- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ ВІД НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ НА ВИРОБНИЦТВІ ТА ПРОФЕСІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ УКРАЇНИ
ЛИСТ
(Витяг)
'...'
Розслідування та облік нещасних випадків, що сталися з працівниками під час виконання трудових обов'язків, на даний час здійснюється відповідно до Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, затвердженого
постановою КМУ від 30.11.2011 р. N 1232 (далі - Порядок N 1232).
Згідно з вимогами
Порядку N 1232 комісія з розслідування нещасного випадку зобов'язана:
обстежити місце настання нещасного випадку, одержати письмові пояснення потерпілого, якщо це можливо, опитати осіб - свідків нещасного випадку та причетних до нього осіб;
визначити відповідність умов праці та її безпеки вимогам законодавства про охорону праці;
з'ясувати обставини і причини настання нещасного випадку;
вивчити первинну медичну документацію (журнал реєстрації травматологічного пункту лікувально-профілактичного закладу, звернення потерпілого до медичного пункту або медико-санітарної частини підприємства, амбулаторну картку та історію хвороби потерпілого, документацію відділу кадрів, відділу (служби) охорони праці тощо);
вивчити: документацію щодо кваліфікації потерпілого, проведення відповідних інструктажів і медоглядів, отримання завдання на виконання роботи, під час якої стався нещасний випадок, технологічну та експлуатаційну документацію, схеми, фотографії, що характеризують стан робочого місця, тощо;
визначити, пов'язаний чи не пов'язаний нещасний випадок з виробництвом;
установити осіб, які допустили порушення вимог законодавства про охорону праці, а також розробити план заходів щодо запобігання подібним нещасним випадкам;
................Перейти до повного тексту