1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
20.07.2016 № 374
Питання Комітету реформ Міністерства оборони України та Збройних Сил України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства оборони № 23 від 23.01.2018 № 363 від 24.07.2018 № 398 від 23.07.2019 № 628 від 11.12.2019 )
На виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року, введеного в дію Указом Президента України від 06 червня 2016 року № 240, з метою упровадження оборонної реформи в Україні, спрямованої на розвиток відповідно до євроатлантичних норм та критеріїв членства в НАТО спроможностей Міністерства оборони України, Збройних Сил України та інших складових сил оборони, необхідних для адекватного реагування на загрози національній безпеці у воєнній сфері, захисту України, її суверенітету, територіальної цілісності та непорушності (недоторканності) кордонів, підтримки міжнародного миру та безпеки,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
Структуру Комітету реформ Міністерства оборони України та Збройних Сил України, що додається;
Положення про Комітет реформ Міністерства оборони України та Збройних Сил України, що додається;
Склад Комітету реформ Міністерства оборони України та Збройних Сил України (за посадами), що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства оборони України від 11 березня 2016 року № 132 "Питання Комітету реформ Міністерства оборони України та Збройних Сил України".
3. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.
Міністр оборони України
генерал армії України

С.Т. Полторак
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
оборони України
20.07.2016 № 374
(у редакції наказу
Міністерства оборони України
24.07.2018 № 363)
СТРУКТУРА
Комітету реформ Міністерства оборони України та Збройних Сил України
( Див. текст ) ( Структура в редакції Наказів Міністерства оборони № 23 від 23.01.2018, № 363 від 24.07.2018 )
Директор Департаменту
воєнної політики,
стратегічного планування
та міжнародного
співробітництва
Міністерства оборони України
генерал-майор






А.Г. Петренко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
оборони України
20.07.2016 № 374
(у редакції наказу
Міністерства оборони України
24.07.2018 № 363)
ПОЛОЖЕННЯ
про Комітет реформ Міністерства оборони України та Збройних Сил України
1. Комітет реформ Міністерства оборони України та Збройних Сил України (далі - Комітет реформ) є консультативним органом Міністерства оборони України (далі - Міноборони) з питань виконання заходів оборонної реформи України відповідно до цілей та завдань (далі - оборонна реформа), визначених Стратегічним оборонним бюлетенем України (далі - Стратегічний бюлетень).
Метою діяльності Комітету реформ є координація, моніторинг та оцінка проведення заходів з упровадження оборонної реформи, спрямованої на розвиток відповідно до євроатлантичних норм та критеріїв членства в НАТО, спроможностей Міноборони та Збройних Сил України (далі - Збройні Сили), необхідних для адекватного реагування на загрози національній безпеці у воєнній сфері, захисту України, її суверенітету, територіальної цілісності та недоторканності кордонів, підтримки міжнародного миру та безпеки.
2. Комітет реформ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Міноборони та цим Положенням.
3. Основними завданнями Комітету реформ є:
координація, моніторинг та оцінка досягнення стратегічних цілей оборонної реформи;
вироблення узгоджених пропозицій щодо організації, здійснення та нормативно-правового забезпечення упровадження оборонної реформи;
визначення оптимальних шляхів упровадження оборонної реформи;
забезпечення координації (та уточнення потреб) отримання міжнародної допомоги для виконання заходів оборонної реформи відповідно до цілей та завдань, визначених Стратегічним бюлетенем;
надання допомоги з розробки Державної програми розвитку Збройних Сил України, а також інших державних та державних цільових оборонних програм;
забезпечення Міністра оборони України необхідними інформаційно-довідковими матеріалами для інформування Національної ради реформ щодо стану впровадження оборонної реформи та визначення необхідних заходів у рамках міжвідомчої взаємодії для забезпечення реалізації розпочатих ініціатив з реформування (далі - інформування Національної ради реформ);
інформування громадянського суспільства щодо діяльності Комітету реформ, процесу та результатів упровадження оборонної реформи.
