1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
Рішення
14.12.2017 № 640
Про надання ТОВ "лайфселл" роз’яснення щодо тендерних документів
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Порядку проведення конкурсів або тендерів на отримання ліцензій на користування радіочастотним ресурсом України, затвердженого рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, від 30.05.2017 № 281 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.09.2017 за № 1115/30983, розглянувши лист товариства з обмеженою відповідальністю "лайфселл" від 12.12.2017 № 5110 (вх. НКРЗІ від 12.12.2017 № 17574), Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації
ВИРІШИЛА:
1. Надати товариству з обмеженою відповідальністю "лайфселл" роз’яснення щодо тендерних документів, що додається.
2. Департаменту правового забезпечення в установленому порядку забезпечити направлення відповіді товариству з обмеженою відповідальністю "лайфселл".
3. Департаменту забезпечення діяльності оприлюднити це рішення шляхом його розміщення на офіційній сторінці НКРЗІ в мережі Інтернет.
Голова НКРЗІ О.Животовський
Додаток
до рішення НКРЗІ
від 14.12.2017 № 640
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
У СФЕРІ ЗВ’ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
ЛИСТ
На № 5110 від 12.12.2017
ТОВ "лайфселл"
Про надання роз’яснень щодо тендерних документів
Враховуючи ваш лист від 12.12.2017 № 5110 (вх. НКРЗІ від 12.12.2017 № 17574) відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Порядку проведення конкурсів або тендерів на отримання ліцензій на користування радіочастотним ресурсом України, затвердженого рішенням НКРЗІ від 30.05.2017 № 281 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.09.2017 за № 1115/30983, (далі – Порядок) повідомляємо про таке.
Питання, які порушені у вашому листі, у переважній більшості стосуються процедурних питань, у тому числі роботи Тендерної комісії з проведення тендеру на отримання ліцензій на користування радіочастотним ресурсом України для впровадження радіотехнології "Міжнародний рухомий (мобільний) зв'язок IMT" в смугах радіочастот 2510 - 2545 МГц, 2565 - 2570 МГц, 2630 - 2665 МГц, 2685 - 2690 МГц, утвореної рішенням НКРЗІ від 07.11.2017 № 575 (далі – тендерна комісія).
Водночас, вважаємо за доцільне надати наступне роз'яснення щодо тендерних документів.
Питання № 1: Враховуючи, що додаток 15 Умов тендеру містить графу "Запропонована ціна за лот", просимо повідомити чи треті конверти з ціновими пропозиціями учасників розпечатуються разом із другими конвертами тендерної пропозиції? Або ж треті конверти з ціновими пропозиціями розпечатуються виключно у дату проведення торгів "з голосу"?
Відповідно до пунктів 6 та 7 розділу VIII "Інші особливості тендеру" Умов тендеру на отримання ліцензій на користування радіочастотним ресурсом України для впровадження радіотехнології "Міжнародний рухомий (мобільний) зв'язок IMT" в смугах радіочастот 2510 - 2545 МГц, 2565 - 2570 МГц, 2630 - 2665 МГц, 2685 - 2690 МГц, затверджених рішенням НКРЗІ від 07.11.2017 № 575 (далі – Умови тендеру), після затвердження реєстру учасників конверти з тендерними пропозиціями учасників послідовно розпечатуються на засіданні тендерної комісії. Секретар тендерної комісії розпечатує конверт та оголошує перелік наданих документів. Факт розпечатування конвертів та перелік наданих у конверті документів фіксуються у протоколі засідання тендерної комісії з розпечатування конвертів з тендерними пропозиціями учасників тендера на отримання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України.
Якщо протягом визначеного для засідання тендерної комісії часу не розпечатані всі конверти учасників, засідання переноситься на наступний робочий день.
У призначену дату тендерна комісія на відкритих, прозорих і рівних умовах для всіх учасників тендеру на засіданні послідовно за кожним лотом розпечатує треті конверти з ціновими пропозиціями учасників, оголошує та оцінює їх цінові пропозиції, визначає серед учасників тендеру учасників торгів "з голосу" та початкову ціну торгів "з голосу".
