1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
НАКАЗ
26.04.2017 № 232
(з основної діяльності)
Про встановлення мінімумів літаків та вертольотів авіації ДСНС для зльоту і посадки у складних метеорологічних умовах
Відповідно до вимог пункту 2 розділу I Правил виконання польотів державної авіації України , затверджених наказом Міністерства оборони України від 05.01.2015 № 2, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.01.2015 за № 82/26527, з метою встановлення мінімуму літаків та вертольотів авіації ДСНС для зльоту і посадки у складних метеорологічних умовах вдень та вночі
НАКАЗУЮ:
1. Встановити мінімум літаків та вертольотів авіації ДСНС для зльоту і посадки у складних метеорологічних умовах вдень та вночі згідно з додатком до наказу.
2. Для зльоту літаків та вертольотів у складних метеорологічних умовах встановити злітний мінімум відповідно до граф 3-4 додатка.
3. Для посадки літаків та вертольотів у складних метеорологічних умовах з використанням посадкових систем на некатегоровані аеродроми (незалежно від способу управління під час заходу на посадку) встановити мінімум літака та вертольота відповідно до граф 5-8 додатка.
4. Для посадки вертольотів у складних метеорологічних умовах з використанням посадкових систем у разі автоматичного управління вертольотом на категоровані аеродроми встановити мінімум вертольота відповідно до граф 9-10 додатка.
5. Посадку вважати виконаною при мінімумі літака (вертольота), якщо нижня межа хмарності не більше ніж на 150 м (для вертольотів на 100 м) і видимість не більше, ніж на 1,5 км (для вертольотів 1,0 км) перевищує мінімум літака (вертольота), що визначені у додатку.
6. Наказ ввести в дію з 1 червня 2017 року.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на начальника Управління авіації та авіаційного пошуку і рятування Рунаєва І.В.
Голова М. Чечоткін
Додаток
до наказу ДСНС
26.04.2017 № 232
МІНІМУМ
літаків та вертольотів авіації ДСНС для зльоту і посадки у складних метеорологічних умовах

з/п
Тип літака
(вертольота)
Мінімум для зльоту Мінімум для посадки
ОСП*, ОСП з РСП -
для літаків,
ОПРС*, ОПРС з РСП -
для вертольотів
ОСП з РСП і РМС ОСП з РСП і РМС
під час автоматичного
управління
вертольотом**
Висота нижньої межі хмарності
(м)
Видимість на ЗПС
(км)
Висота нижньої межі хмарності
(м)
Видимість на ЗПС
(км)
Висота нижньої межі хмарності
(м)
Видимість на ЗПС
(км)
Висота нижньої межі хмарності
(м)
Видимість на ЗПС
(км)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1 Ан-26,
Ан-30,
Ан-32П
б/о 0,3 100 1,0 60 0,8 - -
2 Мі-2,
Мі-8,
Мі-9
б/о 0,3 50 0,5 - - - -
3 ЄС-145
"Єврокоптер"
б/о 0,3 50 0,5 50 0,5 50 0,5

................
Перейти до повного тексту