1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
23.11.2017 № 662-р
Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу
Антимонопольний комітет України (далі - Комітет), розглянувши матеріали справи № 20-26.13/68-17 (далі - Справа) про порушення законодавства про захист економічної конкуренції дочірнім підприємством "Рівненський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" та подання Департаменту розслідувань порушень законодавства про захист економічної конкуренції від 18.08.2017 № 20-26.13/68-17/304-спр,
ВСТАНОВИВ:
1. ПРЕДМЕТ СПРАВИ
(1) Неподання інформації Антимонопольному комітету України на вимогу Голови Антимонопольного комітету України від 13.12.2016 № 20-29/01-13274 у встановлений ним строк.
ВІДПОВІДАЧ
Відповідачем у Справі (далі - Відповідач) є дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" (далі - ДП "Рівненський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Товариство) (м. Рівне, ідентифікаційний код юридичної особи 31994540).
3. ПРОЦЕДУРНІ ДІЇ
Розпорядженням державного уповноваженого Антимонопольного комітету України від 23 травня 2017 року № 06/110-р розпочато розгляд справи № 20-26.13/68-17 за ознаками вчинення ДП "Рівненський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" порушення, передбаченого пунктом 13 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді неподання інформації Антимонопольному комітету України на вимогу Голови Антимонопольного комітету України від 13.12.2016 № 20-29/01-13274 у встановлений ним строк.
Листом Комітету від 24.05.2017 № 20-26.13/06-5578 копія подання про попередні висновки у справі була надіслана Відповідачу у справі № 20-26.13/68-17.
(5) У відповідь на подання з попередніми висновками ДП "Рівненський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" не надало Комітету своїх міркувань чи пропозицій.
4. ОБСТАВИНИ СПРАВИ
(6) Антимонопольний комітет України (далі - Комітет) здійснює контроль за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції під час проведення закупівель послуг з утримання автомобільних доріг.
(7) На підставі наведеного, відповідно до статей 7, 16, 22 та 22-1Закону України "Про Антимонопольний комітет України", на адресу ДП "Рівненський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" була надіслана вимога Голови Комітету про надання інформації від 13.12.2016 № 20-29/01-13274 (далі - Вимога), в якій пропонувалося протягом 15 календарних днів з дня отримання цієї вимоги надати Комітету визначену інформацію.
(8) Одночасно у Вимозі зазначалося, що згідно з пунктами 13, 14 і 15 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції" дії з неподання інформації у встановлені строки, подання інформації в неповному обсязі у встановлені строки або подання недостовірної інформації Комітету визнаються порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції і тягнуть за собою відповідальність, встановлену статтею 52 цього Закону.
(9) Згідно з інформацією, наданою листом Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта" від 15.02.2017 № 532-Т-345 (вх. № 8-20/1568 від 20.02.2017), Вимога була отримана 16.12.2016 на підставі довіреності від 10.08.2016 № 67-16 уповноваженою особою на одержання пошти ДП "Рівненський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" - Верещагою Катериною Олексіївною.
(10) Отже, останній день строку надання інформації Комітету на Вимогу припадав на 03.01.2017 (оскільки 31.12.2016 - вихідний день).
(11) В установлений Головою Комітету строк інформацію на Вимогу Антимонопольного комітету України не надано.
(12) При цьому Відповідач не звертався в Комітет з клопотанням щодо продовження строку надання інформації на вимогу.
(13) Відповідно до статті 3 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" основним завданням Комітету є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики, зокрема, в частині здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб'єктів господарювання перед законом та пріоритету прав споживачів, запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції.
(14) Відповідно до частини першої статті 7 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Комітет має повноваження розглядати заяви і справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та проводити розслідування за цими заявами і справами; при розгляді заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, проведенні перевірки та в інших передбачених законом випадках вимагати від суб'єктів господарювання, об'єднань, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, їх посадових осіб і працівників, інших фізичних та юридичних осіб інформацію, в тому числі з обмеженим доступом.

................
Перейти до повного тексту