1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ
НАКАЗ
02.04.2018 № 72
Про організацію роботи з повідомленнями про корупцію
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Пенсійного фонду № 157 від 24.09.2018 )
Відповідно до статті 53 Закону України "Про запобігання корупції" (далі - Закон), пунктів 5, 11 Положення про Пенсійний фонд України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280 (із змінами), з урахуванням Методичних рекомендацій щодо організації роботи із повідомленнями про корупцію, внесеними викривачами, затверджених рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 06 липня 2017 року № 286,
НАКАЗУЮ:
1. Визначити сектор з питань запобігання та виявлення корупції департаменту внутрішнього аудиту та фінансового контролю (далі - сектор) відповідальним за організацію в Пенсійному фонді України роботи зі зверненнями фізичних та юридичних осіб, які містять інформацію про порушення вимог Закону посадовими і службовими особами Пенсійного фонду України та його органів (далі - повідомлення про корупцію).
2. Затвердити перелік основних комунікаційних каналів Пенсійного фонду України для надання повідомлення про корупцію та структурних підрозділів, відповідальних за приймання таких повідомлень (додаток 1 до наказу).
3. Сектору з питань запобігання та виявлення корупції департаменту внутрішнього аудиту та фінансового контролю з метою організації роботи з повідомленнями про корупцію:
3.1. Забезпечити контроль за функціонуванням розділу "Повідомити про корупційне правопорушення" інформаційної сторінки веб-порталу Пенсійного фонду України.
3.2. Здійснювати щоденний перегляд спеціальної адреси електронної пошти Пенсійного фонду України (anticorup@pfu.com.ua), приймати та друкувати електронні звернення фізичних та юридичних осіб, що надійшли на цю адресу з інформаційної сторінки веб-порталу Пенсійного фонду України та інших ресурсів мережі Інтернет.
3.3. Приймати звернення громадян, що надійшли через спеціальну телефонну лінію, оприлюднену на інформаційній сторінці веб-порталу Пенсійного фонду України, та у разі отримання інформації, яка містить ознаки повідомлення про корупцію, обліковувати її за формою, наведеною у додатку 2 до наказу.
3.4. Не пізніше наступного робочого дня передавати відділу звернень громадян управління контролю та розгляду звернень громадян департаменту пенсійного забезпечення (далі - відділ звернень громадян) для реєстрації повідомлення про корупцію, отримані через спеціальну телефонну лінію, та звернення громадян, що надійшли на спеціальну адресу електронної пошти Пенсійного фонду України (anticorup@pfu.com.ua).
3.5. Здійснювати аналіз звернень осіб до Пенсійного фонду України, які носять ознаки повідомлення про корупцію, наявності в них фактичних даних про порушення вимог Закону та надавати пропозиції відділу звернень громадян (загальному відділу управління адміністративного забезпечення адміністративно-кадрового департаменту) щодо попереднього розгляду таких звернень.
3.6. Здійснювати інформування автора повідомлення про корупцію у разі невідповідності змісту повідомлення вимогам Закону. При відсутності у повідомленні про корупцію інформації, яка стосується конкретної особи і містить фактичні дані, які можуть бути перевірені, здійснювати заходи по встановленню зворотного зв'язку з викривачем для з'ясування такої інформації.
( Підпункт 3.6 пункту 3 в редакції Наказу Пенсійного фонду № 157 від 24.09.2018 )
3.7. Готувати письмове повідомлення до спеціально уповноважених суб'єктів у сфері протидії корупції, якщо отримана інформація про порушення вимог Закону виходить за межі компетенції Пенсійного фонду України.
( Пункт 3 доповнено підпунктом 3.7 згідно з Наказом Пенсійного фонду № 157 від 24.09.2018 )
3.8. Забезпечувати організацію розгляду повідомлень про корупцію, які належать до компетенції Пенсійного фонду України, проведення контрольних заходів щодо викладеної у них інформації, про результати яких інформувати керівництво Пенсійного фонду України та автора повідомлення (у разі наявності даних про нього) у відповідності до вимог чинного законодавства.
