1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ГЕНЕРАЛЬНА ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ
НАКАЗ
26.07.2017 № 220
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Офісу Генерального прокурора № 223 від 20.10.2022 )
Про затвердження Положення про Комісію з питань роботи із службовою інформацією Генеральної прокуратури України
З метою належної організації роботи з документами, що містять службову інформацію, на виконання вимог Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736, керуючись статтею 9 Закону України "Про прокуратуру", НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про Комісію з питань роботи із службовою інформацією Генеральної прокуратури України, що додається.
2. Комісії з питань роботи із службовою інформацією Генеральної прокуратури України, першому заступнику та заступникам Генерального прокурора, керівникам структурних підрозділів Генеральної прокуратури України забезпечити неухильне дотримання вимог Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Генерального прокурора Сторожука Д.А.

Генеральний
прокурор України


Ю. Луценко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Генеральної
прокуратури України
16.07.2017 № 220
ПОЛОЖЕННЯ
про Комісію з питань роботи із службовою інформацією Генеральної прокуратури України
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає порядок організації та засади діяльності Комісії з питань роботи із службовою інформацією Генеральної прокуратури України (далі - Комісія).
1.2. Комісія є постійно діючим органом Генеральної прокуратури України, створеним з метою організації роботи з документами, що містять службову інформацію, відповідно до положень Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736.
1.3. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією, законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, наказами Генеральної прокуратури України, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
2. Завдання та повноваження Комісії
2.1. Основними завданнями Комісії є:
- складення на підставі пропозицій структурних підрозділів Генеральної прокуратури України та з урахуванням вимог законодавства переліку відомостей, що становлять службову інформацію (далі - перелік відомостей), і подання його на затвердження Генеральному прокурору;
- перегляд документів з грифом "Для службового користування" з метою його підтвердження або скасування;
- розгляд документів з грифом "Для службового користування" на предмет встановлення в них відомостей, що містять відкриту інформацію, яка може бути використана під час опрацювання запитів на публічну інформацію;
- розслідування на підставі рішення Генерального прокурора фактів втрати документів з грифом "Для службового користування" та розголошення службової інформації;

................
Перейти до повного тексту