1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ
ЛИСТ
11.07.2019 N 1419-11-1
Розглянувши лист редакції газети "Оплата праці" щодо необхідності ведення Журналу реєстрації листків непрацездатності, виконавча дирекція Фонду соціального страхування України в межах своєї компетенції повідомляє наступне.
Згідно з частиною першою статті 31 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 23.09.99 р. N 1105 (далі - Закон N 1105) підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності.
Обов'язкове ведення страхувальниками такої облікової форми, як Журнал реєстрації листків непрацездатності, нормативно-правовими актами про загальнообов'язкове державне соціальне страхування не передбачено.
Але відповідно до Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 р. N 578/5, який включає типові документи, що створюються під час документування однотипних (загальних для всіх) управлінських функцій, виконуваних державними органами та органами місцевого самоврядування, іншими установами, підприємствами та організаціями незалежно від функціонально-цільового призначення, рівня і масштабу діяльності, форми власності, а також документацію, що створюється в результаті виробничої та науково-технічної діяльності організацій, зокрема, статтею 739 цього Переліку передбачено такий вид документа, як журнал реєстрації листків непрацездатності, та строк його зберігання три роки.

................
Перейти до повного тексту