- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
НАКАЗ
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо визначення завдань та ключових показників результативності Генерального директора директорату, директора генерального департаменту та Генерального директора Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції Секретаріату Кабінету Міністрів України на період випробовування
1. Затвердити Методичні рекомендації щодо визначення завдань та ключових показників результативності Генерального директора директорату, директора генерального департаменту та Генерального директора Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції Секретаріату Кабінету Міністрів України на період випробовування, що додаються.
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національного
агентства України з питань
державної служби
27.11.2017 № 236
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо визначення завдань та ключових показників результативності Генерального директора директорату, директора генерального департаменту та Генерального директора Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції Секретаріату Кабінету Міністрів України на період випробовування
I. Загальні положення
1. Методичні рекомендації розроблено з метою надання допомоги суб'єктам призначення, керівникам державної служби та службам управлінням персоналом в організації процесу визначення завдань і ключових показників результативності (далі - ключові показники) Генерального директора директорату, директора генерального департаменту та Генерального директора Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції Секретаріату Кабінету Міністрів України (далі - державні службовці) на період випробовування.
2. У Методичних рекомендаціях терміни вживаються в такому значенні:
завдання державного службовця - наперед визначений, запланований для виконання обсяг робіт (діяльності) протягом певного періоду з очікуваним досягненням мети, результатів у межах посадових обов'язків (функцій) державного службовця;
ключовий показник - це сукупність вимірюваних кількісних та/або якісних індикаторів (параметрів), які дозволяють оцінити прогрес у виконанні державним службовцем визначених для нього завдань. Цей показник застосовується в процесі перевірки відповідності державного службовця займаній посаді.
3. При призначенні особи на посаду державної служби вперше відповідно до частини другої
статті 35 Закону України
"Про державну службу" встановлення випробовування є обов'язковим.
З урахуванням положень абзацу п'ятнадцятого розділу "Шляхи реалізації Концепції" Концепції запровадження посад фахівців з питань реформ, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2016 року
№ 905-р , а також того, що посади фахівців з питань реформ запроваджуються вперше, рекомендується встановлювати випробування для усіх новопризначених державних службовців на вказані посади строком на шість місяців незалежно від того, чи особа раніше перебувала на державній службі.
Відповідно до частини першої
статті 35 Закону України
"Про державну службу" рішення про встановлення випробування для державного службовця ухвалює суб'єкт призначення. При виданні наказу про призначення на посаду суб'єкт призначення встановлює випробування із зазначенням його строку. Метою випробування є перевірка відповідності державного службовця займаній посаді.
Іншим наказом керівника державної служби рекомендується затверджувати завдання та ключові показники для державного службовця на строк випробування.
II. Визначення завдань, ключових показників
1. Завдання та ключові показники доцільно визначати індивідуально для кожного державного службовця. При цьому варто брати до уваги, що на відміну від функції, яка може здійснюватися державним службовцем постійно, виконання завдання має завершуватися досягненням конкретного результату, визначеної мети. Вимір ступеня виконання завдання (досягнення поставленої мети) рекомендується здійснювати за допомогою ключових показників.
2. Кожне завдання державного службовця рекомендується безпосередньо пов'язувати із сферою компетенції директорату, генерального департаменту з урахуванням обов'язків, прав, повноважень, відповідальності, що покладаються на державного службовця визначених у його посадовій інструкції, а також положення про директорат, генеральний департамент, положення про державний орган.
3. При визначенні завдань та ключових показників рекомендується дотримуватися такої послідовності дій:
виокремлення керівником державного органу пріоритетних завдань для директорату, генерального департаменту та доведення змісту таких завдань до відповідних державних службовців;
виокремлення керівником державної служби пріоритетних завдань для кожного державного службовця з урахуванням його посадових обов'язків;
затвердження наказом керівника державної служби завдань та ключових показників на період випробування;
ознайомлення державного службовця з наказом про затвердження завдань і ключових показників та надання йому завіреної копії такого наказу.
4. Визначення завдань і ключових показників для державного службовця рекомендується проводити протягом наступного робочого дня після призначення на посаду та встановлення випробування.
III. Зміст завдань та ключових показників
1. Завдання і ключові показники доцільно вимірювати в кількісному та/або якісному вираженні.
2. Кожному державному службовцю рекомендується визначати три-чотири завдання на строк випробовування.
При визначенні змісту таких завдань доцільно враховувати:
зміст, кількість завдань, покладених на директорат, генеральний департамент;
обов'язки, права, повноваження, відповідальність, що покладені на державного службовця;
встановлений строк випробування;
зміст роботи, яку виконує державний службовець.
3. Ключові показники рекомендується встановлювати з метою подальшого їх застосування для оцінювання (виміру) ступеня (повноти) виконання завдань, вимірювати їх в кількісному та/або якісному вираженні з метою забезпечення можливості виміру, наскільки виконано відповідне завдання.
На кожне завдання доцільно встановлювати не більше п'яти ключових показників, зміст яких відповідатиме SMART-критеріям (додаток 1).
4. Для кожного ключового показника доцільно встановлювати конкретний строк його досягнення в межах строку випробування.
5. При визначенні змісту завдань та ключових показників рекомендується використовувати приклади, наведені у додатках 2 та 3 до цих Методичних рекомендацій.
IV. Моніторинг та оцінювання виконання завдань, ключових показників
1. Безпосередньому керівнику державного службовця рекомендується забезпечити систематичний моніторинг стану виконання завдань і досягнення ключових показників. При цьому варто врахувати, що моніторинг забезпечує відслідковування прогресу у виконанні завдання (наскільки державний службовець просувається у досягненні ключових показників), на відміну від оцінювання, яке визначає наскільки результат вже досягнуто і завдання виконано відповідно до запланованого.
2. Відповідно до частини шостої
статті 35 Закону України
"Про державну службу" суб'єкт призначення може звільнити державного службовця до закінчення строку випробовування у разі встановлення невідповідності державного службовця займаній посаді. Таке право може бути реалізоване при наявності підстав для встановлення такої невідповідності, що вимагає проведення проміжного оцінювання виконання завдань та досягнення ключових показників. Результати такого оцінювання можуть братися до уваги при визначенні відповідності чи невідповідності державного службовця займаній посаді.
................Перейти до повного тексту