1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
22.06.2017 № 330-р
Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу
Антимонопольний комітет України, розглянувши матеріали справи № 20-26.13/74-15 про порушення законодавства про захист економічної конкуренції приватним виробничо-комерційним підприємством "АНАЛІТ-СЕРВІС" і приватною фірмою "ТЕХНОІМПЕКС", передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів відкритих торгів на закупівлю публічним акціонерним товариством "Укртрансгаз" одоранту, та подання про попередні висновки розгляду справи від 05.05.2017 № 20-26.13/74-15/160-спр,
ВСТАНОВИВ:
I. ПРЕДМЕТ СПРАВИ
(1) Антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів відкритих торгів на закупівлю публічним акціонерним товариством "Укртрансгаз" (далі -Замовник) одоранту у 2012 - 2014 роках, а саме:
оголошення про проведення процедури закупівлі № 173181, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 23.04.2012 № 49 (651) (далі - Процедура закупівлі № 1);
оголошення про проведення процедури закупівлі № 293242, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 01.10.2012 № 115 (717) (далі - Процедура закупівлі № 2);
оголошення про проведення процедури закупівлі № 351197, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 17.12.2012 № 137/4 (739/4) (далі - Процедура закупівлі № 3);
оголошення про проведення процедури закупівлі № 235395, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 23.12.2013 № 101/2 (844/2) (далі - Процедура закупівлі № 4).
II. СТОРОНИ
(2) Відповідачами у справі (далі - Відповідачі) є:
Приватне виробничо-комерційне підприємство "АНАЛІТ-СЕРВІС" (далі - ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" (ідентифікаційний код 31525113); адреса: 76006, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Василя Симоненка, буд. 24, кв. 27.
Як вбачається з відомостей щодо ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС", які містяться в ЄДРПОУ, види діяльності останнього за КВЕД 46.75 - оптова торгівля хімічними продуктами;
за КВЕД 47.74 - роздрібна торгівля медичними й ортопедичними товарами в спеціалізованих магазинах; за КВЕД 72.19 - дослідження й експериментальні розробки у сфері інших природничих і технічних наук; за КВЕД 33.13 - ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання (основний).
Приватна фірма "ТЕХНОІМПЕКС" (далі - ПФ "ТЕХНОІМПЕКС"), ідентифікаційний код 20545084; адреса: 76018, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, б-р Південний, буд. 35А.
Як вбачається з відомостей щодо ПФ "ТЕХНОІМПЕКС", які містяться в ЄДРПОУ, види діяльності останнього за КВЕД 46.71 - оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (основний).
(3) Отже, Відповідачі є суб'єктами господарювання у розумінні статті 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції".
III. ПРОЦЕДУРНІ ДІЇ
(4) Розпорядженням державного уповноваженого Антимонопольного комітету України від 10 червня 2015 року № 09/111-р розпочато розгляд справи № 20-26.13/74-15 про порушення законодавства про захист економічної конкуренції приватним виробничо-комерційним підприємством "АНАЛІТ-СЕРВІС" і приватною фірмою "ТЕХНОІМПЕКС", передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів відкритих торгів на закупівлю публічним акціонерним товариством "Укртрансгаз" (далі -Замовник) одоранту:
оголошення про проведення процедури закупівлі № 173181, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 23.04.2012 № 49 (651);
оголошення про проведення процедури закупівлі № 293242, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 01.10.2012 № 115 (717);
оголошення про проведення процедури закупівлі № 351197, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 17.12.2012 № 137/4 (739/4);
оголошення про проведення процедури закупівлі № 235395, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 23.12.2013 № 101/2 (844/2).
