- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ
ЛИСТ
Щодо оновленого порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам за рахунок Фонду соціального страхування
Виконавча дирекція Фонду соціального страхування України розглянула звернення та повідомляє.
Відповідно до частини 1 статті
34 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 23.09.99 р. N 1105 (далі - Закон N 1105) фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам здійснюється робочими органами Фонду в порядку, встановленому правлінням Фонду. Підставою для фінансування страхувальників робочими органами Фонду є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення за їх видами.
Нормами пунктів 5 та 6
Порядку передбачено надавати страхувальником заяви-розрахунку в паперовому вигляді особисто до робочого органу виконавчої дирекції Фонду або його відділення, або ж надсилати в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису. Заява-розрахунок подається страхувальником до робочого органу виконавчої дирекції Фонду або його відділення за своїм місцезнаходженням чи місцем проживання. Зазначеним
Порядком не передбачено надсилання заяви-розрахунку поштою.
Відповідно до пункту 9
Порядку після надходження коштів, зазначених у заяві-розрахунку, на рахунок страхувальника, останній зобов'язаний здійснити виплату відповідного матеріального забезпечення не пізніше, ніж у строки, визначені у частині другій статті
32 Закону, тобто допомога по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах виплачується застрахованим особам, які працюють на умовах трудового договору (контракту), інших підставах, передбачених законом, - у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати.
Після проведення виплат за рахунок коштів Фонду страхувальник, відповідно до пункту 10 Порядку, надсилає повідомлення про проведення виплат за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку. Повідомлення надсилається у разі, якщо здійснювалось фінансування заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, виплат потерпілим на виробництві за видами, зазначеними у пункті 1 Порядку, крім здійснення відшкодування вартості поховання потерпілого та пов'язаних з цим ритуальних послуг за рахунок коштів Фонду згідно з додатком 1.5. Тобто лише у цьому разі повідомлення не надсилається.
У разі, якщо згідно із заявою-розрахунком фінансувалась за рахунок коштів Фонду соціального страхування України допомога на поховання згідно з додатком 1.2, то у повідомленні зазначається:
у колонках "Прізвище", "Ім'я", "По батькові", "N страхового свідоцтва (ідентифікаційний номер)" - відомості про отримувача допомоги;
у колонках "Дані листка непрацездатності": "Серія" та "Номер" - реквізити свідоцтва про смерть. У колонці "Серія" зазначаються букви без символу "-", "Номер" - відповідні 6 цифр номера свідоцтва про смерть.
................Перейти до повного тексту