4. Комітет реформ має право:
одержувати в установленому порядку від державних органів, органів місцевого самоврядування, структурних підрозділів Міноборони, Генерального штабу Збройних Сил (далі - Генеральний штаб), інших органів військового управління, складових сил оборони, підприємств, установ і організацій, представників громадянського суспільства інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на Комітет реформ завдань;
залучати до роботи представників структурних підрозділів Міноборони, Генерального штабу, інших органів військового управління, вищих військових навчальних закладів, військових навчальних підрозділів вищих навчальних закладів та науково-дослідних установ, які належать до сфери управління Міноборони (за погодженням з їх керівниками), радників від держав - членів НАТО, волонтерів і представників громадянського суспільства (за згодою);
запрошувати на засідання представників державних органів, органів місцевого самоврядування, структурних підрозділів Міноборони, Генерального штабу, інших органів військового управління, складових сил оборони, підприємств, установ і організацій, представників громадянського суспільства для обговорення питань оборонної реформи;
ініціювати проведення представниками громадянського суспільства обговорення проектів нормативно-правових актів, спрямованих на впровадження оборонних реформ;
організовувати та проводити конференції, круглі столи, наради;
заслуховувати звіти голів підкомітетів, керівників окремих груп, робочих груп, представників структурних підрозділів Міноборони, Генерального штабу, інших органів військового управління щодо стану впровадження оборонної реформи.
5. Комітет реформ у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з Комітетом Верховної Ради України з питань національної безпеки і оборони, Апаратом Ради національної безпеки і оборони України, відповідними урядовими комітетами, Багатонаціональним об'єднаним координаційним комітетом з питань військового співробітництва та оборонного реформування (далі - БОКК) щодо моніторингу процесу реформування та оцінки стану його виконання, розроблення законодавчої та нормативно-правової бази, необхідної для впровадження оборонної реформи.
6. Комітет реформ утворюється у складі голови, заступників голови, п'яти окремих груп, п'яти підкомітетів.
До складу Комітету реформ входять: представники Міноборони, інших центральних органів виконавчої влади, Збройних Сил (за погодженням з їх керівниками), інших складових сил оборони, радники від держав - членів НАТО, народні депутати України, волонтери та представники організацій громадянського суспільства (за згодою).
Головою Комітету реформ є Міністр оборони України.
У складі Комітету реформ утворюються такі окремі групи: три консультативно-експертні групи, юридична група, група управління змінами та контролю, група Проектного офісу, група IT стратегії та політики.
У складі підкомітетів утворюються робочі групи.
Секретарем Комітету реформ є керівник групи управління змінами та контролю.
Положення, структура та склад Комітету реформ затверджуються наказом Міністерства оборони України.
7. Голова Комітету реформ:
здійснює загальне керівництво діяльністю Комітету реформ, визначає порядок його роботи;
затверджує персональний склад підкомітетів, окремих груп за поданням голів підкомітетів та керівників окремих груп відповідно;
скликає та проводить засідання Комітету реформ;
затверджує План дій щодо впровадження оборонної реформи, плани та протоколи засідань Комітету реформ;
запрошує за потреби та за згодою на засідання Комітету реформ представників державних органів, органів місцевого самоврядування, структурних підрозділів Міноборони, Генерального штабу, інших органів військового управління, складових сил оборони, підприємств, установ і організацій, представників громадянського суспільства, які не входять до складу Комітету реформ;
інформує встановленим порядком Національну раду реформ.
8. Заступники голови Комітету реформ у разі відсутності голови Комітету реформ здійснюють повноваження та виконують завдання, покладені на голову Комітету реформ.
9. Консультативно-експертна група є окремою групою при голові Комітету реформ, основними завданнями якої є:
визначення пріоритетності заходів, вироблення пропозицій щодо вироблення оптимальних шляхів та механізмів упровадження оборонної реформи;
забезпечення досягнення узгодженої позиції щодо впровадження оборонної реформи між Міністром оборони України, органами державної влади та громадянським суспільством;
узгодження позицій щодо ресурсної підтримки впровадження оборонної реформи;
підтримання зв'язку з радниками від держав - членів НАТО та отримання консультативно-дорадчої та інформаційної допомоги;
подання пропозицій щодо спрямування матеріально-фінансової допомоги від трастових фондів НАТО на впровадження оборонної реформи;
впровадження ефективних механізмів взаємодії складових сил оборони та держав-партнерів у рамках діяльності БОКК.
