпечення діяльності виконавчого комітету (апарату) ради. Вносить пропозиції голові ради щодо структури та штатного розпису виконавчого комітету (апарату) ради. Організовує підготовку засідань та нарад виконавчого комітету (апарату) ради (керуючий справами виконавчого апарату обласної, районної ради також організовує підготовку сесійних засідань, засідань постійних депутатських комісій, президії ради). Забезпечує підготовку та виконання планів роботи виконавчого комітету (апарату) ради, формування планів засідань виконавчого комітету ради, контролює редагування, реєстрацію та випуск розпорядчих документів керівництва ради, виконавчого комітету (апарату) ради та їх своєчасне розсилання адресатам. Контролює виконання рішень ради, керівництва виконавчого комітету (апарату) ради, регламенту роботи ради та її виконавчого комітету (апарату). Забезпечує відповідність чинному законодавству проектів рішень ради та її виконавчого комітету, дотримання порядку роботи з документами. Подає рішення виконавчого комітету та голови ради, що підлягають державній реєстрації, до органів, що проводять відповідну реєстрацію. Організовує та контролює розроблення інструктивних матеріалів з діловодства, вдосконалення форм і методів обробки документів, впровадження комплексної автоматизації у діловодстві. Здійснює методичне керівництво та контроль за веденням діловодства в структурних підрозділах виконавчого комітету (апарату) ради, спрямовує роботу з цього питання у виконавчих органах ради, підвідомчих підприємствах, установах, організаціях. Забезпечує розроблення зведеної номенклатури справ, формування централізованого архіву. Аналізує та контролює стан матеріально-технічного забезпечення виконавчого комітету (апарату) ради. Організовує нагляд за експлуатацією та утриманням у належному стані будинків, споруд та інженерних систем. Забезпечує розробку та виконання річних та перспективних планів ремонту приміщень ради; проведення робіт з благоустрою та озеленення внутрішньої території. Забезпечує проведення масових заходів. Забезпечує гласність у роботі виконавчого комітету (апарату) ради. Здійснює розробку проектів кошторису адміністративно-господарських витрат та вносить відповідні пропозиції керівництву ради, бере участь у контролі за виконанням кошторисів адміністративно-господарських витрат. Визначає потреби і пріоритетні напрями підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації відповідних працівників виконавчого комітету (апарату) ради. Подає у межах своїх повноважень пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та інших питань у сфері управління персоналом. Контролює стан трудової та виконавської дисципліни у виконавчому комітеті (апараті) ради, здійснює заходи з питань запобігання корупції. У межах наданих повноважень організовує ділове листування з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до його компетенції. Здійснює особистий прийом громадян з питань, що стосуються діяльності виконавчого комітету (апарату) ради, та вживає заходів щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв, скарг.
Має право. За дорученням керівництва ради представляти раду в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до його компетенції. Одержувати в установленому порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань. Залучати фахівців органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції. Вимагати якісного та у повному обсязі виконання працівниками виконавчого комітету (апарату) ради посадових обов'язків. Вносити на розгляд керівництва пропозиції щодо вдосконалення роботи виконавчого комітету (апарату) ради та служби в органах місцевого самоврядування.
Повинен знати. Конституцію України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, засади зовнішньоекономічної політики України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції; основи регіонального управління, економіки та управління персоналом; основи права, політології та ринку праці; форми та методи роботи із засобами масової інформації; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології, економіки, фінансів; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері.
Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
ДИРЕКТОР ДЕПАРТАМЕНТУ МІСЬКОЇ РАДИ
Завдання, обов'язки та повноваження. Здійснює координацію роботи, пов'язаної з виконанням основних завдань високого ступеня складності (багатогалузевість, багатофункціональність, програмно-цільовий напрям діяльності), здійснює керівництво департаментом. Забезпечує виконання покладених на департамент завдань та несе персональну відповідальність за їх якість та результативність. Відповідно до Положення про департамент очолює його та координує роботу працівників департаменту, визначає сфери (напрями діяльності) заступників директора департаменту, керівників структурних підрозділів. Вносить пропозиції міському голові щодо структури та штатного розпису департаменту. Затверджує положення про структурні підрозділи, посадові інструкції працівників департаменту. Організовує розроблення та впровадження, в межах повноважень департаменту, стратегічних планів, комплексних місцевих програм та планів розвитку відповідної сфери управління, галузі суспільно-економічних відносин. В межах повноважень видає накази з основної діяльності, організовує підготовку проектів рішень та розпоряджень з питань, віднесених до компетенції департаменту, та внесення їх на розгляд міського голови, міської ради, її виконавчого комітету. Здійснює аналіз стану та прогнозує тенденції розвитку відповідної сфери управління, хід виконання проектів, програм, що стосуються діяльності департаменту, вживає заходів щодо усунення недоліків та розвитку позитивних тенденцій. Організовує підготовку аналітичних матеріалів, балансових розрахунків, планових показників, комплексів заходів, пропозицій, прогнозів розвитку сфери управління на відповідній території у певній сфері діяльності тощо. Здійснює організаційну роботу, спрямовану на реалізацію завдань, покладених на департамент у відповідній сфері управління. У процесі виконання завдань забезпечує співробітництво департаменту з іншими виконавчими органами та виконавчим комітетом міської ради, відповідними органами державної влади, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян. Подає міському голові в межах своїх повноважень пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників департаменту, своєчасного заміщення вакансій, заохочення та застосування заходів дисциплінарних стягнень, пріоритетних напрямів підвищення професійного розвитку працівників департаменту. Забезпечує роботу з ведення діловодства та контролю в департаменті. Контролює стан дотримання трудової та виконавської дисципліни в департаменті. Звітує міській раді про стан виконання завдань та повноважень, покладених на департамент. У межах повноважень з питань, що стосуються діяльності департаменту, організовує листування з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями. Здійснює особистий прийом громадян з питань, що стосуються діяльності департаменту, та вживає заходів щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв та звернень.
Має право. За дорученням керівництва (міського голови та/або заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів) представляти міську раду в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, віднесених до повноважень департаменту. В межах своїх повноважень та на виконання завдань департаменту видавати накази з питань основної діяльності департаменту, організовувати та контролювати їх виконання. Одержувати в установленому порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, територія юрисдикції яких стосується відповідної міської ради, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання поставлених перед департаментом завдань. Проводити перевірку та контроль за виконанням підвідомчими підприємствами, установами та організаціями питань, що належать до повноважень департаменту, за результатами вносити пропозиції міському голові, міській раді щодо поліпшення їх діяльності чи притягнення до відповідальності їх керівників. Залучати фахівців відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до повноважень департаменту. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до повноважень департаменту. Вимагати якісного та у повному обсязі виконання працівниками департаменту посадових обов'язків та завдань. Вносити на розгляд міського голови та/або заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів пропозиції щодо вдосконалення роботи департаменту.
Повинен знати. Конституцію України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції" та інші закони України, зокрема що регламентують виконання повноважень, віднесених до компетенції Департаменту, а також з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції; засади зовнішньоекономічної політики України, основи регіонального управління, економіки, побутового обслуговування населення, торгівлі, земельних відносин, приватизації та оренди комунального майна; основи управління персоналом; основи права, політології та ринку праці; форми та методи роботи із засобами масової інформації; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології, економіки, фінансів; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері.
Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
ПЕРШИЙ ЗАСТУПНИК, ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА ДЕПАРТАМЕНТУ МІСЬКОЇ РАДИ
Завдання, обов'язки та повноваження. Здійснює керівництво департаментом у межах делегованих директором департаменту повноважень. У разі відсутності директора департаменту його обов'язки виконує перший заступник (у разі відсутності директора департаменту та його першого заступника обов'язки директора департаменту виконує його заступник). Забезпечує координацію та регулювання окремого напряму діяльності департаменту, який характеризується комплексністю їх вирішення у відповідній сфері управління та з урахуванням визначених показників. Аналізує у межах визначених повноважень стан та тенденції розвитку відповідної сфери управління, галузі суспільно-економічних відносин, хід виконання проектів, програм місцевого розвитку, контроль за виконанням яких віднесено до компетенції департаменту, вживає заходів щодо усунення недоліків та розвитку позитивних тенденцій. Контролює в межах повноважень виконання рішень міської ради, розпоряджень міського голови, виконавчого комітету, директора департаменту. Здійснює в межах визначених повноважень контроль за дотриманням підвідомчими міській раді підприємствами, установами, організаціями вимог законодавства України, рішень міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань, що віднесено до його повноважень. Організовує та бере участь у підготовці проектів рішень та розпоряджень з питань, що стосуються діяльності департаменту, для внесення їх на розгляд міського голови, міської ради, виконавчого комітету. Визначає сфери відповідальності керівників структурних підрозділів департаменту в межах повноважень, делегованих йому директором департаменту. Здійснює у межах визначених повноважень організаційну роботу, спрямовану на реалізацію завдань у відповідній сфері управління з питань, що компетенції стосуються діяльності департаменту. Подає директору департаменту в межах визначених повноважень пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників департаменту, своєчасного заміщення вакансій, заохочення, застосування заходів дисциплінарних стягнень та вирішення інших питань службової діяльності. У межах повноважень вносить пропозиції директору департаменту щодо потреб і пріоритетних напрямів кваліфікації професійного розвитку працівників департаменту. Розглядає в межах повноважень заяви та звернення громадян, забезпечує підготовку відповідей на них.
Має право. За дорученням керівництва (міського голови, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів) та/або директора департаменту представляти міську раду у відповідних органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, віднесених до його повноважень. Одержувати в установленому порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його повноважень. Вимагати якісного та у повному обсязі виконання працівниками департаменту посадових обов'язків та завдань. Вносити на розгляд директора департаменту пропозиції щодо вдосконалення роботи департаменту.
Повинен знати. Конституцію України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції; засади зовнішньоекономічної політики України, основи регіонального управління, економіки, побутового обслуговування населення, торгівлі, земельних відносин, приватизації та оренди комунального майна; основи управління персоналом; основи права, політології та ринку праці; форми та методи роботи із засобами масової інформації; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології, економіки, фінансів; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері.
Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ (ВІДДІЛУ) У СКЛАДІ ДЕПАРТАМЕНТУ МІСЬКОЇ РАДИ
Завдання, обов'язки та повноваження. Здійснює керівництво управлінням (відділом) у складі департаменту, розподіляє обов'язки між працівниками, очолює та координує їх роботу. Забезпечує виконання поставлених перед управлінням (відділом) у складі департаменту завдань щодо реалізації політики у визначеній сфері. Забезпечує узагальнення інформації з питань, що належать до компетенції управління (відділу) у складі департаменту. Визначає сферу відповідальності заступника керівника управління (відділу) у складі департаменту, погоджує положення про управління (відділ) у складі департаменту, посадові інструкції працівників управління (відділу) у складі департаменту. Подає директору департаменту в межах своїх повноважень пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників управління (відділу) у складі департаменту, своєчасного заміщення вакансій, заохочення та застосування заходів дисциплінарних стягнень. Співпрацює із структурними підрозділами апарату, іншими виконавчими органами місцевої ради, відповідними органами державної влади, органами місцевого самоврядування для забезпечення виконання завдань, поставлених перед управлінням (відділом) у складі департаменту. Розглядає в межах повноважень заяви та звернення громадян, забезпечує підготовку відповідей на них. Забезпечує стан дотримання трудової та виконавської дисципліни в управлінні (відділі) у складі департаменту. У межах визначених повноважень організовує листування з відповідними органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями з питань, що стосуються діяльності управління (відділу) у складі департаменту.