Торги "з голосу" проводяться протягом робочого дня. Час і місце проведення торгів "з голосу" визначається тендерною комісією, про що інформуються учасники торгів "з голосу", зокрема шляхом опублікування на офіційній сторінці НКРЗІ в мережі Інтернет.
Додатками 15 та 18 до Умов тендеру передбачено протокол засідання тендерної комісії з розпечатування конвертів з тендерними пропозиціями учасників тендера на отримання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України та протокол засідання тендерної комісії з визначення учасників торгів "з голосу" у тендері на отримання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України відповідно.
Дати розпечатування конвертів та проведення торгів "з голосу" визначатимуться тендерною комісією після дати початку тендеру і не є предметом Умов тендеру.
Питання № 2: Яка максимальна кількість перерв у засіданні тендерної комісії, на якому проводяться торги "з голосу" може бути встановлена за ініціативою особи, уповноваженої брати участь у тендері?
Відповідно до пункту 7 розділу VIII "Інші особливості тендеру" Умов тендеру необхідність проведення перерви у засіданні тендерної комісії, на якому проводяться торги "з голосу", для можливості консультацій осіб, уповноважених брати участь у тендері, із своїми фахівцями, а також тривалість такої перерви, але не більше 20 хвилин, встановлюються рішенням тендерної комісії за ініціативою особи, уповноваженої брати участь у тендері.
Таким чином, максимальна кількість перерв у засіданні тендерної комісії, на якому проводяться торги "з голосу", Умовами тендеру не передбачена, а необхідність проведення відповідної перерви встановлюватиметься тендерною комісією під час відповідного засідання.
Питання № 3: Чи дозволяється особі, уповноваженій брати участь у тендері, під час проведення торгів "з голосу" задавати питання членам тендерної комісії? Чи існує відповідна процедура для задавання таких запитань?
Згідно з розділом І "Загальні положення" Умов тендеру:
тендерна комісія - комісія, утворена НКРЗІ відповідно до розділу ІІ Порядку для виконання процедур тендеру та визначення його переможця(ів);
торги "з голосу" - спосіб проведення торгів, коли учасники голосом по черзі згідно з реєстраційними номерами, що визначені в довідках про реєстрацію, пропонують ціну за лот у національній валюті України з урахуванням кроку підвищення цінової пропозиції на торгах "з голосу".
У процедурі торгів "з голосу", яка визначена Умовами тендеру, не передбачено процедури запитань членам тендерної комісії.
Питання № 4: Яка максимальна кількість часу надається особі, уповноваженій брати участь в тендері, щоб надати відповідь на звернення головуючого запропонувати ціну за лот?
Пунктом 7 розділу VIII "Інші особливості тендеру" Умов тендеру встановлено, що після оголошення на торгах "з голосу" головуючим цінових пропозицій учасників та початкової ціни торгів "з голосу" за відповідним лотом, особи, уповноважені брати участь у тендері, за зверненням головуючого по черзі в порядку зростання порядкового номера, указаного на табличці, матимуть право голосом пропонувати ціну за лот з урахуванням кроку підвищення цінової пропозиції на торгах "з голосу", який не може бути меншим 5 відсотків початкової ціни торгів "з голосу".
У разі якщо учасник торгів "з голосу", який мав першочергове право запропонувати ціну за лот, таким правом не скористався, право запропонувати ціну за лот із дотриманням вищезазначених вимог головуючим передається по черзі до учасника торгів "з голосу", наступного за порядковим номером, який указаний на його табличці і так до того часу, поки головуючий тричі по черзі не звернеться до учасників торгів "з голосу" за відповідним лотом для пропонування ними ціни за лот. Торги "з голосу" за відповідним лотом закінчуються, якщо учасники торгів "з голосу" припинили надавати цінові пропозиції за лот.