IV. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТОРГИ
(5) В інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель":
від 23.04.2012 № 49 (651) було опубліковане оголошення про проведення процедури закупівлі (оголошення № 173181) (далі - Процедура закупівлі № 1). Предметом закупівлі було визначено: вуглеводні та галогено-, сульфо-, нітрозопохідні (одорант природного газу - етилмеркаптан), код ДК 24.14.1;
від 01.10.2012 № 115 (717) було опубліковане оголошення про проведення процедури закупівлі (оголошення № 293242) (далі - Процедура закупівлі № 2). Предметом закупівлі було визначено: вуглеводні та галогено-, сульфо-, нітрозопохідні (одорант природного газу - етилмеркаптан), код ДК 24.14.1;
від 17.12.2012 № 137/4 (739/4) було опубліковане оголошення про проведення процедури закупівлі (оголошення № 351197) (далі - Процедура закупівлі № 3). Предметом закупівлі було визначено: вуглеводні та галогено-, сульфо-, нітрозопохідні, (одорант природного газу - етилмеркаптан), код ДК 24.14.1;
від 23.12.2013 № 101/2 (844/2) було опубліковане оголошення про проведення процедури закупівлі (оголошення № 235395) (далі - Процедура закупівлі № 4). Предметом закупівлі було визначено: вуглеводні та галогено-, сульфо-, нітрозопохідні, (одорант природного газу - етилмеркаптан), код ДК 24.14.1.
(6) Тендерні пропозиції для участі в зазначених процедурах закупівель надали:
Процедура закупівлі № 1:
ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" [ціна пропозиції - 5 117 952,00 грн], ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" [ціна пропозиції - 5 222 400,00 грн];
Процедура закупівлі № 2:
ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" [ціна пропозиції - 10 235 904,00 грн], ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" [ціна пропозиції - 10 346 496,00 грн];
Процедура закупівлі № 3:
ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" [ціна пропозиції - 10 235 904,00 грн], ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" [ціна пропозиції - 10 486 579,20 грн];
Процедура закупівлі № 4:
ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" [ціна пропозиції - 6 397 440,00 грн], ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" [ціна пропозиції - 6 554 112,00 грн].
(7) На основі критеріїв та методики оцінки, викладених у документації конкурсних торгів, визнано найбільш економічно вигідною пропозицію конкурсних торгів, подану ТОВ "Українська нафтохімічна компанія - УНХК". За результатами Торгів, ДК "Укртрансгаз" акцептувало тендерну пропозицію:
Процедура закупівлі № 1:
ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" та уклало з нею договір від 27.06.2012 № 1206001055 про закупівлю одоранту;
Процедура закупівлі № 2:
ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" та уклало з нею договір від 04.03.2013 № 1303000053 про закупівлю одоранту;
Процедура закупівлі № 3:
ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" та уклало з нею договір від 26.11.2012 № 1211000608 про закупівлю одоранту;
Процедура закупівлі № 4:
ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" та уклало з нею договір від 05.03.2014 № 1403000089 про закупівлю одоранту.
V. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ВІДПОВІДАЧІВ
(8) Під час аналізу інформації, наданої Управлінням пенсійного фонду України в Оболонському районі м. Києва та Управлінням пенсійного фонду України в м. Івано-Франківську Івано-Франківської області (лист від 14.08.2015 № 1/11-ДСК), встановлено наступне.
Протягом 2012 - 2013 років у ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" працював Лисюк Юрій Володимирович, який має родині зв'язки з директором ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" Лисюком Володимиром Івановичем.
VI. АНАЛІЗ НЕЦІНОВОЇ ПОВЕДІНКИ ВІДПОВІДАЧІВ У ТОРГАХ
(9) Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів у:
Процедурі закупівлі № 1 :
22.05.2012 о 13.30 (особисто) ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" і ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" надали пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційні пропозиції, цінові пропозиції);
Процедурі закупівлі № 3 :
15.01.2013 о 13.01 (особисто) ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" і ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" надали пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційні пропозиції, цінові пропозиції);
Процедурі закупівлі № 4:
22.01.2014 об 11.45 (особисто) ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" надала пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційні пропозиції, цінові пропозиції); об 11.55 - (особисто) ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС".
(10) Документи, які були подані ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" і ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" у складі пропозицій конкурсних торгів під час участі у Процедурах закупівель № 1, № 2, № 3, № 4, мають нехарактерну схожість у зовнішньому оформленні, структурі, текстовому змісті.