Має право. Одержувати в установленому порядку від відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань. З питань, віднесених до повноважень управління, відділу у складі департаменту, здійснювати в установленому порядку перевірки та контроль за діяльністю підвідомчих місцевій раді підприємств, установ та організацій, за результатами яких вносити директору департаменту відповідні пропозиції. Залучати фахівців відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції. Вимагати якісного та у повному обсязі виконання працівниками управління (відділу) у складі департаменту посадових обов'язків та завдань. Вносити на розгляд керівництва департаменту пропозиції щодо вдосконалення роботи відповідного департаменту, управління або відділу.
Повинен знати. Конституцію України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, засади зовнішньоекономічної політики України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції; основи регіонального управління, економіки та управління персоналом; основи права, політології та ринку праці; форми та методи роботи із засобами масової інформації; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології, економіки, фінансів; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері.
Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
НАЧАЛЬНИК САМОСТІЙНОГО УПРАВЛІННЯ (ВІДДІЛУ), ІНШОГО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ, НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ, ЗАВІДУВАЧ СЕКТОРУ У СКЛАДІ УПРАВЛІННЯ, ІНШОГО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ МІСЦЕВОЇ РАДИ
Завдання, обов'язки та повноваження. Здійснює керівництво самостійним управлінням (відділом), іншим виконавчим органом, відділом, сектором у складі управління, іншого виконавчого органу в межах делегованих йому повноважень, розподіляє обов'язки між працівниками, очолює та координує їх роботу. Забезпечує виконання поставлених перед самостійним управлінням (відділом), іншим виконавчим органом, відділом, сектором у складі управління, іншого виконавчого органу завдань щодо реалізації політики у визначеній сфері. Забезпечує узагальнення інформації з питань, що належать до повноважень самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу, відділу, сектору у складі управління, іншого виконавчого органу. Погоджує положення самостійного управління (відділу) іншого виконавчого органу, відділу, сектору у складі управління, іншого виконавчого органу та посадові інструкції працівників відповідного структурного підрозділу. Подає керівництву (голові місцевої ради та/або заступнику голови з питань діяльності виконавчих органів) в межах своїх повноважень пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу, відділу, сектору у складі управління, іншого виконавчого органу, своєчасного заміщення вакансій, заохочення та застосування заходів дисциплінарних стягнень. Організовує роботу самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу, відділу, сектору у складі управління, іншого виконавчого органу щодо його ефективної взаємодії з іншими виконавчими органами місцевої ради, відповідними органами державної влади, органами місцевого самоврядування, що стосуються діяльності відповідного структурного підрозділу. Співпрацює з відповідними органами виконавчої влади при виконанні покладених на самостійне управління (відділ), інший виконавчий орган, відділ, сектор у складі управління, інший виконавчий орган завдань. Розглядає в межах повноважень та організовує своєчасний та якісний розгляд працівниками підрозділу звернень від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об'єднань, підприємств, установ, організацій, громадян з питань, віднесених до компетенції самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу, відділу, сектору у складі управління, іншого виконавчого органу місцевої ради, а також підготовку за результатами їх розгляду проектів відповідей. Забезпечує дотримання трудової та виконавської дисципліни самостійного управління (відділу) іншого виконавчого органу, відділу, сектору у складі управління, іншого виконавчого органу.
Має право. За дорученням (голови місцевої ради та/або заступника голови з питань діяльності виконавчих органів), начальника управління, керівника іншого виконавчого органу представляти відповідний структурний підрозділ у відповідних органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до повноважень структурного підрозділу. Одержувати в установленому порядку від відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на підрозділ завдань. З питань, віднесених до сфери діяльності самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу, відділу, сектору у складі управління, іншого виконавчого органу здійснювати в установленому порядку перевірки та контроль за діяльністю підвідомчих місцевій раді підприємств, установ та організацій з питань, що належать до повноважень відповідного виконавчого органу місцевої ради, за результатами яких готувати відповідні пропозиції. Залучати в установленому порядку фахівців відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до повноважень структурного підрозділу. Вимагати якісного та у повному обсязі виконання працівниками самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу, відділу, сектору у складі управління, іншого виконавчого органу посадових обов'язків та завдань. Вносити на розгляд керівництва (голови місцевої ради та/або заступника голови з питань діяльності виконавчих органів), начальника самостійного управління, керівника іншого виконавчого органу пропозиції щодо вдосконалення роботи відповідного структурного підрозділу.