10. Група управління змінами та контролю є окремою групою, основними завданнями якої є:
здійснення організаційно-аналітичного забезпечення діяльності Комітету реформ;
забезпечення підготовки проектів планів та протоколів засідань Комітету реформ;
узагальнення звітів за результатами впровадження оборонної реформи Комітетом реформ та підкомітетами Комітету реформ;
здійснення моніторингу та оцінки проведення заходів оборонної реформи, виконання рішень Комітету реформ, рекомендацій БОКК та надання відповідної доповіді голові Комітету реформ;
узагальнення звітів підкомітетів Комітету реформ за результатами упровадження оборонної реформи та забезпечення ними голови Комітету реформ для інформування Національної ради реформ;
узагальнення звітів підкомітетів Комітету реформ за результатами упровадження оборонної реформи для отримання допомоги відповідно до положень Комплексного пакета допомоги НАТО Україні;
забезпечення діяльності української частини БОКК.
11. Група Проектного офісу є окремою групою, основними завданнями якої є:
підготовка рекомендацій щодо впровадження оборонної реформи;
підвищення ефективності роботи Комітету реформ, його підкомітетів, робочих груп та окремих груп;
впровадження програмно-проектного управління в діяльність Міноборони та Збройних Сил;
ініціювання та реалізація проектів, які сприяють упровадженню оборонної реформи;
проведення за напрямами діяльності аналізу стану упровадження оборонної реформи, надання пропозицій щодо її актуалізації;
розроблення документів, необхідних для реалізації проектів;
розроблення планів та дорожніх карт стосовно відповідних цільових проектів, здійснення моніторингу їх виконання;
реалізація цільових проектів.
12. Юридична група є окремою групою, основними завданнями якої є:
юридичне забезпечення заходів упровадження оборонної реформи;
аналіз та оцінка стану організації роботи підкомітетів, окремих груп робочих груп щодо розроблення проектів законів України, інших нормативно-правових актів та концептуальних документів щодо упровадження оборонної реформи.
13. Група IT стратегій та політики є окремою групою, основними завданнями якої є:
формування IT стратегій та політики Міноборони щодо впровадження оборонної реформи;
опрацювання нормативно-правових документів для реалізації проектів з інформатизації функціональних процесів структурних підрозділів Міноборони та Генерального штабу;
створення єдиної інформаційної системи управління оборонними ресурсами (особовим складом, організаційною структурою, оборонним плануванням, матеріально-технічним, медичним та іншими видами забезпечення, закупівлями, майном, фінансами та бюджетом, адміністративно-господарською діяльністю і документообігом), яка відповідає стандартам, доктринам та рекомендаціям НАТО;
забезпечення взаємосумісності системи C4ISR з системою управління оборонними ресурсами складових сил оборони відповідно до стандартів НАТО (STANAG);
участь у створенні захищеної телекомунікаційної мережі для обміну інформацією в інтересах державних органів, інтеграції існуючих інформаційно-телекомунікаційних мереж, інформаційних та інформаційно-аналітичних систем, модернізації та переведення на сучасні цифрові технології інформаційно-телекомунікаційних мереж та систем зв'язку Міноборони та Збройних Сил.
14. Підкомітет є структурним підрозділом Комітету реформ, основними завданнями якого є:
здійснення координації, моніторингу та оцінки досягнення визначеної стратегічної та оперативних цілей;
проведення вичерпного аналізу можливих шляхів та механізмів досягнення визначеної стратегічної цілі;
визначення необхідних спроможностей Міноборони, Збройних Сил та інших складових сил оборони для впровадження відповідної стратегічної та оперативних цілей, розроблення пропозицій щодо їх розвитку;
розроблення та надання голові Комітету реформ, через Департамент воєнної політики, стратегічного планування та міжнародного співробітництва Міноборони, пропозицій щодо отримання допомоги відповідно до положень Комплексного пакета допомоги НАТО Україні для упровадження відповідної стратегічної та оперативних цілей;
здійснення відкритих засідань щодо результатів досягнення відповідної стратегічної цілі та оперативних цілей;
організація діяльності робочих груп, структурних підрозділів Міноборони, Генерального штабу, органів військового управління щодо розробки проектів законів України, інших нормативно-правових актів та концептуальних документів щодо упровадження оборонної реформи.
