1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Повідомлення


МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
ПОВІДОМЛЕННЯ
04.07.2018
Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну деякої карбамідо-формальдегідної продукції походженням з Російської Федерації
Відповідно до Закону України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" (далі - Закон) за скаргою ТОВ "КАРПАТСМОЛИ" Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі (далі - Комісія) рішенням від 13.04.2017 № АД-372/2017/4411-05 порушила антидемпінгове розслідування щодо імпорту в Україну деякої карбамідо-формальдегідної продукції походженням з Російської Федерації (далі - розслідування).
Відповідно до зазначеного рішення Комісії об'єктом розслідування визначено: карбамідо-формальдегідний концентрат (КФК) та карбамідо-формальдегідну смолу (КФС), що можуть класифікуватися згідно з УКТЗЕД за кодом 3909 10 00 00.
Дослідження факту демпінгу проводилось за 2016 р. (далі - період розслідування), визначення наявності факту шкоди - за 2014-2016 рр. (далі - період дослідження).
2 липня 2018 року Комісією розглянуто подані Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) звіт, матеріали та висновки про результати проведення розслідування. За результатами такого розгляду Комісією:
виключено з-під визначення товару, що є об'єктом розслідування, КФК з огляду на таке: КФК та КФС не взаємозамінні товари та є різними технічними продуктами, у зв'язку з чим відрізняються один від одного за своїми фізичними, технічними, хімічними характеристиками та сферами використання; КФС та КФК знаходяться на різних етапах одного виробничого процесу: КФК є сировиною (напівфабрикатом) для виробництва КФС, а КФС - готовий для використання продукт; ТОВ "КАРПАТСМОЛИ" не здійснювало достатніх продажів КФК на внутрішньому ринку України за релевантний період та імпортувало значні обсяги КФК з Російської Федерації протягом періоду дослідження, у зв'язку з чим неможливо провести коректне дослідження національного товаровиробника, його фінансово-економічного стану та впливу імпорту з Російської Федерації;
установлено, що ТОВ "Свиспан Лімітед", ПрАТ "Коростенський завод МДФ" та ТОВ "Поліком." підтримали скаргу ТОВ "КАРПАТСМОЛИ" у частині КФС та протягом 2014-2016 рр. становили основну частину виробництва в Україні (більше 50 %) та є належним національним товаровиробником у розумінні положень пункту 16 статті 1 і статті 11 Закону;
зроблено позитивний висновок стосовно наявності протягом 2016 р. демпінгового імпорту в Україну КФС походженням з Російської Федерації. Зроблено позитивний висновок щодо обґрунтованості методу, на підставі якого було визначено демпінгову маржу. Демпінгова маржа розраховувалась на підставі порівняння експортної ціни та нормальної вартості при однакових базисних умовах поставки (франко-завод). Порівняння нормальної вартості з експортною ціною здійснювалось стосовно марки КФС, яка одночасно експортувалась в Україну та реалізовувалась на внутрішньому ринку Російської Федерації протягом 2016 р. Демпінгова маржа склала 39,94 %;
установлено, що обсяги демпінгового імпорту КФС походженням з Російської Федерації за період дослідження скоротились: в абсолютних показниках на 68,1 %, відносно обсягів видимого споживання на 64,5 % та відносно загальних обсягів виробництва КФС в Україні на 53,4 %;
на основі найбільш релевантної та повної інформації українських виробників КФС, ТОВ "КАРПАТСМОЛИ" та ТОВ "Свиспан Лімітед", за період дослідження встановлено погіршення ряду фінансово-економічних показників, зокрема зменшення частки національного товаровиробника на внутрішньому ринку України (на 62,3 %), обсягів виробництва (на 43,3 %), обсягів продажу на внутрішньому ринку України (на 66,2 %), зайнятості (на 2,4 %), продуктивності праці (на 41,9 %), використання виробничих потужностей (на 43,3 %), діяльність підприємств національного товаровиробника на внутрішньому ринку України була збитковою;

................
Перейти до повного тексту