Необхідність проведення перерви у засіданні тендерної комісії, на якому проводяться торги "з голосу", для можливості консультацій осіб, уповноважених брати участь у тендері, із своїми фахівцями, а також тривалість такої перерви, але не більше 20 хвилин, встановлюються рішенням тендерної комісії за ініціативою особи, уповноваженої брати участь у тендері.
Враховуючи вищевказане, максимальна кількість часу для надання відповіді особою, уповноваженою брати участь у тендері, на звернення головуючого запропонувати ціну за лот визначатиметься головою тендерної комісії в межах розумного строку для надання такої відповіді, з урахуванням того, що для можливості консультацій осіб, уповноважених брати участь у тендері, із своїми фахівцями Умовами тендеру передбачена окрема процедура щодо проведення перерви.
Питання № 5: Чи може суб'єкт господарювання, що надав тендерну пропозицію для участі в тендері, або який не має наміру брати участь в тендері, прийняти участь у засіданні тендерної комісії для затвердження реєстру претендентів? Яким чином визначаються особи, присутні на такому засіданні?
Відповідно до пункту 4 розділу VIII "Інші особливості тендеру" Умов тендеру тендерна комісія протягом 5 (п'яти) робочих днів від дати закінчення приймання тендерних пропозицій розпечатує перший конверт з тендерними пропозиціями та розглядає надані заявником повідомлення про намір взяти участь у тендері, копії рішень (наказів) органів управління суб'єктів господарювання про участь у тендері, копії рішень (наказів) органів управління суб'єктів господарювання про призначення осіб, уповноважених брати участь у тендері, запечатані конверти з документами, процедуру розгляду яких визначає голова тендерної комісії.
Реєстр претендентів на участь у тендері затверджується послідовно від лоту № 1 до лоту № 7 на засіданні тендерної комісії з оформленням протоколу про підсумки приймання тендерних пропозицій та визнання заявників претендентами на участь у тендері на отримання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України.
Протягом 5 (п'яти) робочих днів від дати затвердження реєстру претендентів тендерна комісія надсилає кожному суб'єкту господарювання рекомендованим листом з повідомленням про вручення повідомлення про визнання суб'єкта господарювання претендентом на участь у тендері на отримання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України або повідомлення про відмову у визнанні суб'єкта господарювання претендентом на участь у тендері на отримання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України.
Таким чином, Умовами тендеру під час визначення заявників претендентами передбачена присутність на засіданні тендерної комісії членів тендерної комісії, а повідомлення заявників про результати такого засідання передбачено в письмовому вигляді.
Питання № 6: Чи враховують умови, передбачені пунктом 15 розділу 8 Умов тендеру (умови за яких тендер вважається таким, що не відбувся за жодним з лотів) повторні торги за лоти, можливість яких передбачена пунктом 16 розділу 8 Умов тендеру? Або ж тендер буде вважатися таким, що не відбувся за жодним з лотів, якщо умови, передбачені пунктом 15 розділу 8 Умов тендеру стануть наявними після першого проведення торгів "з голосу" для ширини смуги радіочастот, що перевищує 10 (10x2) МГц (без урахування повторних торгів відповідно до пункту 16 розділу 8 Умов тендеру)? Якщо відповідь на друге питання "ні" - то чи будуть видані операторам, що отримали право користування шириною смуги радіочастот менше 60 (30x2) МГц, відповідні ліцензії? Чи будуть вони анульовані, якщо відповідно до пункту 16 розділу 8 Умов тендеру оператори не нададуть цінові пропозиції на вищезазначені лоти, ширина смуги радіочастот яких більше 10 (10x2) МГц?
Питання № 8: Чи буде повернуто сплачену ціну за лот переможцю, у випадку, якщо тендер буде вважається таким, що не відбувся за жодним з лотів? Яка процедура такого повернення? У який строк таке повернення має відбутися?

................
Перейти до повного тексту