Повинен знати. Конституцію України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, засади зовнішньоекономічної політики України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції; основи регіонального управління, економіки та управління персоналом; основи права, політології та ринку праці; форми та методи роботи із засобами масової інформації; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології, економіки, фінансів; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері.
Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
ЗАСТУПНИК НАЧАЛЬНИКА САМОСТІЙНОГО УПРАВЛІННЯ (ВІДДІЛУ), ІНШОГО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ МІСЦЕВОЇ РАДИ
Завдання, обов'язки та повноваження. Здійснює керівництво самостійним управлінням (відділом), іншим виконавчим органом у межах делегованих йому начальником самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу повноважень. У разі відсутності начальника самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу виконує його обов'язки. Забезпечує виконання поставлених перед самостійним управлінням (відділом), іншим виконавчим органом завдань щодо участі в реалізації політики у відповідній сфері. Бере участь у розробці проектів розпоряджень міського голови, рішень місцевої ради з питань, що належать до компетенції самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу у межах визначених повноважень за напрямами діяльності самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу місцевої ради. Аналізує у межах визначених повноважень стан і тенденції розвитку відповідної сфери управління, галузі суспільно-економічних відносин, хід виконання проектів і програм місцевого розвитку, контроль за виконанням яких віднесено до компетенції самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу місцевої ради, вживає заходів щодо усунення негативних і розвитку позитивних тенденцій. Розглядає в межах повноважень та організовує своєчасний та якісний розгляд працівниками підрозділу звернень від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об'єднань, підприємств, установ, організацій, громадян з питань, віднесених до компетенції самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу місцевої ради, а також підготовку за результатами їх розгляду проектів відповідей. Вживає заходів щодо вдосконалення організації роботи самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу місцевої ради. Співпрацює з відповідними органами державної влади при виконанні завдань, поставлених перед самостійним управлінням (відділом), іншим виконавчим органом місцевої ради. У межах визначених повноважень забезпечує дотримання трудової та виконавської дисципліни в самостійному управлінні (відділі), іншому виконавчому органі. У межах визначених повноважень організовує листування з відповідними органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до повноважень відповідного структурного підрозділу місцевої ради.
Має право. За дорученням начальника самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу представляти відповідний структурний підрозділ місцевої ради в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до його повноважень. Одержувати в установленому порядку від відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання визначених повноважень. Залучати в установленому порядку фахівців відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до повноважень відповідного структурного підрозділу місцевої ради. Вимагати якісного та у повному обсязі виконання працівниками самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу місцевої ради посадових обов'язків та завдань.
Повинен знати. Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції; основи регіонального управління, економіки та управління персоналом; основи права, політології та ринку праці; форми та методи роботи із засобами масової інформації; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології, економіки, фінансів; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері.
Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ (АПАРАТУ) МІСЦЕВОЇ РАДИ
Завдання, обов'язки та повноваження. Очолює та керує управлінням виконавчого комітету (апарату) місцевої ради, розподіляє обов'язки між працівниками, координує їх роботу. У межах визначених повноважень забезпечує роботу з матеріалами та документами, що надходять на виконання до управління виконавчого комітету (апарату) місцевої ради. У межах визначених повноважень разом із фахівцями відповідних структурних підрозділів виконавчого комітету (апарату) місцевої ради забезпечує виконання доручень керівника виконавчого комітету (апарату) місцевої ради, здійснює підготовку проектів поточних та перспективних планів роботи управління виконавчого комітету (апарату) місцевої ради, проектів рішень, що виносяться на розгляд виконавчого комітету місцевої ради. Аналізує та узагальнює матеріали про хід виконання організаційно-розпорядчих документів місцевої ради та її виконавчих органів для керівника виконавчого комітету (апарату) місцевої ради. Подає в межах визначених повноважень пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників управління виконавчого комітету (апарату) місцевої ради, своєчасного заміщення вакансій, заохочення та застосування заходів дисциплінарних стягнень. У межах повноважень розглядає пропозиції, звернення та заяви, що надходять до виконавчого комітету (апарату) місцевої ради, готує відповідні матеріали та подає їх на розгляд керівника виконавчого комітету (апарату) місцевої ради.