15. Голова підкомітету:
відповідає за успішне та вчасне досягнення відповідної стратегічної цілі, визначеної Стратегічним бюлетенем:
голова підкомітету № 1 - Стратегічної цілі 1. Об'єднане керівництво силами оборони, що здійснюється відповідно до принципів і стандартів, прийнятих державами - членами НАТО;
голова підкомітету № 2 - Стратегічної цілі 2. Ефективна політика, системи планування і управління ресурсами в секторі оборони з використанням сучасних євроатлантичних підходів;
голова підкомітету № 3 - Стратегічної цілі 3. Оперативні (бойові, спеціальні) спроможності сил оборони, необхідні для гарантованої відсічі збройній агресії, оборони держави, підтримання миру та міжнародної безпеки;
голова підкомітету № 4 - Стратегічної цілі 4. Об'єднана система логістики і система медичного забезпечення здатні надати підтримку всім компонентам сил оборони;
голова підкомітету № 5 - Стратегічної цілі 5. Професіоналізація сил оборони та створення необхідного військового резерву;
затверджує персональний склад робочої групи за поданням голови робочої групи;
затверджує розподіл членів робочої групи на проектні команди за поданням голови робочої групи;
затверджує графіки та плани роботи підкомітету;
скликає та проводить засідання підкомітету, затверджує протоколи за результатами його проведення;
підписує та щомісячно до 5 числа надає заступнику голови Комітету реформ, першому заступнику Міністра оборони України (через Департамент воєнної політики, стратегічного планування та міжнародного співробітництва Міністерства оборони України до групи управління змінами та контролю Комітету реформ) доповідь та звіт про результати впровадження визначеної стратегічної та оперативних цілей;
( Абзац пункту 1 в редакції Наказу Міністерства оборони України № 628 від 11.12.2019 )
підпорядкований та підзвітний голові Комітету реформ.
16. Робоча група є підрозділом підкомітету, основними завданнями якої є:
проведення аналізу можливих шляхів та механізмів досягнення оперативної цілі та виконання завдань оборонної реформи;
здійснення відкритих та прозорих обговорень за результатами оцінки проведення заходів оборонної реформи для досягнення відповідної оперативної цілі;
розроблення пропозицій щодо зміни нормативно-правової бази, організаційних структур, їх повноважень та підзвітності;
визначення пріоритетів і напрямів розвитку Збройних Сил та складових сил оборони, їх спроможностей, озброєння та військової техніки, інфраструктури, підготовки військ (сил);
опрацювання змін до доктрин, настанов, бойових статутів, оперативних і тактичних стандартів підготовки до застосування та ведення операцій (бойових дій);
впровадження системи кадрового, проектного та ресурсного менеджменту для виконання завдань оборонної реформи.
17. Керівник робочої групи:
відповідальний за досягнення відповідної оперативної цілі;
затверджує графік та плани роботи робочої групи;
визначає персональний склад робочої групи та подає на затвердження голові підкомітету;
за потреби розподіляє членів робочої групи на проектні команди та подає на затвердження голові підкомітету;
у випадку відсутності спроможностей для впровадження оборонної реформи за погодженням з відповідним заступником Міністра оборони України (згідно з розподілом обов'язків) або першим заступником начальника Генерального штабу Збройних Сил України спільно з головою підкомітету доповідає голові Комітету реформ пропозиції щодо шляхів досягнення оперативної цілі або заходів оборонної реформи;
підпорядкований та підзвітний голові відповідного підкомітету.
18. Основною організаційною формою роботи Комітету реформ, підкомітетів та робочих груп є засідання.