(11) Документи, які готували та подавали Учасники у складі своїх пропозицій конкурсних торгів для участі у Процедурах закупівель № 1, № 2, № 3, № 4 (далі - Пропозиції), як правило, ідентичні або містять схожу структуру (дати реєстрації), що свідчить про обмін інформацією при підготовці або про те, що вони готувались скоординовано, що, зокрема, підтверджується наступним:
(12) - реєстри документів сформовано в однаковій послідовності, мають однаковий зміст пунктів та однаковий вигляд (Процедура закупівлі № 4);
- інформація про досвід виконання аналогічних договорів має однакову назву (Процедури закупівель № 1, № 2, № 3, № 4);
- інформація щодо наявності матеріально-технічної бази, необхідної для здійснення поставки, має ідентичну назву (Процедури закупівель № 1, № 2, № 3, № 4);
- довідки про відсутність підстав, зазначених у статті 17 та частині сьомій статті 28 Закону, мають однакову назву та схожий текст (Процедури закупівель № 2, № 3, № 4);
- відомості про осіб, яким надано право укладання договору про закупівлю, мають однакову назву та ідентичний текст (Процедури закупівель № 1, № 2, № 3, № 4);
- довідки з інформацією про те, що учасник здійснює господарську діяльність щодо предмета закупівлі, з посиланням на відповідний розділ (пункт, абзац тощо) установчих документів, мають ідентичний текст та містять посилання на підпункт 7 пункту 2 розділу ІІІ документації конкурсних торгів (у той же час вказані довідки вимагались підпунктом 8 пункту 2 розділу ІІІ документації конкурсних торгів) (Процедура закупівлі № 4);
- довідки з інформацією про те, що учасник веде господарську діяльність щодо предмета закупівлі, з посиланням на відповідний розділ (пункт, абзац тощо) установчих документів, мають схожий текст.
(13) Учасники подавали Інформаційні довідки з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, видані Головним управлінням юстиції в Івано-Франківській області (далі - Управління) в один день з послідовними вихідними номерами:
(14) Процедура закупівлі № 1:
ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" надало довідку, сформовану 18.05.2012 за № 31296 (вих. Управління від 18.05.2012 № 02-15/3891);
ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" надало довідку, сформовану 18.05.2012 за № 31302 (вих. Управління від 18.05.2012 № 02-15/3892).
(15) Під час порівняння сформованих Інформаційних довідок з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, стосовно Учасників установлено наступне:
- довідка ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" сформована 18.05.2012 о 14:02:31;
- довідка ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" сформована 18.05.2012 о 14:06:41.
(16) Запит до Головного управління юстиції в Івано-Франківській області про надання довідки з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство:
ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" - від 11.05.2012;
ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" - від 11.05.2012.
(17) Процедура закупівлі № 2:
- ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" надало довідку, сформовану 22.10.2012 за № 82857 (вих. Управління від 22.10.2012 № 02-15/7679);
- ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" надало довідку, сформовану 22.10.2012 за № 82918 (вих. Управління від 22.10.2012 № 02-15/7680.
(18) Під час порівняння сформованих Інформаційних довідок з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, стосовно Учасників установлено наступне:
- довідка ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" сформована 22.10.2012 о 10:35:06;
- довідка ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" сформована 22.10.2012 о 11:12:46.
(19) Процедура закупівлі № 3:
- ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" надало довідку, сформовану 02.01.2013 за № 106153 (вих. Управління від 02.01.2013 № 8413/02-11):
- ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" надало довідку, сформовану 02.01.2013 за № 106166 (вих. Управління від 02.01.2013 № 8412/02-12).
(20) При порівнянні сформованих Інформаційних довідок з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, стосовно Учасників установлено наступне:
- довідка ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" сформована 02.01.2013 о 09:53:13;
- довідка ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" сформована 02.01.2013 о 09:57:20.
(21) Процедура закупівлі № 4:
- ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" надало довідку, сформовану 20.01.2014 за № 221436 (вих. Управління від 20.01.2014 № 07/02-318);
- ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" надало довідку, сформовану 20.01.2014 за № 221417 (вих. Управління від 20.01.2014 № 08/02-317).
