- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Про затвердження Типових структур управлінь виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в областях та місті Києві та їх відділень
1. Затвердити:
1.1. Типову структуру управлінь виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в областях та місті Києві, згідно з додатком 1.
1.2. Типову структуру відділень управлінь виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в областях та місті Києві, згідно з додатком 2.
2. Установити, що штатна чисельність працівників управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в областях та місті Києві має складати не більше 35 відсотків від загальної граничної чисельності працівників робочого органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у відповідній області та місті Києві.
3. В.о. директора виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України Нестерову С.В.:
3.1. Здійснити перерозподіл граничної чисельності працівників робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в областях та місті Києві в залежності від кількості застрахованих осіб, що перебувають на обліку у відповідному робочому органі виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, в межах граничної чисельності працівників Фонду соціального страхування України, затвердженої
постановою правління Фонду соціального страхування України від 12.09.2017 року № 47 (із змінами).
3.2. Затвердити штатні розписи управлінь виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в областях та місті Києві та погодити штатні розписи відділень управлінь виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в областях та місті Києві, з урахуванням пункту 1 цієї постанови.
3.3. Винести на наступне засідання правління Типові положення про управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в областях та місті Києві та їх відділення, у яких чітко розмежувати функції та завдання між управліннями виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в областях та місті Києві та їх відділеннями.
4. Керівникам управлінь виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в областях та місті Києві, з урахуванням додатків 1-2 до цієї постанови:
1) до 01.02.2019 подати до виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України на затвердження штатні розписи управлінь виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в областях та місті Києві;
2) до 01.02.2019 подати до виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України на погодження штатні розписи відділень управлінь виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в областях та місті Києві;
3) до 01.04.2019 забезпечити проведення організаційних заходів щодо попередження працівників робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України та їх відділень про зміни в організації виробництва і праці та зміни істотних умов праці (стаття
32 Кодексу законів про працю України).
5. Контроль за виконанням постанови покласти на в.о. директора виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України Нестерова С.В.
Голова правління |
В. Саєнко |
Додаток 1
до постанови правління Фонду
соціального страхування України
від 12.12.2018 № 35
Типова структура
управлінь виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в областях та місті Києві
№ з/п |
Назва структурного підрозділу (посади) |
1. |
Керівництво |
1.1 |
Начальник управління |
1.2 |
Заступник начальника управління |
2. |
Самостійні структурні підрозділи |
2.1 |
Відділ страхових виплат та матеріального забезпечення* |
2.2 |
Відділ медичних та соціальних послуг |
2.3 |
Відділ профілактики страхових випадків |
2.4 |
Відділ перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності |
2.5 |
Відділ аналізу та контролю за використанням роботодавцями коштів Фонду |
2.6 |
Фінансово-економічний відділ |
2.7 |
Відділ/Сектор бухгалтерського обліку та звітності |
2.8 |
Відділ/Сектор внутрішнього аудиту |
2.9 |
Юридичний відділ/сектор |
2.10 |
Відділ/Сектор по роботі з персоналом |
2.11 |
Відділ/Сектор організаційної роботи та документообігу |
2.12 |
Відділ/Сектор інформаційного забезпечення |
2.13 |
Відділ/Сектор адміністративно-господарського забезпечення |
2.14 |
Відділ/Сектор з питань запобігання корупції |
................Перейти до повного тексту