1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
07.12.2017 № 675-р
Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу
Антимонопольний комітет України (далі - Комітет), розглянувши матеріали справи № 127-26.13/24-17 про порушення товариством з обмеженою відповідальністю "Трапеза" (далі - ТОВ "Трапеза", Товариство, Відповідач) законодавства про захист економічної конкуренції та подання з попередніми висновками № 127-26.13/24-17/168-спр від 17.05.2017,
ВСТАНОВИВ:
1. ПРЕДМЕТ СПРАВИ
(1)Порушення, передбачене пунктом 13 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді неподання інформації Комітету на вимогу державного уповноваженого Комітету від 28.10.2016 № 127-26/09-11519 (далі -Вимога) у встановлений ним строк.
2. ВІДПОВІДАЧ
(2)ТОВ "Трапеза" (м. Одеса, ідентифікаційний код юридичної особи 38849183).
(3)Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, за класифікацією видів економічної діяльності, Товариство здійснює виробництво продуктів борошномельно-круп'яної промисловості (код КВЕД 10.61).
(4)Отже, Відповідач є суб'єктом господарювання в розумінні статті 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції".
3. ПРОЦЕДУРНІ ДІЇ
(5)Розпорядженням державного уповноваженого Комітету від 02.03.2017 № 09/43-р розпочато справу № 127-26.13/24-17 за ознаками вчинення ТОВ "Трапеза" порушення, передбаченого пунктом 13 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді неподання інформації Комітету на вимогу державного уповноваженого Комітету у встановлений ним строк.
(6)Листом Комітету від 18.05.2017 № 127-26/09-5352 Відповідачу було надіслано копію подання з попередніми висновками у справі № 127-26.13/14-17/168-спр від 17.05.2017, Товариством надано зауваження та заперечення щодо викладених у поданні обставин справи, які спростовуються матеріалами справи.
4. ОБСТАВИНИ СПРАВИ
(7)У Комітеті розглядалася заява Скибицької Нелі Андріївни (зареєстрована в Комітеті 04.10.2016 за № 14-01/396-АМ) (далі - Заява) про порушення ТОВ "Трапеза" законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбачене статтею 15-1 Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції", у вигляді поширення на упаковках продукції - макаронних виробах спагеті Тrареzа інформації, що вводить споживачів в оману.
(8)У зв'язку з необхідністю отримання інформації безпосередньо від ТОВ "Трапеза", на підставі статей 7, 16, 22 та 22-1 Закону України "Про Антимонопольний комітет України", Товариству було надіслано Вимогу, в якій запропоновано протягом 20 робочих днів з дня її отримання надати Комітету інформацію та належно засвідчені копії документів відповідно до пунктів Вимоги.
(9)У Вимозі зазначалося, що відповідно до пунктів 13, 14 і 15 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції" дії з неподання інформації у встановлені строки, подання інформації в неповному обсязі у встановлені строки, подання недостовірної інформації Комітету визнаються порушенням законодавства про захист економічної конкуренції і тягнуть за собою відповідальність, встановлену статтею 52 цього Закону.
(10)Листом від 20.01.2017 № 07-81-245 (зареєстрований у Комітеті 23.01.2017 за № 8-127/638) Одеська дирекція Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта" (далі - Укрпошта) підтвердила, що рекомендований лист (Вимогу) з повідомленням про вручення № 0303509342329 вручено за довіреністю уповноваженій особі Товариства Чобан А.Ф. 08.11.2016.
(11)На підтвердження вказаного Укрпошта надала копію доручення Відповідача від 03.01.2016 № 1, дійсного до 31.12.209, відповідно до якого Товариство в особі директора - Губачова В.В. доручає Чобан А.Ф. отримувати документи на адресу Відповідача з 15.02.2016 по 31.12.2016 та копію витягу з книги для запису рекомендованих поштових відправлень і повідомлень ф. 8.
(12)Отже, останній день строку надання інформації на Вимогу припадав на 28.11.2016.
(13)У встановлений державним уповноваженим Комітету строк інформація та документи, що запитувались у Вимозі, до Комітету не надійшли.
(14)У межах строку, встановленого державним уповноваженим Комітету для надання інформації, ТОВ "Трапеза" до Комітету з клопотанням щодо продовження строку надання інформації на Вимогу не зверталось.
(15)Листом б/н б/д (зареєстрований у Комітеті 15.12.2016 за № 8-01/11957) (далі - Лист 1) Товариство надало відповідь Комітету на Вимогу, але в неповному обсязі та поза межами строку, встановленого державним уповноваженим Комітету.
(16)Крім того, зазначений Лист 1, відповідно до відтиску Укрпошти, Товариство здало на пошту 07.12.2016, тобто поза межами строку, встановленого державним уповноваженим Комітету.
5. ВИСНОВКИ У СПРАВІ ТА КВАЛІФІКАЦІЯ ДІЙ ВІДПОВІДАЧА
(17)Згідно зі статтею 3 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" основним завданням Комітету є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики, зокрема, в частині здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції.
(18)Відповідно до частини першої статті 7 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Комітет має повноваження розглядати заяви і справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та проводити розслідування за цими заявами і справами; при розгляді заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, проведенні перевірки та в інших передбачених законом випадках вимагати від суб'єктів господарювання, об'єднань, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, їх посадових осіб і працівників, інших фізичних та юридичних осіб інформацію, в тому числі з обмеженим доступом.
(19)Згідно з частиною сьомою статті 6 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" державний уповноважений Комітету є органом Комітету.
(20)Відповідно до статті 16 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" державний уповноважений Комітету має право при розгляді заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, проведенні перевірки та в інших передбачених законом випадках вимагати від суб'єктів господарювання, об'єднань, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, їх посадових осіб і працівників, інших фізичних та юридичних осіб інформацію, в тому числі з обмеженим доступом.

................
Перейти до повного тексту