- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Про внесення змін до Регламенту роботи правління Фонду соціального страхування України
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою Фонду соціального страхування
№ 4 від 22.04.2020 )
1. Внести зміни до Регламенту роботи правління Фонду соціального страхування України, виклавши його у новій редакції, що
додається.
2. Визнати такою, що втратила чинність постанова правління Фонду соціального страхування України від 04.03.2015 № 9 "Про затвердження Регламенту роботи Фонду соціального страхування України".
Голова правління |
О.Б. Шевчук |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління Фонду
соціального страхування України
24.01.2017 № 7
РЕГЛАМЕНТ
роботи правління Фонду соціального страхування України
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Правління Фонду соціального страхування України (далі - Фонд) здійснює свої повноваження відповідно до
Закону України "Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування" , інших нормативно-правових актів у сфері загальнообов’язкового державного соціального страхування від нещасного випадку, у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та медичним страхуванням, Статуту Фонду та цього Регламенту.
1.2. Регламент роботи правління Фонду соціального страхування України (далі - Регламент) встановлює порядок організації роботи правління Фонду, пов’язаний з виконанням його повноважень.
Регламент встановлює порядок підготовки та проведення засідань правління Фонду, його постійних і тимчасових комісій, розгляду питань, прийняття ними рішень, оформлення документів засідань та доведення їх до членів правління, виконавців, громадськості.
1.3. Основною формою роботи правління Фонду є засідання.
Питання, що належать до повноважень правління Фонду, розглядаються на його засіданнях: чергових та позачергових, на засіданнях постійних, тимчасових комісій Фонду за напрямами роботи.
Інші питання, у тому числі оперативно-організаційного характеру, розглядаються і вирішуються головою правління та його заступниками відповідно до розподілу повноважень між ними.
У виняткових випадках (під час виникнення надзвичайної ситуації, стихійного лиха, техногенної катастрофи, епідемії, епізоотії), коли виникає невідкладна необхідність прийняття рішення правлінням Фонду у період між його засіданнями, таке рішення може прийматися шляхом опитування членів правління Фонду з обов’язковим наступним інформуванням про прийняте (відхилене) рішення членів правління Фонду на найближчому засіданні правління Фонду.
Як виняток, у період карантину чи введення надзвичайної ситуації, пов'язаних із проведенням заходів, спрямованих на запобігання виникнення та поширення коронавірусної хвороби (COVID-19), голова правління може скликати екстрені засідання правління Фонду за один робочий день до його проведення.
( Пункт 1.3 розділу I доповнено новим абзацом згідно з Постановою Фонду соціального страхування
№ 4 від 22.04.2020 )
У період карантину чи введення надзвичайної ситуації, пов'язаних із проведенням заходів, спрямованих на запобігання виникнення та поширення коронавірусної хвороби (COVID-19), голова правління, а у разі його відсутності один із заступників голови, за домовленістю між ними, може прийняти рішення про проведення позачергового або екстреного засідання правління у режимі реального часу (онлайн) з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет. У зазначеному засіданні беруть участь члени правління, а також інші особи, які визначені головою правління або заступником голови правління, який прийняв рішення про проведення такого засідання.
( Пункт 1.3 розділу I доповнено новим абзацом згідно з Постановою Фонду соціального страхування
№ 4 від 22.04.2020 )
1.4. Правління Фонду видає у межах своєї компетенції постанови та розпорядження, які є обов’язковими для виконавчої дирекції, її робочих органів, страхувальників та застрахованих осіб.
ІІ. ПОСТІЙНІ І ТИМЧАСОВІ КОМІСІЇ ФОНДУ
2.1 Постійні комісії Фонду за напрямами роботи Фонду створюються правлінням Фонду на паритетних засадах за пропозицією представницьких сторін на строк його повноважень з метою розробки проектів документів Фонду, вирішення найбільш важливих завдань Фонду.
2.2. Постійна комісія обирається з числа членів правління у складі голови та членів комісії. При цьому забезпечується почергове представництво на посадах голови комісії кожної із трьох представницьких сторін правління строком на 2 роки.
Голова правління та його заступники не можуть бути головами постійних комісій та тимчасових комісій.
Кожний член правління має право бути членом декількох комісій.
2.3. Кількісний та персональний склад постійних комісій затверджується правлінням Фонду.