Засідання проводяться:
Комітетом реформ - за рішенням голови Комітету реформ, не рідше двох разів на рік;
БОКК та виконавчим комітетом БОКК - за погодженням з державами-партнерами, не рідше двох разів на рік;
підкомітетом - за рішенням голови підкомітету, не рідше одного разу на місяць;
робочою групою - не рідше двох разів на місяць;
підкомітетом, робочою групою за участю радників від держав - членів НАТО, які знаходяться поза межами України, - у третій декаді місяця.
Дати проведення засідань уточнюються у щомісячних планах роботи підкомітетів, робочих груп.
Голови підкомітетів організовують доведення до членів підкомітетів інформації про час, місце та план засідання за 14 календарних днів до засідання, керівники робочих груп - за 5 діб.
Запрошення та допуск радників від держав - членів НАТО до роботи в підкомітетах та робочих групах здійснюється в установленому порядку.
Забезпечення діяльності української частини БОКК, організація проведення засідань БОКК та виконавчого комітету БОКК здійснюється секретарем робочої групи, окремої групи (з питань діяльності БОКК).
19. Рішення Комітету реформ приймаються більшістю голосів присутніх на засіданні.
За результатами засідання оформляється протокол, який підписується відповідними керівниками протягом трьох робочих діб після завершення засідання, і доводиться у встановленому порядку до усіх їх членів та зацікавлених посадових осіб.
Рішення Комітету реформ, за потреби, реалізуються шляхом видання в установленому порядку нормативно-правових актів Міноборони.
20. Засідання Комітету реформ є відкритими.
Відкритість діяльності Комітету реформ забезпечується шляхом створення умов для присутності на її засіданнях представників засобів масової інформації (крім випадків проведення закритого засідання), гласність - шляхом розміщення інформації про діяльність Комітету реформ на веб-сайті Міноборони.
21. Організація роботи Комітету реформ здійснюється відповідно до таких документів:
графіки роботи підкомітетів, робочих груп - на півроку;
плани роботи підкомітетів, робочих груп - щомісячно;
звіти та доповіді за результатами впровадження стратегічних та оперативних цілей підкомітетів - щомісячно;
протоколи засідань - за результатами засідань Комітету реформ, підкомітетів, робочих груп.
Копії графіків та планів роботи, звітів та доповідей за результатами роботи підкомітетів секретарі підкомітетів щомісячно до 5 числа в паперовому та електронному вигляді (e-mail: reform_secretary@mil.gov.ua) в форматі Word та Excel (звіти отримані за допомогою програмного продукту "Електронна система моніторингу та контролю реалізації оборонної реформи") надають до групи управління змінами та контролю (через Департамент воєнної політики, стратегічного планування та міжнародного співробітництва Міноборони).
22. Організаційне та інформаційне забезпечення діяльності Комітету реформ здійснюється відповідно до компетенції структурними підрозділами Міноборони, Генерального штабу та інших органів військового управління, складових сил оборони, матеріально-технічне забезпечення - Центром забезпечення службової діяльності Міноборони та Генерального штабу.
