1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
22.05.2018 № 248-р
Про визнання підтримки суб'єкта господарювання, зазначеного у повідомленні, такою, що не є державною допомогою відповідно до Закону
Антимонопольний комітет України (далі - Комітет), розглянувши подання Департаменту моніторингу і контролю державної допомоги від 21.05.2018 № 500-01/103-п та повідомлення про державну допомогу, надіслане листами Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради:
1) від 09.02.2018 № 01-11/45 (вх. № 70-ПДД від 14.02.2018);
2) від 29.03.2018 № 01-11/91 (вх. № 153-ПДД від 29.03.2018), яке було подано на виконання пункту 2 розділу 9 Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" та за формою, що передбачена додатком 1 до Порядку подання та оформлення повідомлення про нову державну допомогу та про внесення змін до умов чинної державної допомоги, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 04.03.2016 № 2-рп та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 04.04.2016 за № 501/28631 (далі - Порядок 2-рп), ВСТАНОВИВ:
1. ПОРЯДОК ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПІДТРИМКУ
(1) Листом від 09.02.2018 № 01-11/45 (вх. № 70-ПДД від 14.02.2018) Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради відповідно до пункту 2 розділу 9 Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" було подано повідомлення про нову державну допомогу (далі -Повідомлення).
(2) Антимонопольним комітетом України листом від 28.02.2018 № 500-29/05-2500 залишено Повідомлення без руху та запитано додаткову інформацію. Листом від 26.01.2018 № 01-11/91 (вх. № 153-ПДД від 29.03.2018) Управлінням житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради надано додаткову інформацію до Повідомлення.
2. ВІДОМОСТІ ТА ІНФОРМАЦІЯ ВІД НАДАВАЧА ПІДТРИМКИ
2.1. Надавач підтримки
(3) Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради (22000, Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Столярчука, 10, ідентифікаційний код юридичної особи 26287105).
2.2. Отримувач підтримки
(4) Комунальне підприємство "Хмільниккомунсервіс" (65007, Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Пушкінська, 107-А, ідентифікаційний код юридичної особи 32505648).
2.3. Мета (ціль) підтримки
(5) Метою (ціллю) підтримки є:
- необхідність придбання техніки для проведення робіт з утримання та ремонту об'єктів благоустрою;
- необхідність переобладнання автомобіля ГАЗ-53 на сміттєвоз КО 431 з боковим завантаженням;
- необхідність проведення технічної інвентаризації майна комунальної власності;
- необхідність проведення незалежної оцінки комунального майна для цілей бухгалтерського обліку;
- необхідність проведення оцінки майна та рецензування звітів;
- необхідність виготовлення документації із землеустрою на земельні ділянки, що перебувають у користуванні підприємств, установ, організацій, що перебувають у власності територіальної громади.
2.4. Очікуваний результат
(6) Придбання техніки для проведення робіт з утримання та ремонту об'єктів благоустрою, а саме:
- бензопила Husqvarna 236 (1 шт.);
- бензопила Husqvarna 365 (1 шт.);
- мотокоса Husqvarna 555 FX (1 шт.);
- мотокоса Husqvarna 135 R (3 шт.);
- кущоріз Husqvarna 122 HD60 (1 шт.);
- воздуходувка Husqvarna 588 BTS (1 шт.);
- бензинова віброплита AGT POL 100 (1 шт.);
- косарка роторна Wirax-1.85 м AGT POL 100 (1 шт.).
(7) Придбання автовишки для більш мобільного та оперативного виконання робіт.
(8) Переобладнання автомобіля ГАЗ 53 на сміттєвоз КО 431 з боковим завантаженням.
2.5. Форма підтримки
(9) Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) (КЕКВ 2610). Надається у вигляді прямого фінансування комунальних підприємств на рахунок у держказначействі після отримання підтвердження факту виконання заходу.