(22) При порівнянні сформованих Інформаційних довідок з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, стосовно Учасників встановлено наступне:
- довідка ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" сформована 20.01.2014 о 10:10:16;
- довідка ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" сформована 20.01.2014 о 09:58:50.
(23) За інформацією Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області, ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" та ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" доручили Галюку Богдану Васильовичу, який на момент проведення процедур закупівель обіймав посаду заступника директора ПФ "ТЕХНОІМПЕКС", представляти інтереси підприємств у відділі з питань банкрутства, а саме:
ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" - довіреність від 15.05.2012 № 335;
ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" - довіреність від 18.05.2012 № 05-12, довіреність від 20.01.2014 № 002/01 -14.
(24) Довідки № 31296 (ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС"), № 31302 (ПФ "ТЕХНОІМПЕКС"), № 82918 (ПФ "ТЕХНОІМПЕКС"), № 8412/01-12 (ПФ "ТЕХНОІМПЕКС"), № 221417 (ПФ "ТЕХНОІМПЕКС") та № 264960 (ПФ "ТЕХНОІМПЕКС") отримав Галюк Б.В., про що є відповідні записи про отримання.
(25) Галюк Богдан Васильович:
- на момент проведення процедур закупівель обіймав посаду заступника директора ПФ "ТЕХНОІМПЕКС";
- був залучений ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" до підготовки та/або збору документів, які подавались у складі пропозицій конкурсних торгів для участі в зазначених процедурах закупівель (лист від 08.05.2015 № 0384-05/15).
(26) Зазначене свідчить про те, що Відповідачі, узгодивши свою поведінку, уповноважили на звернення до Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області для отримання довідки одну й ту саму фізичну особу.
(27) Учасники подали довідки, видані ДПІ у м. Івано-Франківську про відсутність заборгованості з податків і зборів з послідовними номерами:
(28) Процедура закупівлі № 1:
- ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" надало довідку, видану 17.05.2012 за № 1307 (вих. ДПІ від 17.05.2012 № 6135/10/20-2-012/1990);
- ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" надало довідку, видану 18.05.2012 за № 1308 (вих. ДПІ від 18.05.2012 № 6140/1020-2-012/1993).
(29) При порівнянні довідок, виданих ДПІ у м. Івано-Франківську про відсутність заборгованості з податків і зборів, установлено наступне:
листи ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" та ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" до ДПІ у м. Івано-Франківську щодо надання довідки були з однаковою датою - 11.05.2012.
(30) Процедура закупівлі № 3:
- ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" надало довідку, видану 09.01.2013 за № 20 (вих. ДПІ від 09.01.2013 № 475/0/1305-13/10/19-150/20);
- ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" надало довідку, видану 09.01.2013 за № 19 (вих. ДПІ від 09.01.2013 № 478/0/1305-13/10/19-150/23).
(31) При порівнянні довідок, виданих ДПІ у м. Івано-Франківську про відсутність заборгованості з податків і зборів, установлено наступне:
листи ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" та ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" до ДПІ у м. Івано-Франківську щодо надання довідки були з однаковою датою - 27.12.2012.
(32) Відповідно до копії виписки з реєстру для реєстрації нотаріальних дій, надісланої приватним нотаріусом Кочан М.В (лист від 12.05.2015 № 50/01-16), Окул Олександр Олександрович, який на період проведення процедур закупівель обіймав посаду директора ПФ "ТЕХНОІМПЕКС", звернувся для засвідчення:
- копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи на ім'я ВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС";
- копії довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України на ім'я ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС";
- копії Статуту ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС";
- копії листа - підтвердження, що ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" уповноважене на продаж одорантів;
- копії листа-згоди на поставку ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" одорантів;
- копії довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України на ім'я ПФ "ТЕХНОІМПЕКС";
- копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи на ім'я ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" (текст відповідно до копії виписки з реєстру).
(33) Відповідно до копій виписок з банку ФАТ "Брокбізнесбанк" по особовому рахунку № 26201380079170 за вищезазначені дії, а саме за посвідчення документів, сплачено державне мито в сумі 140 грн та 170 грн - ПФ "ТЕХНОІМПЕКС".