( Положення в редакції Наказу Міністерства оборони № 363 від 24.07.2018 )
Директор Департаменту
воєнної політики, стратегічного
планування та міжнародного
співробітництва Міністерства
оборони України
генерал-майор





А.Г. Петренко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
оборони України
20.07.2016 № 374
(у редакції наказу
Міністерства оборони України
24.07.2018 № 363)
СКЛАД
Комітету реформ Міністерства оборони України та Збройних Сил України
( Утексті слова "Головне управління оборонного та мобілізаційного планування Генерального штабу Збройних Сил України" в усіх відмінках замінено словами "Головне управління оборонного планування Генерального штабу Збройних Сил України" у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства оборони України № 398 від 23.07.2019 )
Голова Комітету реформ Міністерства оборони України та Збройних Сил України - Міністр оборони України;
заступники Голови Комітету реформ:
перший заступник Міністра оборони України;
начальник Генерального штабу - Головнокомандувач Збройних Сил України;
заступник Голови Служби зовнішньої розвідки України (за згодою);
перший заступник командувача Національної гвардії України - начальник штабу (за згодою);
перший заступник Голови Державної прикордонної служби України (за згодою);
консультативно-експертна група № 1:
стратегічні радники високого рівня (за згодою, відповідно до рішення Голови Комітету реформ);
консультативно-експертна група № 2:
народні депутати України (за згодою);
заступник Секретаря Ради національної безпеки і оборони України (за згодою);
завідувач секретаріату Комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки і оборони України (за згодою);
радник Президента України (за згодою);
позаштатний консультант Комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки і оборони України (за згодою);
радник Міністра оборони України (на громадських засадах) (за згодою);
перший заступник начальника штабу Головного управління Національної гвардії України (за згодою);
заступник начальника Департаменту - начальник Головного управління військової контррозвідки Департаменту контррозвідки Служби безпеки України (за згодою);
консультативно-експертна група № 3:
заступник начальника Генерального штабу Збройних Сил України, співголова БОКК, голова української частини БОКК;
представник командування збройних сил США в Європі, співголова від американської сторони БОКК (за згодою);
співголови БОКК від збройних сил країн - учасників БОКК (за згодою);
група управління змінами та контролю:
керівник групи - начальник відділу управління змінами управління воєнної політики Департаменту воєнної політики, стратегічного планування та міжнародного співробітництва Міністерства оборони України;
секретар групи - головний спеціаліст відділу управління змінами управління воєнної політики Департаменту воєнної політики, стратегічного планування та міжнародного співробітництва Міністерства оборони України;
секретар групи (з питань діяльності БОКК) - начальник управління двостороннього військового співробітництва Головного управління військового співробітництва та миротворчих операцій Генерального штабу Збройних Сил України, співголова Виконавчого комітету БОКК;
члени групи:
представники Департаменту воєнної політики, стратегічного планування та міжнародного співробітництва Міністерства оборони України - 3 особи;
представник Департаменту інформаційно-організаційної роботи та контролю Міністерства оборони України;
представники Головного управління військового співробітництва та миротворчих операцій Генерального штабу Збройних Сил України з питань діяльності БОКК - 3 особи;
представники Проектного офісу реформ Міністерства оборони України - 2 особи (за згодою);
іноземні радники при Міністерстві оборони України та Збройних Силах України - 2 особи (за згодою);
група Проектного офісу:
керівник групи - керівник Проектного офісу реформ Міністерства оборони України;
секретар групи - представник Проектного офісу реформ Міністерства оборони України;
члени групи:
представники Проектного офісу реформ Міністерства оборони України (за згодою);
представник Департаменту воєнної політики, стратегічного планування та міжнародного співробітництва Міністерства оборони України;
представник Ради волонтерів при Міністерстві оборони України (за згодою);
іноземні радники при Міністерстві оборони України та Збройних Силах України - 2 особи (за згодою);
юридична група:
керівник групи - директор Юридичного департаменту Міністерства оборони України;
секретар групи - начальник науково-дослідного відділу (проблем військового законодавства) центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського;
члени групи:
представники Юридичного департаменту Міністерства оборони України - 2 особи;
представники науково-дослідного відділу (проблем військового законодавства) центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського - 2 особи;
представник Управління правового забезпечення Генерального штабу Збройних Сил України;
представник Національної гвардії України (за згодою);
представник Проектного офісу реформ Міністерства оборони України (за згодою);
представник Ради волонтерів при Міністерстві оборони України (за згодою);
представник Української академії наук (за згодою);
