- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу
Антимонопольний комітет України (далі - Комітет), розглянувши матеріали справи № 20-26.13/76-17 (далі - Справа) про порушення законодавства про захист економічної конкуренції приватним акціонерним товариством "Київстар" (ідентифікаційний код юридичної особи 21673832) та подання Департаменту розслідувань порушень законодавства про захист економічної конкуренції від 12.09.2017 № 20-26.13/76-17/334-спр,
ВСТАНОВИВ:
1. ПРЕДМЕТ СПРАВИ
(1) Неподання інформації Антимонопольному комітету України на вимогу державного уповноваженого Антимонопольного комітету України від 07.04.2017 № 20-26.13/05-3782 у встановлений ним строк.
2. ВІДПОВІДАЧ
(2) Відповідачем у Справі (далі - Відповідач) є приватне акціонерне товариство "Київстар" (далі - ПрАТ "Київстар", Товариство) (м. Київ, ідентифікаційний код юридичної особи 21673832).
3. ПРОЦЕДУРНІ ДІЇ
(3) Розпорядженням державного уповноваженого Антимонопольного комітету України від 26.06.2017 № 02/127-р розпочато розгляд справи № 20-26.13/76-17 за ознаками вчинення ПрАТ "Київстар" порушення, передбаченого пунктом 13 статті
50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді неподання інформації Антимонопольному комітету України на вимогу державного уповноваженого Антимонопольного комітету України від 07.04.2017 № 20-26.13/05-3782 у встановлений ним строк.
(4) Листом Комітету від 15.09.2017 № 143-26.13/02-10005 копія подання з попередніми висновками у справі № 20-26.13/76-17 була надіслана ПрАТ "Київстар".
4. ОБСТАВИНИ СПРАВИ
(5) В Антимонопольному комітеті України (далі - Комітет) здійснюється розгляд справи № 20-26.13/222-16 за ознаками вчинення компаніями "Moston Properties Limited" (номер компанії 3828841, 393, Lordship Lane, Wood Green, London, N17 6AE) та "North Scale Enterprises Ltd" (номер компанії 106912, Salamat Ноше, La Poudriere Lane, Victoria, Mahe, Seychelles) порушення, передбаченого пунктом 4 частини другої статті
6, пунктом 1 статті
50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді антиконкурентно узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів на закупівлю блочно-модульного комплексу колтюбингової установки, які проводило ПАТ "Укргазвидобування" у травні 2015 року.
(6) У зв'язку із зазначеним, приватному акціонерному товариству "Київстар" було направлено вимогу державного уповноваженого Комітету про надання інформації від 07.04.2017 № 20-26.13/05-3782 (далі - Вимога).
(8) Одночасно у Вимозі ПрАТ "Київстар" повідомлялося, зокрема, що відповідно до пунктів 13, 14, 15 статті
50 Закону України "Про захист економічної конкуренції" неподання інформації, подання інформації в неповному обсязі у встановлені органами Антимонопольному комітету України строки або подання недостовірної інформації Антимонопольному комітету України є порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції.
(9) Згідно з рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення № 0303506448347 Вимога була отримана уповноваженим представником ПрАТ "Київстар" Журавською 11.04.2017.
(10) Отже, останній день надання цим суб'єктом господарювання інформації на Вимогу припадав на 21.04.2017.
(11) У відповідь на Вимогу ПрАТ "Київстар" надіслало в Комітет лист від 13.04.2017 № 9786/02, який не містив інформації на жоден із пунктів Вимоги.
(12) Отже, інформації та документів на Вимогу від ПрАТ "Київстар" у встановлений державним уповноваженим Комітету строк Антимонопольному комітету України не надано.
(13) Згідно зі статтею
3 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" основним завданням Комітету є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики, зокрема, в частині здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції.
(14) Відповідно до частини першої статті
7 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Комітет має повноваження розглядати заяви і справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та проводити розслідування за цими заявами і справами; при розгляді заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, проведенні перевірки та в інших передбачених законом випадках вимагати від суб'єктів господарювання, об'єднань, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, їх посадових осіб і працівників, інших фізичних та юридичних осіб інформацію, в тому числі з обмеженим доступом.
(16) Відповідно до статті
16 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" державний уповноважений Комітету має право при розгляді заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, проведенні перевірки та в інших передбачених законом випадках вимагати від суб'єктів господарювання, об'єднань, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, їх посадових осіб і працівників, інших фізичних та юридичних осіб інформацію, в тому числі з обмеженим доступом.
(17) Положеннями статей
22 та -
22-1Закону України "Про Антимонопольний комітет України" передбачено, що вимоги державного уповноваженого Комітету є обов'язковими для виконання у визначений ним строк; суб'єкти господарювання, об'єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю, інші юридичні особи, їх структурні підрозділи, філії, представництва, їх посадові особи та працівники, фізичні особи зобов'язані на вимогу державного уповноваженого Комітету подавати документи, предмети чи інші носії інформації, пояснення, іншу інформацію, в тому числі з обмеженим доступом та банківську таємницю, необхідну для виконання Комітетом завдань, передбачених законодавством про захист економічної конкуренції.
(19) Отже, неподання ПрАТ "Київстар" інформації Антимонопольному комітету України на вимогу державного уповноваженого Антимонопольного комітету України від 07.04.2017 № 20-26.13/05-3782 у встановлений ним строк є порушенням, передбаченим пунктом 13 статті
50 Закону України "Про захист економічної конкуренції".
................Перейти до повного тексту