Постійні комісії підзвітні правлінню Фонду.
2.4. Постійні комісії у своїй діяльності керуються
Конституцією України, законодавством України про загальнообов’язкове державне соціальне страхування, Статутом Фонду, рішеннями та постановами правління Фонду, цим Регламентом.
Організація та порядок роботи постійних комісій здійснюється відповідно до регламенту їх роботи, який затверджується правлінням Фонду.
Постійні комісії планують свою діяльність відповідно до регламенту їх роботи, програми робіт Фонду на відповідний рік та плану проведення засідань правління Фонду.
2.5. Організаційною формою роботи постійної комісії є засідання, на якому розглядаються питання, що належать до повноважень цієї комісії.
Члени постійних комісій зобов’язані брати участь у засіданнях комісій, а у разі неможливості бути присутніми - повідомляти голову комісії та виконавчу дирекцію Фонду про причини неявки на засідання.
У разі неможливості члена комісії особисто взяти у засіданні відповідної комісії (відрядження, хвороба, відпустка тощо) він має право, як виняток, за письмовим дорученням передати свій голос іншому члену комісії від тієї ж представницької сторони.
На одного члена комісії може бути надано тільки одне письмове доручення.
ІІІ. ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ ПРАВЛІННЯ ФОНДУ
3.1. Правління Фонду щорічно у IV кварталі затверджує річну програму робіт Фонду (далі - Програма робіт) та план проведення засідань правління Фонду, підготовлений виконавчою дирекцією Фонду з урахуванням пропозицій голови правління Фонду, його заступників, голів постійних комісій, членів правління Фонду, виконавчої дирекції Фонду, рекомендацій Громадської ради Фонду та спеціально уповноважених центральних органів виконавчої влади, які здійснюють державний нагляд у сфері соціального страхування від нещасного випадку, з тимчасової втрати працездатності (далі - органи державного нагляду), обґрунтування щодо доцільності їх включення або відхилення.
3.2. Чергові засідання правління Фонду проводяться відповідно до затвердженого ним плану, але не рідше одного разу на квартал.
Позачергові засідання правління Фонду можуть проводитися за ініціативою його голови або за пропозицією однієї з трьох представницьких сторін правління чи на вимогу однієї третини членів правління Фонду.
Позачергове засідання правління Фонду у разі потреби може бути скликане на вимогу органів державного нагляду. Якщо цю вимогу не буде виконано, органи державного нагляду мають право самі скликати та провести засідання правління Фонду.
IV. ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ ЗАСІДАНЬ ПРАВЛІННЯ ФОНДУ
4.1. Перелік питань для розгляду на черговому засіданні правління формується виконавчою дирекцією Фонду на підставі затвердженого правлінням плану роботи, а також письмових пропозицій сторін або окремих членів правління, надісланих до виконавчої дирекції Фонду за три тижні до дати засідання разом з відповідними документами, проектом рішення з відповідного питання та визначенням доповідача по ньому.
У разі якщо питання, передбачене планом проведення засідань правління або визначене правлінням Фонду, з поважних причин не може бути внесено для розгляду у встановлений термін, виконавча дирекція Фонду подає голові правління письмове вмотивоване прохання про його перенесення.
Пропозиції до порядку денного подані з порушенням вимог частини першої цього пункту не розглядаються, крім випадків, згода на розгляд яких надана трьома представницькими сторонами або носить невідкладний характер.
4.2. Не пізніше ніж за 20 днів до чергового засідання виконавчою дирекцією Фонду готується перелік питань для розгляду на засіданні, формується його порядок денний, який подається для погодження голові правління.
Проект порядку денного не пізніш як за 15 днів до засідання правління (крім позачергових засідань) подається виконавчою дирекцією Фонду на погодження голові правління та його заступникам.
Проект порядку денного засідання правління, підписаний головою правління Фонду, та матеріали для розгляду на правлінні надсилаються членам правління за 10 днів. Члени правління Фонду не пізніше ніж за три дні до його проведення подають виконавчій дирекції Фонду в письмовій формі пропозиції та зауваження до матеріалів засідання правління Фонду.
4.3. Остаточний порядок денний засідання правління Фонду затверджується безпосередньо на його засіданні.
