- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
НАКАЗ
02.03.2017 № 130 (з основної діяльності) |
Про реалізацію рішень Колегії ДСНС України від 24.02.2017 № 1-4
З метою реалізації рішень Колегії ДСНС України від 24.02.2017 № 1-4
НАКАЗУЮ:
1. Оголосити для виконання рішення Колегії ДСНС України від 24.02.2017 № 1 "Про результати роботи ДСНС у 2016 році та завдання на перший квартал 2017 року", № 2 "Про результати фінансово-економічної діяльності підрозділів ДСНС у 2016 році", № 3 "Про стан виплати заробітної плати працівникам підприємств, установ та організацій сфери управління ДСНС" та № 4 "Про стан виконавської дисципліни та дотримання вимог
Законів України "Про звернення громадян" і
"Про доступ до публічної інформації", що додаються.
2. Першому заступнику Голови, заступнику Голови, керівникам департаментів та інших самостійних структурних підрозділів апарату, територіальних органів, навчальних і науково-дослідних закладів, підприємств, установ та організацій сфери управління ДСНС під персональну відповідальність організувати роботу з реалізації рішень Колегії в повному обсязі та у визначені терміни.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
РІШЕННЯ КОЛЕГІЇ
Про результати роботи ДСНС у 2016 році та завдання на перший квартал 2017 року
Заслухавши доповіді про результати роботи ДСНС у 2016 році та завдання на перший квартал 2017 року, Колегія відмічає виконання у цілому завдань, визначених ДСНС актами та дорученнями Президента України і Кабінету Міністрів України.
Органами та підрозділами ДСНС забезпечено оперативне реагування на 149 класифікованих надзвичайних ситуацій та 74 тис. 221 пожежу, під час яких врятовано життя 3 тис. 605 особам і матеріальних цінностей на суму понад 3 млрд. 639 млн. гривень.
Забезпечено реалізацію Плану протидії загрозам і реагування на надзвичайні ситуації осінньо-зимового періоду 2016/2017 року.
Піротехнічними підрозділами виявлено та знешкоджено 80 тис. 11 вибухонебезпечних предметів, очищено територію загальною площею понад 8 тис. 153 гектари.
Під час виконання завдань з гуманітарного розмінування звільнених територій Донецької та Луганської областей обстежено понад 6 тис. 183 гектари території та знешкоджено 47 тис. 374 вибухонебезпечні предмети.
ДСНС впроваджено та здійснено заходи щодо закупівлі товарів, робіт і послуг в електронній системі закупівель системі "Prozorro" на електронних майданчиках. Зокрема проведено тендери на закупівлю автомобілів для пожежогасіння і проведення рятувальних робіт на загальну суму 450 млн. 8 тис. гривень, укладено договір на постачання 111 пожежно-рятувальних автомобілів (пожежних автоцистерн). Проведення тендерних процедур через електронну систему закупівель "Prozorro" дозволило зекономити понад 32 млн. гривень бюджетних коштів.
Впродовж 2016 року для покращення оснащення підрозділів ДСНС отримано гуманітарну допомогу на суму понад 283 млн. грн., а саме від командування Збройних Сил Сполучених Штатів Америки в Європі, Датської Ради з питань біженців в Україні, Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ), Агентства зменшення Загроз Міністерства оборони США та інших.
16 грудня 2016 року за участю Надзвичайного та Повноважного Посла КНР в Україні та Міністра внутрішніх справ на території 1 Спеціального центру швидкого реагування та гуманітарного розмінування ДСНС України відбулася церемонія передачі спеціального аварійно-рятувального обладнання для ДСНС від Уряду Китайської Народної Республіки.
Розроблено та 25 січня 2017 року Кабінетом Міністрів України схвалено Стратегію реформування Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
З метою приведення нормативно-правової бази у відповідність з вимогами
Кодексу цивільного захисту України забезпечено розробку та прийняття 7 актів Кабінету Міністрів України. Триває робота щодо адаптації нормативно-правової бази до сучасних вимог європейських стандартів.
Продовжується робота щодо приєднання України до Механізму цивільного захисту Європейського Союзу з метою впровадження сучасних європейських підходів у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, забезпечення пожежної та техногенної безпеки, здійснення державного нагляду (контролю) у цих сферах.
Установами та організаціями гідрометеорологічної служби забезпечено споживачів прогностичною інформацією і попередженнями про небезпечні та стихійні явища.
З метою забезпечення подальшого виконання завдань, визначених чинним законодавством, Колегія
ВИРІШИЛА:
1. Інформацію про результати роботи ДСНС у 2016 році та завдання на перший квартал 2017 року взяти до відома.
