1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
Рішення
07.08.2018 № 415
Про розгляд проекту Закону України "Про публічні електронні реєстри"
Відповідно до статті 93 Регламенту Верховної Ради України, затвердженого Законом України від 10.02.2010 № 1861-VI, листа Комітету Верховної Ради України з питань інформатизації та зв'язку від 18.07.2018 № 04-21/03-428 (155029) Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити висновок стосовно висловлення позиції щодо доцільності прийняття проекту Закону України "Про публічні електронні реєстри", реєстраційний номер 8602 від 13.07.2018, що додається .
2. Департаменту правового забезпечення в установленому порядку забезпечити направлення відповіді Комітету Верховної Ради України з питань інформатизації та зв'язку.
3. Департаменту забезпечення діяльності оприлюднити це рішення шляхом його розміщення на офіційній сторінці НКРЗІ в мережі Інтернет.
Голова НКРЗІ О. Животовський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
07.08.2018 № 415
ВИСНОВОК
НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
до проекту Закону України "Про публічні електронні реєстри", реєстраційний номер 8602 від 13.07.2018
Проект Закону України "Про публічні електронні реєстри", реєстраційний номер 8602 від 13.07.2018 (далі - законопроект), спрямований на врегулювання відносин, що виникають у сфері публічних електронних реєстрів при їх створенні, веденні, взаємодії, адмініструванні, модернізації, реорганізації та ліквідації, а також при використанні реєстрової інформації у інших інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах, здійсненні дозвільної та іншої управлінської діяльності, наданні адміністративних послуг.
За результатами опрацювання законопроекту Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (далі - НКРЗІ), вирішила висловити позицію про доцільність його прийняття із такими пропозиціямидля їх врахування під час підготовки законопроекту для розгляду до другого читання.
1. Відповідно до частини другої статті 3 законопроекту усі реєстри, кадастри, регістри тощо, за допомогою яких органами державної влади, місцевого самоврядування, саморегулівними організаціями, юридичними особами публічного права, їх посадовими особами, іншими уповноваженими законом особами здійснюється збір, обробка та поширення офіційної інформації про передбачені цим та іншими законами України об'єкти реєстрів, ведуться в електронному виді відповідно до вимог цього Закону та законів, за якими вони створені, та є публічними електронними реєстрами.
Частиною першою статті 4 законопроекту визначено, зокрема, перелік законів України, відповідно до яких регулюються відносини, що виникають у сфері реєстрів.
Разом з тим, Законом України "Про радіочастотний ресурс України" передбачено, що НКРЗІ:
веде Реєстр радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, заборонених до застосування та ввезення на територію України (частина третя статті 25);
визначає порядок і форму ведення реєстру радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, що можуть застосовуватися на території України у смугах частот загального користування (частина тринадцята статті 26);
публікує реєстр виданих ліцензійта інформацію щодо процедур видачі ліцензій на користування радіочастотним ресурсому своєму офіційному бюлетені та на веб-сайті (частина тринадцята статті 32).

................
Перейти до повного тексту