- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ
ЛИСТ
Щодо реорганізації та діяльності фонду соціального страхування України
1. На виконання вимог
Закону України "Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування" (далі - Закон N 1105) завершено реорганізацію шляхом злиття Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності і з 1 серпня 2017 року Фонд соціального страхування України в повній мірі розпочав виконання усіх завдань та функцій, визначених законом.
Виконавча дирекція Фонду та комісії з припинення Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності підписали передавальні акти, що означає завершення процедури набуття Фондом соціального страхування України правонаступництва у повному обсязі.
Фондом у повному обсязі виконуються усі функції та завдання, передбачені Законом, зокрема, щодо надання матеріального забезпечення, страхових виплат та соціальних послуг, профілактики нещасних випадків, здійснення перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам, контролю за використанням роботодавцями та застрахованими особами коштів Фонду тощо.
Застраховані особи не відчули жодних проблем зі своєчасністю виплат та отриманням належних їм медичних і соціальних послуг. Це свідчить, що реформа відбулася і держава в особі Фонду соціального страхування України гарантує застрахованим особам надійний соціальний захист.
Інформацію про адреси та телефони робочих органів виконавчої дирекції Фонду в областях та м. Києві можна знайти на веб-сайті Фонду в розділі "Про Фонд - Регіональні управління".
Прийняті постанови Фонду розміщено на веб-сайті Фонду в розділі "Нормативно-правова база - Постанови правління Фонду".
2. Відповідно до пункту 9 розділу VII "Прикінцеві та перехідні положення"
Закону України "Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування" нормативно-правові та розпорядчі акти Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності діють до затвердження відповідних рішень Фондом.
Для приведення нормативних актів Фонду у відповідність до вимог чинного законодавства виконавчою дирекцією Фонду здійснюється розроблення єдиної форми звітності страхувальників по коштах Фонду, запровадження якої надасть можливість зменшити навантаження на роботодавців, зокрема, шляхом зменшення кола осіб, які подають звітність до Фонду, і можливість її подання страхувальниками в електронному вигляді.
................Перейти до повного тексту