(34) Відповідно до копії виписки з реєстру для реєстрації нотаріальних дій, надісланої приватним нотаріусом Павлісяком Т.Ю. (лист від 12.05.2015 № 71/01-16), перекладач Кучірка Н.Р. звернулась для засвідчення справжності підпису на перекладах свідоцтва про аналіз для ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" і ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС".
(35) Від 04.01.2013. ПФ "ТЕХНОІМПЕКС" - переклад свідоцтва про аналіз та якість за реєстраційним номером 1; ПВКП "АНАЛІТ-СЕРВІС" - переклад свідоцтва про аналіз за реєстраційним номером 2.
(36) Відповідно до копій виписок з банку ФАТ "Брокбізнесбанк" по особовому рахунку № 26203112300001 за вищезазначені дії, а саме за засвідчення справжності підпису, сплачено державне мито в сумі 250 грн - ПФ "ТЕХНОІМПЕКС".
VII. УМОВИ, ЯКІ ІСНУВАЛИ НА РИНКУ ОДОРАНТУ НА МОМЕНТ ПРОВЕДЕННЯ ТОРГІВ
(37) Усі природні і деякі штучні гази зовсім не мають запаху або він є дуже слабким. А тому його важко виявити в приміщенні, щоб попередити вибух, отруєння чи пожежу. Тому газам штучно додають запах - одоризують. Речовини, які для цього застосовують, називаються одорантами (додаються до газу, щоб надати йому сильного специфічного запаху, в основному попереджувального, або за яким визначають місця витікання). Апарати, де проходить одоризація, мають назву одоризатори. До одорантів висувають цілий ряд вимог: вони повинні мати різкий і специфічний запах; не повинні спричиняти корозію металевих труб; одоранти і продукти їх згоряння не повинні бути шкідливими для здоров'я людей; не повинні вступати в реакцію з компонентами газу; не повинні бути схожими за запахом на всі запахи кухні.
(38) Відповідно до пункту 4 розділу 7 Правил безпечної експлуатації магістральних газопроводів, затверджених наказом Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 27.01.2010 № 11, зокрема, не допускається експлуатація газорозподільних станцій з незадіяними одоризаційними установками.
(39) Одорант транспортують залізничним та автомобільним транспортом, керуючись основоположними вимогами Закону України "Про перевезення небезпечних вантажів", згідно з нормативно-правовими актами, що регламентують правила перевезення небезпечних речовин залежно від класу їх небезпеки для кожного виду транспорту ("Правила дорожнього перевезення небезпечних вантажів", "Правила перевезення наливних вантажів" тощо).
(40) Суб'єкт господарювання - вантажовідправник одоранту має забезпечити організацію-отримувача вантажу інструкцією (аварійною карткою) щодо дій на випадок виникнення аварійної ситуації під час перевезення одоранту, в якій має бути наведено перелік необхідних засобів нейтралізації одоранту, інструментів та технології використання у процесі ліквідації аварійної ситуації самостійно перевізником, а також порядок оповіщення відповідних установ та організацій, які можуть залучатися до ліквідації наслідків таких аварій.
(41) Місцем зберігання одоранту зазвичай є підземний резервуар, безпосередньо задіяний у схемі технологічного процесу одоризації газу, виконаний і розташований на території об'єкта відповідно до будівельних норм та вимог проектної документації.
(42) Одоранти (насамперед меркаптани) є легкозаймистими рідинами, пара яких із повітрям утворює вибухонебезпечні суміші. Тому місця їх зберігання та застосування необхідно обладнувати згідно з вимогами до вибухо- і пожежонебезпечних зон. Зокрема: територія зберігання одоранту та споруди на ній повинні мати захист від прямих ударів блискавки, електростатичної та електромагнітної індукції; електрообладнання, електроосвітлення, контрольно-вимірювальні прилади і автоматика, електропроводка, кабельні лінії мають бути у вибухозахищеному виконанні та відповідати вимогам проекту
(43) На ринку України представлено три виробники одорантів:
компанія "Chevron Philips Chemicals International N.V." (Бельгія);
ТОВ "Оренбурггазпром" (Російська Федерація);
компанія "ARKEMA FRANCE" (Франція, представництво в СНД у м. Москві).
