1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Повідомлення


МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
ПОВІДОМЛЕННЯ
01.02.2019
Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну солі кухонної виварної ґатунку екстра походженням з Республіки Білорусь
Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі (далі - Комісія) 25 січня 2019 року відповідно до Закону України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" (далі - Закон) розглянула звіт та матеріали Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) про результати проведення антидемпінгового розслідування щодо імпорту в Україну солі кухонної виварної ґатунку екстра походженням з Республіки Білорусь (далі - розслідування).
Розслідування проводилось щодо товару, що має такий опис:
сіль кухонна виварна ґатунку екстра, що може класифікуватися згідно з УКТЗЕД за кодом 2501 00 91 00, походженням з Республіки Білорусь.
Період дослідження: 2013 р. - I півріччя 2017 р.
Період розслідування: II півріччя 2016 р. - I півріччя 2017 р.
За результатами проведеного розслідування, розглянувши матеріали Мінекономрозвитку, Комісія встановила:
ТОВ "РУССОЛЬ-Україна" є належним національним товаровиробником у розумінні положень пункту 16 статті 1 Закону;
товар, який виробляється національним товаровиробником, у розумінні положень пункту 26 статті 1 Закону є подібним до товару, що є об'єктом розслідування;
протягом періоду розслідування імпорт в Україну товару походженням з Республіки Білорусь здійснювався за демпінговими цінами;
метод, на підставі якого визначено демпінгову маржу, є обґрунтованим.
Демпінгова маржа розраховувалася шляхом порівняння експортної ціни та нормальної вартості прирівняних до однакових торговельних умов. Демпінгова маржа становила 10,28 % для ВАТ "Мозирьсоль" (ВАТ "Мозырьсоль") та 12,92 % для інших виробників/експортерів товару Республіки Білорусь;
факт заподіяння істотної шкоди національному товаровиробникові, зокрема, скорочення обсягів виробництва (на 23 %), обсягів виробничих потужностей (на 23 %), частки національного товаровиробника на внутрішньому ринку України (на 3 %), обсягів експорту (на 73 %), рівня зайнятості працівників, безпосередньо задіяних у виробництві та продажі Товару (на 1 %), продуктивності праці (на 22 %), середнього рівня заробітної плати працівників у доларовому еквіваленті (на 51 %), прибутку від продажу на внутрішньому ринку (на 67 %), коефіцієнта поточної ліквідності (на 58 %), рентабельності реалізації 1 тонни товару на внутрішньому ринку (на 63 %), зростання залишків товару (на 173 %);
обсяги демпінгового імпорту Товару походженням з Республіки Білорусь за період дослідження зросли в абсолютних показниках (на 51 %), відносно споживання товару на внутрішньому ринку України (на 10 %), та відносно загальних обсягів виробництва товару в Україні (на 97 %). Частка Республіки Білорусь у загальному імпорті в Україну Товару становила більше 3 % та не була незначною у розумінні Закону;
демпінговий імпорт в Україну Товару походженням з Республіки Білорусь здійснювався за цінами, які скоротилися в абсолютних показниках (на 27 %) та в період розслідування були нижчими за ціни товару національного товаровиробника, різниця між ціною товару національного товаровиробника та ціною імпорту товару з Республіки Білорусь скоротилася (на 97 %), що призвело до зниження цін національного товаровиробника на подібний товар на внутрішньому ринку (на 42 %);
інші фактори не мали визначального впливу на стан національного товаровиробника;

................
Перейти до повного тексту