1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
НАКАЗ
11.04.2018 № 84
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорії "А"
Відповідно до пункту 9 Положення про Національне агентство України з питань державної служби , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 500, з метою належної організації виконання Типового порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2017 року № 640,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Методичні рекомендації щодо визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорії "А", що додаються.
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова К.О. Ващенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національного
агентства України з питань
державної служби
11.04.2018 № 84
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорії "А"
I. Загальні положення
1. Методичні рекомендації щодо визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорій "А" (далі - Методичні рекомендації), розроблені з урахуванням частини другої статті 44 Закону України "Про державну службу" , пункту 8 Типового порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2017 року № 640 (далі - Типовий порядок).
2. Методичні рекомендації пропонується застосовувати під час щорічного визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності (далі - ключові показники) державних службовців, які займають посади державної служби категорії "А".
3. Методичні рекомендації розроблено з метою надання допомоги державним службовцям, які займають посади державної служби категорії "А" (далі - державні службовці), особам, які визначають їм ключові показники та службам управління персоналом, у плануванні й організації процесу визначення завдань і ключових показників.
4. У Методичних рекомендаціях терміни вживаються в такому значенні:
завдання державного службовця - наперед визначений, запланований для виконання обсяг робіт (діяльності) протягом певного періоду у часі з очікуваним досягненням мети, результатів у межах посадових обов'язків (функцій) державного службовця;
ключовий показник - це сукупність вимірюваних кількісних та/або якісних індикаторів (параметрів), які дозволяють оцінити прогрес (ступінь) у виконанні державним службовцем визначених для нього завдань. Цей показник застосовується в процесі оцінювання результатів службової діяльності державних службовців;
моніторинг - процес постійного систематичного збору та аналізу безпосереднім керівником даних / інформації за ключовими показниками з метою встановлення прогресу (ступеня) виконання завдань;
стратегічні документи - стратегічні документи державного рівня, зокрема, Стратегія сталого розвитку "Україна - 2020", схвалена Указом Президента України від 12 січня 2015 року № 5/2015; Середньостроковий план пріоритетних дій Уряду до 2020 року, затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 03 квітня 2017 року № 275-р; Стратегія реформування державного управління України на 2016-2020 роки, схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 року № 474-р; а також галузеві (секторальні) стратегії, план пріоритетних дій Уряду на відповідний рік;
звітний період - період з дати визначення завдань і ключових показників до дати прийняття наказу (розпорядження) про проведення оцінювання.
II. Визначення завдань і ключових показників
1. Відповідно до пункту 15 Типового порядку завдання і ключові показники державним службовцям визначаються за формою згідно з додатком 1 до Типового порядку такими особами:
Главою Адміністрації Президента України - для Керівника Апарату Адміністрації Президента України та керівників апарату допоміжних органів, утворених Президентом України;
Головою Верховної Ради України - для Керівника Апарату Верховної Ради України;
відповідним міністром - для керівника центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через такого міністра;
Міністром Кабінету Міністрів України - для Державного секретаря Кабінету Міністрів України, керівників центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується безпосередньо Кабінетом Міністрів України;
Державним секретарем Кабінету Міністрів України - для своїх заступників;
керівником центрального органу виконавчої влади - для своїх заступників;
уповноваженою особою суб'єкта призначення - для керівників Секретаріату Конституційного Суду України, апарату Верховного Суду, вищих спеціалізованих судів та їх заступників, керівників секретаріатів Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України та їх заступників, Голови Державної судової адміністрації України та його заступників; керівників державної служби в інших державних органах, юрисдикція яких поширюється на всю територію України.
Завдання і ключові показники для державних службовців, які займають посади державних секретарів міністерств, є однаковими та затверджуються Кабінетом Міністрів України за поданням Національного агентства України з питань державної служби. Зважаючи на типовість функцій, які виконуються державними секретарями міністерств визначати індивідуальні (персональні) завдання і ключові показники окремо для кожного державного секретаря не потрібно.
Завдання і ключові показники для керівників центральних органів виконавчої влади визначаються на основі типових завдань і ключових показників, які затверджуються Кабінетом Міністрів України за поданням Національного агентства України з питань державної служби.
Особам, які визначають завдання і ключові показники для керівників центральних органів виконавчої влади рекомендується зберігати зміст завдань і ключових показників, що затверджені актом Кабінету Міністрів України, конкретизуючи їх відповідно до сфери повноважень державного органу та строки виконання.
Відповідно до пункту 15 Типового порядку завдання і ключові показники для заступників здійснюється після визначення завдань і ключових показників їх керівників.
2. Згідно з пунктом 11 Типового порядку визначення завдань і ключових показників для державного службовця проводиться у грудні року, що передує звітному, або протягом десяти робочих днів після призначення (переведення) на посаду.
У 2018 році, визначення завдань і ключових показників здійснюється у п'ятнадцятиденний строк після затвердження Кабінетом Міністрів України плану пріоритетних дій Уряду на 2018 рік.
У разі відсутності державного службовця у зв'язку з відпусткою, відрядженням чи його тимчасовою непрацездатністю, а також у випадках, визначених пунктом 6 Типового порядку, такі завдання і ключові показники визначаються протягом п'яти робочих днів з дня його виходу на роботу.
3. Пунктом 5 Типового порядку передбачено, оцінювання державного службовця, на якого покладено виконання обов'язків за вакантною посадою державної служби або виконання обов'язків тимчасово відсутнього державного службовця, здійснюється за тією посадою державної служби, яку він займає.
Наприклад, якщо в державному органі виконання обов'язків за посадою державної служби категорії "А" покладено на державного службовця, який займає посаду керівника самостійного структурного підрозділу, такому державному службовцю завдання і ключові показники визначаються відповідно до посади, яку він постійно займає, тобто як керівнику самостійного структурного підрозділу. Згідно з положеннями пункту 29 Типового порядку такій особі завдання і ключові показники визначаються керівником державної служби.
Отже, у випадку виконання державним службовцем обов'язків за посадою державного секретаря міністерства, визначення завдань і ключових показників здійснюється цим державним службовцем самому собі. Зважаючи на положення статті 29 Закону України "Про запобігання корупції" такі завдання і ключові показники рекомендується погодити із міністром.

................
Перейти до повного тексту