1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Повідомлення


МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
ПОВІДОМЛЕННЯ
27.04.2018
Про порушення та проведення антидемпінгового розслідування щодо імпорту в Україну пробок гумових медичного призначення походженням з Республіки Польща та Китайської Народної Республіки
Відповідно до статті 12 Закону України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" (далі - Закон) 20 квітня 2018 року Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі (далі - Комісія) розглянула скаргу ТОВ "Київгума" (далі - заявник) "Про порушення та проведення антидемпінгового розслідування щодо імпорту в Україну пробок гумових медичного призначення походженням із Польщі та КНР" (далі - скарга), а також звіт і висновки Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) про результати проведення антидемпінгової процедури щодо імпорту в Україну пробок гумових медичного призначення походженням з Республіки Польща та Китайської Народної Республіки.
За результатами розгляду Комісія встановила:
у скарзі наведено достатньо інформації, на підставі якої можна вважати, що її подано належним національним товаровиробником;
у скарзі наведено достатньо інформації, згідно з якою імпорт в Україну пробок гумових медичного призначення походженням з Республіки Польща та Китайської Народної Республіки міг здійснюватися за демпінговими цінами, оскільки експортні ціни були нижчими за ціни продажу товару на внутрішньому ринку Республіки Польща та Китайської Народної Республіки, при цьому рівень демпінгової маржі не може вважатися мінімальним, а обсяги імпорту незначними відповідно до положень Закону;
у скарзі міститься достатньо інформації стосовно того, що імпорт в Україну пробок гумових медичного призначення походженням з Республіки Польща та Китайської Народної Республіки здійснювався в таких обсягах і на таких умовах, що міг призвести до заподіяння шкоди національному товаровиробнику.
Зокрема, у період 2014 - 2016 роки та друге півріччя 2016 р. - перше півріччя 2017 р. порівняно з 2014 р.:
частка імпорту з Республіки Польща відносно споживання зросла на 64 %, 165 % та 140 % відповідно;
частка імпорту з Китайської Народної Республіки відносно споживання зросла на 3 % у 2015 р., та скоротилась у наступні періоди на 46 % і 69 % відповідно;
частка сукупного імпорту з Республіки Польща та Китайської Народної Республіки відносно споживання зросла на 42 %, 90 % та 66 % відповідно;
частка імпорту з Республіки Польща відносно виробництва заявника зросла на 76 %, 283 % та на 179 % відповідно;
частка імпорту з Китайської Народної Республіки відносно виробництва заявника зросла на 12 % у 2015 р. та протягом наступних періодів зменшилась на 23 % і 64 % відповідно;
частка сукупного імпорту з Республіки Польща та Китайської Народної Республіки відносно виробництва заявника зросла на 53 %, 175 % та 93 % відповідно;
обсяги виробництва заявника скоротилися на 14 %, 27 % та 10 % відповідно;
виробничі потужності заявника скоротилися на 5 %, 13 % та 9 % відповідно;
використання виробничих потужностей заявником скоротилося на 10 %, 17 % та 2 % відповідно;
обсяги продажу заявника на внутрішньому ринку скоротилися на 24 %, 32 % та 29 % відповідно;

................
Перейти до повного тексту