- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу
Антимонопольний комітет України (далі – Комітет), розглянувши матеріали справи № 143-26.13/110-17 про порушення законодавства по захист економічної конкуренції товариством з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Фармація" (вул. Шолуденка, 18, м. Вишгород, Київська обл., 07300, код ЄДРПОУ 30177378) та подання про попередні висновки за результатами розгляду справи Департаменту розслідувань порушень законодавства про захист економічної конкуренції від 08.12.2017 № 143-26.13/110-17/469-спр,
ВСТАНОВИВ:
1. ПРЕДМЕТ СПРАВИ
(1) Порушення, передбачене пунктом 14 статті
50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді подання інформації в неповному обсязі Антимонопольному комітету України на вимогу державного уповноваженого Антимонопольного комітету України від 07.02.2017 № 143-29/04-1234 у встановлений ним строк.
2. ВІДПОВІДАЧ
(2) Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Фармація" (далі – ТОВ "Бізнес Центр Фармація", Товариство) (вул. Шолуденка, 18, м. Вишгород, Київська обл., 07300, код ЄДРПОУ 30177378).
3. ПРОЦЕДУРНІ ДІЇ
(3) Розпорядженням державного уповноваженого Комітету від 21 вересня 2017 року № 04/193-р розпочато розгляд справи № 143-26.13/110-17 за ознаками вчинення ТОВ "Бізнес Центр Фармація" порушення, передбаченого пунктом 14 статті
50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді подання інформації в неповному обсязі Антимонопольному комітету України на вимогу державного уповноваженого Антимонопольного комітету України від 07.02.2017 № 143-29/04-1234 у встановлений ним строк.
4. ОБСТАВИНИ СПРАВИ
(4) У Комітеті розглядається справа № 143-26.13/224-14/142-26.13/65-13/291-12 про порушення законодавства про захист економічної конкуренції суб’єктами господарювання, що діють на ринках, де реалізуються лікарські засоби виробництва компанії "Ф. Хоффманн-Ля Рош Лтд".
(5) Реалізацію лікарських засобів виробництва компанії "Ф. Хоффманн-Ля Рош Лтд", імпортером яких є товариство з обмеженою відповідальністю "Рош Україна" (далі – ТОВ "Рош Україна"), здійснює, зокрема, ТОВ "Бізнес Центр Фармація".
(6) У зв’язку з цим до ТОВ "Бізнес Центр Фармація" надіслано вимогу державного уповноваженого від 07.02.2017 № 143-29/04-1234 (далі – Вимога), в якій відповідно до статей
3,
16,
22 та
221 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" запропоновано до 03.03.2017 надати Комітету інформацію на чотири пункти Вимоги.
(7) Також у Вимозі зазначалося, що відповідно до пунктів 13, 14 та 15 статті
50 Закону України "Про захист економічної конкуренції" дії з неподання інформації у встановлені строки, подання інформації в неповному обсязі у встановлені строки, подання недостовірної інформації Антимонопольному комітету України визнаються порушенням законодавства про захист економічної конкуренції і тягнуть за собою відповідальність, встановлену статтею 52 зазначеного Закону.
(8) Відповідно до повідомлення про вручення поштового відправлення № 0303509361854 Вимогу було вручено представнику ТОВ "Бізнес Центр Фармація" 14.02.2017.
(9) Листом від 03.03.2017 № 97 ТОВ "Бізнес Центр Фармація" надало Комітету інформацію на пункти 1, 4 Вимоги, а на пункти 2, 3 Вимоги просило продовжити термін надання інформації.
(10) Листами від 23.03.2017 № 123, від 10.04.2017 № 154, від 28.04.2017 № 175 та від 02.06.2017 № 212 Товариство надало Комітету інформацію на пункти 2, 3 Вимоги.
(11) Разом із цим, інформація в табличній формі на оптичному носії інформації компакт- диску CD-R № 4036 137 L E 5465 на пункт 1 Вимоги Товариством була надана в неповному обсязі, оскільки у стовпчику 8 таблиці "Сума знижки, бонусів тощо, наданих постачальником Товариству" ТОВ "Бізнес Центр Фармація" надало інформацію помісячно, але не з розбивкою щодо кожного лікарського засобу, як це вимагалося відповідно до табличної форми, наведеної в додатку 1 до Вимоги.
(12) Отже, у встановлений державним уповноваженим Комітету у Вимозі строк інформація ТОВ "Бізнес Центр Фармація" була надана Комітету в неповному обсязі.
5. ВИСНОВКИ У СПРАВІ ТА КВАЛІФІКАЦІЯ ДІЙ ВІДПОВІДАЧА
(13) Згідно зі статтею
3 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" основним завданням Комітету є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики, зокрема, в частині здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції.
(14) Відповідно до частини першої статті
7 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Комітет має повноваження розглядати заяви і справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та проводити розслідування за цими заявами і справами; при розгляді заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, проведенні перевірки та в інших передбачених законом випадках вимагати від суб'єктів господарювання, об'єднань, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно- господарського управління та контролю, їх посадових осіб і працівників, інших фізичних та юридичних осіб інформацію, в тому числі з обмеженим доступом.
................Перейти до повного тексту