- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
НАКАЗ
Про встановлення мінімумів літаків та вертольотів авіації ДСНС для зльоту і посадки у складних метеорологічних умовах
Відповідно до вимог пункту 2 розділу I
Правил виконання польотів державної авіації України , затверджених наказом Міністерства оборони України від 05.01.2015 № 2, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.01.2015 за № 82/26527, з метою встановлення мінімуму літаків та вертольотів авіації ДСНС для зльоту і посадки у складних метеорологічних умовах вдень та вночі
НАКАЗУЮ:
1. Встановити мінімум літаків та вертольотів авіації ДСНС для зльоту і посадки у складних метеорологічних умовах вдень та вночі згідно з додатком до наказу.
2. Для зльоту літаків та вертольотів у складних метеорологічних умовах встановити злітний мінімум відповідно до граф 3-4 додатка.
3. Для посадки літаків та вертольотів у складних метеорологічних умовах з використанням посадкових систем на некатегоровані аеродроми (незалежно від способу управління під час заходу на посадку) встановити мінімум літака та вертольота відповідно до граф 5-8 додатка.
4. Для посадки вертольотів у складних метеорологічних умовах з використанням посадкових систем у разі автоматичного управління вертольотом на категоровані аеродроми встановити мінімум вертольота відповідно до граф 9-10 додатка.
5. Посадку вважати виконаною при мінімумі літака (вертольота), якщо нижня межа хмарності не більше ніж на 150 м (для вертольотів на 100 м) і видимість не більше, ніж на 1,5 км (для вертольотів 1,0 км) перевищує мінімум літака (вертольота), що визначені у додатку.
6. Наказ ввести в дію з 1 червня 2017 року.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на начальника Управління авіації та авіаційного пошуку і рятування Рунаєва І.В.
Додаток
до наказу ДСНС
26.04.2017 № 232
МІНІМУМ
літаків та вертольотів авіації ДСНС для зльоту і посадки у складних метеорологічних умовах
№ з/п |
Тип літака (вертольота) |
Мінімум для зльоту |
Мінімум для посадки |
ОСП*, ОСП з РСП - для літаків, ОПРС*, ОПРС з РСП - для вертольотів |
ОСП з РСП і РМС |
ОСП з РСП і РМС під час автоматичного управління вертольотом** |
Висота нижньої межі хмарності (м) |
Видимість на ЗПС (км) |
Висота нижньої межі хмарності (м) |
Видимість на ЗПС (км) |
Висота нижньої межі хмарності (м) |
Видимість на ЗПС (км) |
Висота нижньої межі хмарності (м) |
Видимість на ЗПС (км) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1 |
Ан-26, Ан-30, Ан-32П |
б/о |
0,3 |
100 |
1,0 |
60 |
0,8 |
- |
- |
2 |
Мі-2, Мі-8, Мі-9 |
б/о |
0,3 |
50 |
0,5 |
- |
- |
- |
- |
3 |
ЄС-145 "Єврокоптер" |
б/о |
0,3 |
50 |
0,5 |
50 |
0,5 |
50 |
0,5 |
................Перейти до повного тексту