(10) Збільшення державної частки в статутному капіталі суб'єктів господарювання (КЕКВ 3210 - капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям). Фінансування комунального підприємства "Хмільниккомунсервіс" відбувається шляхом перерахування коштів на рахунок державної казначейської служби на підставі укладених договорів про виконання робіт, актів прийму-передачі виконаних робіт, накладних на придбання устаткування, обладнання тощо, в результаті здійснення комунальним підприємством "Хмільниккомунсервіс" публічної закупівлі, допорогової закупівлі, або закупівлі без використання електронної системи (в такому випадку обов'язково оприлюднюється звіт про укладений договір з підрядчиком, де зазначено предмет, якісні показники і вартість закупівлі).
2.6. Обсяг підтримки
(11) Загальний обсяг підтримки - 3 280,4 тис. грн.
(12) З них:
2017 рік: 659,4 тис. грн;
2018 рік: 2 584 тис. грн;
2019 рік: 15 тис. грн;
2020 рік: 22 тис. грн;
2.7. Підстава для надання підтримки
(13) Рішення 28-ої сесії Хмільницької міської ради 7-го скликання від 27.12.2016 № 1267 "Про затвердження міської цільової Програми регулювання земельних відносин та управління комунальною власністю у місті Хмільнику на 2017-2020 роки".
(14) Рішення 46-ої сесії Хмільницької міської ради 7-го скликання від 22.12.2017 № 125267 "Про внесення змін та доповнень до міської цільової Програми регулювання земельних відносин та управління комунальною власністю у місті Хмільнику на 2017-2020 роки (зі змінами)".
(15) Два проекти рішень про внесення змін та доповнень до міської цільової Програми регулювання земельних відносин та управління комунальною власністю у місті Хмільнику на 2017-2020 роки (зі змінами).
2.8. Тривалість підтримки
(16) З 01.01.2017 по 31.12.2020.
3. НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ
(17) Відповідно до пункту 1 частини першої статті 1 Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" (далі - Закон) державна допомога суб'єктам господарювання (далі - державна допомога) - підтримка у будь-якій формі суб'єктів господарювання за рахунок ресурсів держави чи місцевих ресурсів, що спотворює або загрожує спотворенням економічної конкуренції, створюючи переваги для виробництва окремих видів товарів чи провадження окремих видів господарської діяльності.
(18) Отже, державна підтримка є державною допомогою, якщо одночасно виконуються такі умови:
- підтримка надається суб'єкту господарювання;
- державна підтримка здійснюється за рахунок ресурсів держави чи місцевих ресурсів;
- підтримка створює переваги для виробництва окремих видів товарів чи провадження окремих видів господарської діяльності;
- підтримка спотворює або загрожує спотворенням економічної конкуренції.
(19) Відповідно до статті 1 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" заходи з благоустрою населених пунктів - роботи щодо відновлення, належного утримання та раціонального використання територій, охорони та організації упорядкування об'єктів благоустрою з урахуванням особливостей їх використання.
(20) Відповідно до статті 10 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" до повноважень сільських, селищних і міських рад та їх виконавчих органів у сфері благоустрою населених пунктів, зокрема, належить:
- затвердження місцевих програм та заходів з благоустрою населених пунктів;
- затвердження правил благоустрою територій населених пунктів;
- створення в разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення спільно з іншими суб'єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів, визначення повноважень цих органів (служб);
- забезпечення виконання місцевих програм та здійснення заходів з благоустрою населених пунктів.
(21) Згідно зі статтею 22 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" комплексним благоустроєм вважається проведення на визначеній території населеного пункту (мікрорайон, квартал, парк, бульвар, вулиця, провулок, узвіз тощо) комплексу робіт з улаштування (відновлення) покриття доріг і тротуарів, обладнання пристроями для безпеки руху, озеленення, забезпечення зовнішнього освітлення та зовнішньої реклами, встановлення малих архітектурних форм, здійснення інших заходів, спрямованих на поліпшення інженерно-технічного і санітарного стану території, покращання її естетичного вигляду.
(22) Статтею 15 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" визначено, що:
- органи державної влади та органи місцевого самоврядування можуть утворювати підприємства для утримання об'єктів благоустрою державної та комунальної власності;

................
Перейти до повного тексту