1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ
НАКАЗ
05.11.2019 № 259
Про затвердження Порядку повідомлення про наявність реального чи потенційного конфлікту інтересів членом конкурсної та дисциплінарної комісій, утворених відповідно до Закону України "Про державну службу", у Міністерстві розвитку громад та територій України
Відповідно до Закону України "Про запобігання корупції", підпункту 8 пункту 5, пункту 8 Положення про Міністерство розвитку громад та територій України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 квітня 2014 року № 197 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25 вересня 2019 року № 850), абзацу дванадцятого розділу I Антикорупційної програми Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затвердженої наказом Мінрегіону від 21 червня 2019 року № 139,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок повідомлення про наявність реального чи потенційного конфлікту інтересів членом конкурсної та дисциплінарної комісій, утворених відповідно до Закону України "Про державну службу", у Міністерстві розвитку громад та територій України, що додається.
2. Сектору з питань запобігання та виявлення корупції (Гуріна О.М.) довести цей наказ до відома членів конкурсної та дисциплінарної комісій, утворених відповідно до Закону України "Про державну службу", у Мінрегіоні.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр А. Бабак
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства розвитку
громад та територій України
05.11.2019 № 259
ПОРЯДОК
повідомлення про наявність реального чи потенційного конфлікту інтересів членом конкурсної та дисциплінарної комісій, утворених відповідно до Закону України "Про державну службу", у Міністерстві розвитку громад та територій України
1. Цей Порядок розроблено відповідно до статей 28, 33, 35 Закону України "Про запобігання корупції", абзацу дванадцятого розділу I Антикорупційної програми Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затвердженої наказом Мінрегіону від 21 червня 2019 року № 139, Правил етичної поведінки працівників апарату Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затверджених наказом Мінрегіону від 12 вересня 2018 року № 240, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 24 вересня 2018 року за № 1093/32545, з урахуванням Методичних рекомендацій щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, затверджених рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 29 вересня 2017 року № 839.
2. Цей Порядок визначає процедуру врегулювання конфлікту інтересів, що виник у діяльності членів конкурсної та дисциплінарної комісій, утворених відповідно до Закону України "Про державну службу", у Міністерстві розвитку громад та територій України (далі - комісія) під час підготовки, розгляду та прийняття рішень щодо конкурсного відбору, визначення ступеня вини, характеру і тяжкості дисциплінарного проступку.
3. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про запобігання корупції".
4. Члени комісії:
1) вживають заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;
2) повідомляють не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли член комісії дізнався чи повинен був дізнатися про наявність у нього реального чи потенційного конфлікту інтересів, відповідну комісію, під час виконання повноважень у якій виник конфлікт інтересів;

................
Перейти до повного тексту