Має право. За дорученням виконавчого комітету (апарату) місцевої ради представляти виконавчий комітет (апарат) місцевої ради в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до повноважень управління виконавчого комітету (апарату) місцевої ради. Представляти управління виконавчого комітету (апарату) місцевої ради на засіданнях колегій, нарадах, інших зборах, що проводяться місцевою радою. Звертатися в установленому порядку до структурних підрозділів виконавчого комітету (апарату), виконавчих органів місцевої ради, відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій для отримання інформації, необхідної для виконання визначених повноважень. Вимагати якісного та у повному обсязі виконання працівниками управління виконавчого комітету (апарату) місцевої ради посадових обов'язків. Вносити керівнику виконавчого комітету (апарату) місцевої ради пропозиції щодо вдосконалення роботи управління виконавчого комітету (апарату) місцевої ради.
Повинен знати. Конституцію України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції; основи регіонального управління, економіки та управління персоналом; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології, економіки, фінансів; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері.
Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ, ІНШОГО СТРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ (АПАРАТУ) МІСЦЕВОЇ РАДИ
Завдання, обов'язки та повноваження. Очолює та керує відділом, іншим структурним підрозділом виконавчого комітету (апарату) місцевої ради, розподіляє обов'язки між їх працівниками, координує їх роботу. У межах визначених повноважень забезпечує роботу з матеріалами та документами, що надходять на виконання до відділу, іншого структурного підрозділу виконавчого комітету (апарату) місцевої ради. У межах визначених повноважень разом із фахівцями відповідних структурних підрозділів виконавчого комітету (апарату) місцевої ради забезпечує виконання доручень сільського, селищного, міського голови, здійснює підготовку проектів поточних та перспективних планів роботи відділу, іншого структурного підрозділу виконавчого комітету (апарату) місцевої ради, проектів рішень, що виносяться на розгляд виконавчого комітету місцевої ради. Аналізує та узагальнює матеріали про хід виконання організаційно-розпорядчих документів місцевої ради та її виконавчих органів для сільського, селищного, міського голови. Подає керівнику виконавчого комітету (апарату) місцевої ради в межах визначених повноважень пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, іншого структурного підрозділу виконавчого комітету (апарату) місцевої ради, своєчасного заміщення вакансій, заохочення та застосування заходів дисциплінарних стягнень. У межах визначених повноважень розглядає пропозиції, звернення, заяви, що надходять до виконавчого комітету (апарату) місцевої ради, готує відповідні матеріали та подає їх на розгляд сільському, селищному, міському голові.
Має право. За дорученням керівника виконавчого комітету (апарату) місцевої ради представляти виконавчий комітет (апарат) місцевої ради у відповідних органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до повноважень відділу, іншого структурного підрозділу виконавчого комітету (апарату) місцевої ради. Представляти відділ, інший структурний підрозділ виконавчого комітету (апарату) місцевої ради на засіданнях колегій, нарадах, інших зборах, що проводяться сільським, селищним, міським головою. Звертатися в установленому порядку до структурних підрозділів виконавчого комітету (апарату) місцевої ради, виконавчих органів місцевої ради, відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій для отримання інформації, необхідної для виконання визначених повноважень. Вимагати якісного та у повному обсязі виконання працівниками відділу, іншого структурного підрозділу посадових обов'язків і завдань. Вносити керівнику виконавчого комітету (апарату) місцевої ради пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу, іншого структурного підрозділу виконавчого комітету (апарату) місцевої ради.

................
Перейти до повного тексту