( Пункт 3 доповнено підпунктом 3.8 згідно з Наказом Пенсійного фонду № 157 від 24.09.2018 )
3.9. У разі підтвердження викладеної у повідомленні про корупцію інформації про порушення Закону працівниками органів Пенсійного фонду України надавати керівництву Пенсійного фонду України пропозиції щодо вжиття заходів з припинення виявленого правопорушення, усунення його наслідків, а у випадках виявлення ознак кримінального або адміністративного правопорушення готувати письмове повідомлення про його вчинення до спеціально уповноважених суб'єктів у сфері протидії корупції.
( Пункт 3 доповнено підпунктом 3.9 згідно з Наказом Пенсійного фонду № 157 від 24.09.2018 )
3.10. Здійснювати моніторинг повноти та своєчасності розгляду звернень осіб, які надійшли на спеціальну адресу електронної пошти Пенсійного фонду України (anticorup@pfu.com.ua), але не носять ознак повідомлення про корупцію.
( Пункт 3 доповнено підпунктом 3.10 згідно з Наказом Пенсійного фонду № 157 від 24.09.2018 )
4. Відділу звернень громадян та загальному відділу управління адміністративного забезпечення адміністративно-кадрового департаменту:
4.1. При здійсненні попереднього розгляду звернень фізичних та юридичних осіб, які носять ознаки повідомлення про корупцію, невідкладно інформувати сектор з питань запобігання та виявлення корупції департаменту внутрішнього аудиту та фінансового контролю для проведення заходів, передбачених пунктом 3.5 цього наказу.
4.2. Взяти до уваги, що звернення осіб, які надійшли на спеціальну адресу електронної пошти Пенсійного фонду України (anticorup@pfu.com.ua), але не носять ознак повідомлення про корупцію або не відповідають вимогам Закону, розглядаються структурними підрозділами Пенсійного фонду України відповідно до їх повноважень у порядку, передбаченому положеннями Закону України "Про звернення громадян" .
( Пункт 4 в редакції Наказу Пенсійного фонду № 157 від 24.09.2018 )
5. Керівникам структурних підрозділів Пенсійного фонду України відповідно до компетенції брати участь у розгляді повідомлень про корупцію, проведенні відповідних контрольних заходів, забезпечувати повноту та своєчасність надання інформації сектору з питань запобігання та виявлення корупції департаменту внутрішнього аудиту та фінансового контролю, яка використовується для перевірки фактів, викладених у повідомленні про корупцію.
( Наказ доповнено новим пунктом 5 згідно з Наказом Пенсійного фонду № 157 від 24.09.2018 )
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова правління О. Зарудний
Додаток 1
до наказу Пенсійного фонду України
02.04.2018 № 72
ПЕРЕЛІК
основних комунікаційних каналів для надання повідомлення про корупцію та структурних підрозділів, відповідальних за приймання таких повідомлень
Комунікаційні канали Структурний підрозділ, відповідальний за приймання повідомлень
Спеціальні комунікаційні канали
Інформаційна сторінка веб-порталу Пенсійного фонду України, розділ "Повідомити про корупційне правопорушення" Сектор з питань запобігання та виявлення корупції департаменту внутрішнього аудиту та фінансового контролю
Спеціальна адреса електронної пошти
anticorup@pfu.gov.ua
Сектор з питань запобігання та виявлення корупції департаменту внутрішнього аудиту та фінансового контролю
Спеціальна телефонна лінія фіксованого зв'язку
(044)284-26-53
Сектор з питань запобігання та виявлення корупції департаменту внутрішнього аудиту та фінансового контролю
Загальні комунікаційні канали
Поштова адреса: Пенсійний фонд України, вул. Бастіонна, 9, м. Київ-14, 01601 Загальний відділ управління адміністративного забезпечення адміністративно-кадрового департаменту
Загальна електронна адреса
info@pfu.gov.ua
Загальний відділ управління адміністративного забезпечення адміністративно-кадрового департаменту
Контакт-центр Пенсійного фонду України Державне підприємство "Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України"
Аплікаційна форма "Електронне звернення" на інформаційній сторінці веб-порталу Пенсійного фонду України Відділ звернень громадян управління контролю та розгляду звернень громадян департаменту пенсійного забезпечення
Особистий прийом громадян, який проводиться в приймальні громадян (вул. Бастіонна, 9, м. Київ) Відділ звернень громадян управління контролю та розгляду звернень громадян департаменту пенсійного забезпечення

................
Перейти до повного тексту