представник Львівського державного університету внутрішніх справ (за згодою);
група IT стратегії та політики:
керівник групи - начальник Управління інформаційних технологій;
секретар групи - начальник науково-дослідного управління (проблем розвитку інформаційних технологій та впровадження проектів інформатизації Збройних Сил України) центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського;
члени групи:
представник Управління інформаційних технологій;
представник військової частини А0515;
представник Територіального управління внутрішнього аудиту військових частин, безпосередньо підпорядкованих Міністерству оборони України та Генеральному штабу Збройних Сил України;
представник Департаменту фінансів Міністерства оборони України;
представник Головного управління зв'язку та інформаційних систем Генерального штабу Збройних Сил України;
представник Центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського;
представник Центрального науково-дослідного інституту озброєння та військової техніки Збройних Сил України;
представник Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України (за згодою);
представник Проектного офісу реформ Міністерства оборони України (за згодою);
представник Ради волонтерів при Міністерстві оборони України (за згодою);
представник Національної академії наук України (за згодою);
підкомітет № 1. Впровадження реформ щодо об'єднаного керівництва силами оборони:
голова підкомітету - державний секретар Міністерства оборони України;
радники голови підкомітету - іноземні радники при Міністерстві оборони України та Збройних Силах України - 2 особи (за згодою);
секретаріат підкомітету:
секретар підкомітету - начальник Управління стратегічного керівництва Головного оперативного управління Генерального штабу Збройних Сил України;
представник Проектного офісу реформ Міністерства оборони України (за згодою);
робоча група № 1. Впровадження демократичного цивільного контролю над силами оборони:
керівник робочої групи - директор Департаменту кадрової політики Міністерства оборони України;
секретар робочої групи - головний спеціаліст відділу організаційно-планової та організаційно-штатної роботи Департаменту кадрової політики Міністерства оборони України;
члени робочої групи:
представник Департаменту воєнної політики, стратегічного планування та міжнародного співробітництва Міністерства оборони України;
представник Департаменту кадрової політики Міністерства оборони України;
представник Департаменту інформаційно-організаційної роботи та контролю Міністерства оборони України;
представник Головного управління оборонного планування Генерального штабу Збройних Сил України;
представник Головного управління персоналу Генерального штабу Збройних Сил України;
представник Проектного офісу реформ Міністерства оборони України (за згодою);
представник Ради волонтерів при Міністерстві оборони України (за згодою);
представник Громадської ради при Міністерстві оборони України (за згодою);
представник Офісу Президента України (за згодою);
( Абзац вісімдесят шостий із змінами, внесеними згідно зНаказом Міністерства оборони № 398 від 23.07.2019 )
представник Секретаріату Кабінету Міністрів України (за згодою);
представник Національної гвардії України (за згодою);
представник Державної спеціальної служби транспорту України (за згодою);
іноземні радники при Міністерстві оборони України та Збройних Силах України - 2 особи (за згодою);
робоча група № 2. Вдосконалення системи управління та військового керівництва силами оборони:
керівник робочої групи - начальник Головного оперативного управління - заступник начальника Генерального штабу Збройних Сил України;
секретар робочої групи - начальник відділу взаємодії та управління планування застосування Збройних Сил України Головного оперативного управління Генерального штабу Збройних Сил України;
члени робочої групи:
представник військової частини А0515;
представник Департаменту кадрової політики Міністерства оборони України;
представник Науково-методичного центру кадрової політики Міністерства оборони України;
представник Об'єднаного оперативного штабу Збройних Сил України;
представник Головного оперативного управління Генерального штабу Збройних Сил України;
представники Головного управління оборонного планування Генерального штабу Збройних Сил України - 2 особи;
представник Головного управління зв'язку та інформаційних систем Генерального штабу Збройних Сил України;
представник Управління розвитку автоматизації Збройних Сил України;
представник Головного військово-медичного управління;
представник Воєнно-наукового управління Генерального штабу Збройних Сил України;
представник Національного університету оборони України імені Івана Черняховського;
представник Проектного офісу реформ Міністерства оборони України (за згодою);
представник Ради волонтерів при Міністерстві оборони України (за згодою);
представники Громадської ради при Міністерстві оборони України - 2 особи (за згодою);
представники Національної гвардії України - 2 особи (за згодою);
представник Державної спеціальної служби транспорту (за згодою);
представники Державної прикордонної служби України - 2 особи (за згодою);
представник Національної поліції України (за згодою);
