- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Порядку повідомлення про наявність реального чи потенційного конфлікту інтересів членом конкурсної та дисциплінарної комісій, утворених відповідно до Закону України "Про державну службу", у Міністерстві розвитку громад та територій України
Відповідно до Закону України
"Про запобігання корупції", підпункту 8 пункту 5, пункту 8
Положення про Міністерство розвитку громад та територій України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 квітня 2014 року № 197 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25 вересня 2019 року № 850), абзацу дванадцятого розділу I Антикорупційної програми Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затвердженої наказом Мінрегіону від 21 червня 2019 року № 139,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок повідомлення про наявність реального чи потенційного конфлікту інтересів членом конкурсної та дисциплінарної комісій, утворених відповідно до Закону України "Про державну службу", у Міністерстві розвитку громад та територій України, що додається.
2. Сектору з питань запобігання та виявлення корупції (Гуріна О.М.) довести цей наказ до відома членів конкурсної та дисциплінарної комісій, утворених відповідно до Закону України
"Про державну службу", у Мінрегіоні.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства розвитку
громад та територій України
05.11.2019 № 259
ПОРЯДОК
повідомлення про наявність реального чи потенційного конфлікту інтересів членом конкурсної та дисциплінарної комісій, утворених відповідно до Закону України "Про державну службу", у Міністерстві розвитку громад та територій України
1. Цей Порядок розроблено відповідно до статей
28,
33,
35 Закону України
"Про запобігання корупції", абзацу дванадцятого розділу I Антикорупційної програми Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затвердженої наказом Мінрегіону від 21 червня 2019 року № 139,
Правил етичної поведінки працівників апарату Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затверджених наказом Мінрегіону від 12 вересня 2018 року № 240, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 24 вересня 2018 року за № 1093/32545, з урахуванням
Методичних рекомендацій щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, затверджених рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 29 вересня 2017 року № 839.
2. Цей Порядок визначає процедуру врегулювання конфлікту інтересів, що виник у діяльності членів конкурсної та дисциплінарної комісій, утворених відповідно до Закону України
"Про державну службу", у Міністерстві розвитку громад та територій України (далі - комісія) під час підготовки, розгляду та прийняття рішень щодо конкурсного відбору, визначення ступеня вини, характеру і тяжкості дисциплінарного проступку.
4. Члени комісії:
1) вживають заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;
2) повідомляють не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли член комісії дізнався чи повинен був дізнатися про наявність у нього реального чи потенційного конфлікту інтересів, відповідну комісію, під час виконання повноважень у якій виник конфлікт інтересів;
................Перейти до повного тексту