(44) Сферу реалізації одорантів природного газу можна поділити на два рівні. На кожному з них існує своя група споживачів.
(45) Перший рівень - компанії, які здійснюють свою діяльність на загальнодержавному ринку одорантів, споживачами яких є компанії другого рівня.
Другий рівень - компанії, які закуповують одоранти переважно в компаній першого рівня.
(46) Для визначення компаній першого рівня використовувався наступний критерій: закупівля одорантів природного газу безпосередньо у виробників, зі складів виробників та/або мають дилерські договори з виробниками, договори на ексклюзивне постачання тощо.
(47) За результатами ранжування (відповідно до зазначеного критерію) визначено:
7 суб'єктів господарювання, які належать до першого рівня, зокрема:
ТОВ "Українська нафтохімічна компанія - УНХК", ПАТ "Укрнафта", ТОВ ПМТЗ "Інженерний центр "Реагент", ПФ "Техноімпекс", ТОВ "Хімфармінвест", ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДТРАНСГАЗ".
(48) 10 суб'єктів господарювання, які належать до другого рівня, зокрема:
ТОВ "Компанія Агронафтохім", ТОВ "Інтербіомед", ПАТ "Укргазвидобування", ПАТ "Укртрансгаз", ТОВ "Екол", ПАТ "Транснаціональна фінансово-промислова нафтова компанія "Укртатнафта", ДАТ "Чорноморнафтогаз" НАК "Нафтогаз України", ТОВ "Укргаздіагностика", ТОВ "ТД "Енергосройінвест", ТОВ "Світ Авто".
(49) На територію України одорант виробництва компанії "Chevron Philips Chemicals International N.V." (Бельгія) імпортували: ПФ "Техноімпекс", ТОВ ПМТЗ
"Інженерний центр "Реагент", ТОВ "Хімфармінвест":
(50)
Рік ПФ "Техноімпекс" ТОВ ПМТЗ "Інженерний центр "Реагент" ТОВ "Хімфармінвест"
Обсяг придбання, тонни Ціна придбання за одну тонну Обсяг придбання, тонни Ціна придбання за одну тонну Обсяг придбання, тонни Ціна придбання за одну тонну
2012 76,8 26107,55 - -
2013 156,4 27569,94 5,04 24240,53
2014 64 36976,11 - - 28 48163,20
(51) Зазначені суб'єкти господарювання закуповували одорант для подальшої реалізації.
(52) ПФ "Техноімпекс" реалізувала одоранти:
ПАТ "Укртрансгаз" у 2012 році - 140,8 тонни за ціною 41 650 грн за тонну; у 2013 році - 234,2 тонни за ціною 41 650 грн, у 2014 році - 76,8 тонни за ціною 44 398,9 грн;
ДАТ "Чорноморнафтогаз" НАК "Нафтогаз України" 2013 році - 12,8 тонни за ціною 43 200 грн за тонну.
(53) За інформацією Державної фіскальної служби України, ПФ "Техноімпекс" здійснювала реалізацію на експорт:
у 2012 році - 12,8 тонни за ціною 39 089,60 грн за тонну, у 2013 році - 12,8 тонни за ціною - 36 792,61 грн за тонну.
(54) ТОВ ПМТЗ "Інженерний центр "Реагент" реалізувало одорант:
ТОВ "Екол" обсягом 40 кг за ціною 27 550 грн за одну тонну та ПАТ "Транснаціональна фінансово-промислова нафтова компанія "Укртатнафта" обсягом 5 тонн за ціною 31 000 грн за одну тонну.
(55) На територію України одорант виробництва компанії "ARKEMA FRANCE" (Франція) постачала ПФ "Техноімпекс":
Рік ПФ "Техноімпекс"
Oбсяг придбання, тонни Ціна придбання за одну тонну
2012 128 23905,8
2013 166,4 25869,59
2014 51,2 43410,83

................
Перейти до повного тексту