представники Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України - 2 особи (за згодою);
представник Служби безпеки України (за згодою);
іноземні радники при Міністерстві оборони України та Збройних Силах України - 3 особи (за згодою);
робоча група № 3. Створення ефективної системи оперативного (бойового) управління, зв'язку, розвідки та спостереження:
керівник робочої групи - начальник Об'єднаного оперативного штабу Збройних Сил України;
секретар робочої групи - начальник відділу планування і організації управління Центру планування Об'єднаного оперативного штабу Збройних Сил України;
члени робочої групи:
представник Управління інформаційних технологій;
представники Об'єднаного оперативного штабу Збройних Сил України - 9 осіб;
представник Головного оперативного управління Генерального штабу Збройних Сил України;
представник Головного управління зв'язку та інформаційних систем Генерального штабу Збройних Сил України;
представник Управління розвитку автоматизації Збройних Сил України;
представники Командування Сухопутних військ Збройних Сил України - 4 особи;
представник Командування Повітряних Сил Збройних Сил України;
представники Командування Військово-Морських Сил Збройних Сил України - 4 особи;
представники командування Десантно-штурмових військ Збройних Сил України - 4 особи;
представник Проектного офісу реформ Міністерства оборони України (за згодою);
представник Ради волонтерів при Міністерстві оборони України (за згодою);
представники Громадської ради при Міністерстві оборони України - 2 особи (за згодою);
представник Секретаріату Кабінету Міністрів України (за згодою);
представники Національної гвардії України - 3 особи (за згодою);
представник Державної спеціальної служби транспорту (за згодою);
представники Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України - 3 особи (за згодою);
представник Адміністрації Державної прикордонної служби України (за згодою);
представник Національної поліції України (за згодою);
представник Служби безпеки України (за згодою);
іноземні радники при Міністерстві оборони України та Збройних Силах України - 2 особи (за згодою);
робоча група № 4. Вдосконалення системи кібербезпеки та захисту інформації:
керівник робочої групи - начальник військ зв'язку Збройних Сил України - начальник Головного управління зв'язку та інформаційних систем Генерального штабу Збройних Сил України;
секретар робочої групи - старший офіцер відділу кібернетичної безпеки управління захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах Головного управління зв'язку та інформаційних систем Генерального штабу Збройних Сил України;
секретар робочої групи (з питань діяльності БОКК) - заступник начальника Головного управління зв'язку та інформаційних систем Генерального штабу Збройних Сил України;
члени робочої групи:
представники військової частини А0515 - 4 особи;
представник Управління інформаційних технологій;
представник Управління охорони державної таємниці Міністерства оборони України;
представник Об'єднаного оперативного штабу Збройних Сил України;
представники Центрального управління охорони державної таємниці та захисту інформації Генерального штабу Збройних Сил України - 4 особи;
представник Головного управління зв'язку та інформаційних систем Генерального штабу Збройних Сил України;
помічник Міністра оборони України;
представник Громадської ради при Міністерстві оборони України (за згодою);
представник Апарату Ради національної безпеки і оборони України (за згодою);
представник Адміністрації Державної прикордонної служби України (за згодою);
представник Національної гвардії України (за згодою);
представники Служби безпеки України - 2 особи (за згодою);
представник Національної поліції України (за згодою);
представники Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України - 2 особи (за згодою);
робоча група № 5. Підвищення ефективності антикорупційних органів та незалежних контролюючих інституцій:
керівник робочої групи - начальник Управління з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України;
( Абзац сто шістдесятий із змінами, внесеними згідно зНаказом Міністерства оборони № 398 від 23.07.2019 )
секретар робочої групи - головний спеціаліст Відділу з питань запобігання та виявлення корупції Управління з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України;
( Абзац сто шістдесят перший із змінами, внесеними згідно зНаказом Міністерства оборони № 398 від 23.07.2019 )
члени робочої групи:
представник Територіального управління внутрішнього аудиту військових частин, безпосередньо підпорядкованих Міністерству оборони України та Генеральному штабу Збройних Сил України;
представник Департаменту фінансів Міністерства оборони України;
представник Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів Міністерства оборони України;
представник Департаменту кадрової політики Міністерства оборони України;
представник Головного управління Військової служби правопорядку Збройних Сил України;
представник Управління інформаційних технологій;
представник Головного управління персоналу Генерального штабу Збройних Сил України;
представник Проектного офісу реформ Міністерства оборони України (за згодою);

................
Перейти до повного тексту