1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
НАКАЗ
01.11.2017 № 583
(з основної діяльності)
Про створення робочих груп
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та наказу ДСНС від 21.03.2016 № 138 "Про затвердження Положення про тендерний комітет Державної служби України з надзвичайних ситуацій та його склад" (зі змінами) для визначення відповідності учасників торгів кваліфікаційним критеріямта розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації на закупівлю піротехнічних машин легкого типу (ПМ-Л) згідно з ДК 021:2015 код 34110000-1 Легкові автомобілі; КПКВ 1006100 КЕКВ 3110) на загальну суму 34 000 000,00 грн. з ПДВ (оголошення про проведення закупівлі UA-2017-10-04-000966-b ),
НАКАЗУЮ:
1. Створити робочу групу для визначення відповідності учасників торгів кваліфікаційним критеріям у такому складі:
Смирнов
Дмитро Олександрович
начальник відділу закупівель, гуманітарної допомоги та управління майном Департаменту ресурсного забезпечення, голова робочої групи
Члени робочої групи:
Васьковський
Олександр Миколайович
заступник директора Департаменту - начальник відділу спеціального обладнання та спецтехніки Департаменту ресурсного забезпечення
Гончарук
Іван Михайлович
начальник відділу матеріального та пожежно-технічного забезпечення Департаменту ресурсного забезпечення
Задирака
Інна Олександрівна
головний спеціаліст відділу закупівель, гуманітарної допомоги та управління майном Департаменту ресурсного забезпечення
Костюченко
Ігор Костянтинович
заступник директора Департаменту - начальник відділу фінансового планування та забезпечення бюджетного процесу Департаменту економіки і фінансів
Нетреба
Олег Віталійович
директор Департаменту ресурсного забезпечення
Носик
Олександр Іванович
начальник відділу нормативно-правового забезпечення Юридичного управління
Сніцар
Василь Данилович
заступник директора Департаменту реагування на надзвичайні ситуації
Яремчук
Ігор Миколайович
начальник Відділу внутрішнього аудиту

................
Перейти до повного тексту