4.4. Питання, що вносяться на засідання правління, обов’язково попередньо опрацьовуються відповідними постійними комісіями, до повноважень яких належать ці питання, крім питань, що розглядаються на установчому засіданні правління Фонду.
4.5. Після отримання пропозицій та зауважень виконавча дирекція за результатами роботи постійних комісій готує таблицю розбіжностей до пунктів проектів рішень правління Фонду (додаток 1).
Таблиця розбіжностей вноситься на розгляд постійної комісії, яка готує остаточні пропозиції щодо редакції проекту постанови правління та подає їх разом з таблицею розбіжностей членам правління під час їх реєстрації перед початком засідання.
4.6. Проект постанови правління Фонду готується виконавчою дирекцією Фонду в порядку, визначеному її директором.
До проекту постанови додаються:
пояснювальна записка (додаток 2);
порівняльна таблиця (додаток 3);
інші аналітичні та інформаційно-довідкові матеріали у разі необхідності.
До проекту постанови правління Фонду про схвалення проекту бюджету Фонду на відповідний рік, внесення змін до проекту бюджету Фонду, окрім вищезазначених документів додається розрахунок постатейно за доходами і видатками, визначеними Законом України
"Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування" .
Схвалений правлінням Фонду проект бюджету Фонду на відповідний рік, внесення змін до проекту бюджету Фонду разом із відповідними постатейними розрахунками за доходами і видатками подається виконавчою дирекцією Фонду центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, для внесення на затвердження Кабінету Міністрів України.
4.7. У разі проведення позачергового засідання правління Фонду, члени правління повідомляються не пізніше ніж за три дні до визначеної дати його проведення.
Матеріали позачергового засідання правління видаються його членам під час реєстрації перед засіданням правління.
Питання, що виносяться на розгляд позачергового засідання правління Фонду, обов’язково розглядаються на постійних комісіях правління Фонду. Протоколи засідань цих комісій надаються членам правління Фонду під час реєстрації перед засіданням правління Фонду.
У разі проведення позачергового або екстреного засідання правління у період карантину чи введення надзвичайної ситуації, пов'язаних із проведенням заходів, спрямованих на запобігання виникнення та поширення коронавірусної хвороби (COVID-19), у режимі реального часу (онлайн) з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет, питання можуть виноситися на розгляд засідання правління Фонду без розгляду на постійних комісіях Фонду.
( Пункт 4.7 розділу IV доповнено новим абзацом згідно з Постановою Фонду соціального страхування
№ 4 від 22.04.2020 )
4.8. Повідомлення про дату, час та місце проведення запланованого засідання правління Фонду розміщується на офіційному веб-сайті Фонду.
4.9. У засіданнях правління Фонду бере участь директор виконавчої дирекції Фонду, який входить до його складу з правом дорадчого голосу, працівники виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів відповідно до компетенції.
За дорученням голови правління, узгодженого з його заступниками, керівництвом виконавчої дирекції Фонду можуть запрошуватися на засідання правління Фонду члени Громадської ради Фонду, представники органів виконавчої влади, профспілок та їх об’єднань, об’єднань організацій роботодавців, підприємств, установ, організацій, засобів масової інформації.
Про їх присутність головуючий на засіданні повідомляє членів правління Фонду під час відкриття засідання.
V. ПРАВОМОЧНІСТЬ ПРАВЛІННЯ
5.1. Засідання правління Фонду є правомочним за наявності на ньому більшості складу кожної представницької сторони.
5.2. Члени правління Фонду зобов’язані брати участь у засіданнях правління Фонду.
5.3. Підставою для визнання правомочності засідання правління Фонду є дані реєстрації членів правління, яка проводиться виконавчою дирекцією Фонду перед початком засідання.
Запрошені особи, які беруть участь у засіданні правління, також реєструються.
У випадку, якщо у засіданні правління оголошено перерву, реєстрація членів правління проводиться також після завершення перерви.
5.4. Про кількість присутніх на засіданні членів правління головуючий оголошує перед його відкриттям. Дані реєстрації є підставою для визначення кворуму та прийняття рішення щодо правомочності засідання правління.
5.5. Якщо правління не може розпочати свою роботу у зв’язку з неявкою на засідання більшості складу від однієї із представницьких сторін, засідання правління переноситься на визначений присутніми членами правління строк. У цей період сторони проводять консультації.
................Перейти до повного тексту