2. Вважати пріоритетними завданнями:
реалізацію Стратегії реформування Державної служби України з надзвичайних ситуацій;
забезпечення постійної готовності сил ДСНС до реагування на надзвичайні ситуації осінньо-зимового періоду 2016/2017 року;
подальшу співпрацю з міжнародними організаціями стосовно надання міжнародної технічної допомоги;
зміцнення матеріально-технічного забезпечення підрозділів ДСНС;
продовження роботи щодо приведення нормативно-правової бази ДСНС у відповідність із сучасними вимогами європейських стандартів.
3. Департаменту реагування на надзвичайні ситуації (Демчук В.В.) забезпечити:
контроль за виконанням територіальними органами ДСНС Плану протидії загрозам і реагування на надзвичайні ситуації осінньо-зимового періоду;
Строк – впродовж І кварталу 2017 року
уточнення Плану протидії загрозам і реагування на надзвичайні ситуації під час сходження криги і пропуску повені;
Строк – до 10 березня 2017 року
уточнення Плану протидії загрозам та реагування на надзвичайні ситуації, пов’язані з пожежами в природних екосистемах;
Строк – до 14 квітня 2017 року
подальший контроль за виконанням завдань аварійно-рятувальними формуваннями ДСНС, які залучені до гуманітарного розмінування, проведення аварійно-рятувальних та інших робіт на звільнених від терористичних угруповань територіях Донецької і Луганської областей, надання їм методичної допомоги;
Строк – постійно
контроль за організацією внутрішньої, гарнізонної та караульної служби в органах управління і формуваннях Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, усуненням недоліків, виявлених під час перевірок співробітниками ДСНС.
Строк – постійно
4. Департаменту запобігання надзвичайним ситуаціям (Щербаченко О.М.), Департаменту реагування на надзвичайні ситуації (Демчук В.В.) та територіальним органам ДСНС здійснити комплексні перевірки службової діяльності аварійно-рятувальних служб сфери управління ДСНС.
Строк – березень - травень 2017 року
5. Департаменту персоналу (Доценко О.В.), керівникам департаментів та інших самостійних структурних підрозділів апарату ДСНС, територіальних органів, навчальних закладів та науково-дослідних установ та підрозділів центрального підпорядкування ДСНС забезпечити контроль за поданням державними службовцями та особами начальницького складу служби цивільного захисту декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави, декларації за 2016 рік шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.
Строк – до 27 березня 2017 року
6. Управлінню гідрометеорології (Гроховецька І.Л.) у рамках реалізації Директиви 2004/107/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 15 грудня 2004 р. про миш’як, кадмій, ртуть, нікель і поліциклічні ароматичні вуглеводні в атмосферному повітрі підготувати проект наказу МВС "Про затвердження Керівного документа щодо застосування цільових значень та вимог до оцінки концентрації миш’яку, кадмію, нікелю та бенз(а)пірену в атмосферному повітрі".
Строк – до 30 березня 2017 року
7. Територіальним органам ДСНС у Київській області (Слободяник В.Д.) та м. Києві (Ватолін А.Г.) забезпечити готовність підрозділів реагування на можливі надзвичайні ситуації та події під час проведення в Україні пісенного конкурсу "Євробачення 2017".
Строк – до 1 червня 2017 року
8. Територіальним органам ДСНС у Донецькій (Ільченко М.В.) та Луганській (Савельєв І.В.) областях забезпечити виконання польових робіт з гуманітарного розмінування ділянок місцевості силами підпорядкованих регіональних частин з гуманітарного розмінування. Про виконання інформувати через Департамент реагування на надзвичайні ситуації (Демчук В.В.).
Строк – впродовж I кварталу 2017 року
9. Територіальним органам ДСНС у Донецькій (Ільченко М.В.), Запорізькій (Лепський О.М), Луганській (Савельєв І.В.), Миколаївській (Грицаєнко М.Г.), Одеській (Федорчак В.В.), Харківській (Волобуєв О.В.), Херсонській (Чорний С.М.), Хмельницькій (Братко Е.П.), Чернігівській (Гордовий Р.М.) областях, 1 Спеціальному центру швидкого реагування та гуманітарного розмінування ДСНС України (Качкан В.Л.), Міжрегіональному центру швидкого реагування ДСНС України (Біляєв С.В.):
забезпечити приведення структур підрозділів підводного розмінування у відповідність з вимогами
наказу ДСНС від 31.05.2013 № 369 "Про затвердження типових структур відділень піротехнічних підрозділів ДСНС України", провести роботу щодо укомплектування вакантних посад кваліфікованим персоналом та забезпечення підрозділів оснащенням згідно з вимогами керівних документів до рівня, що дозволить виконувати завдання за призначенням із дотриманням заходів безпеки;
провести організаційні заходи щодо отримання водолазним складом підрозділів кваліфікації "водолаз-підривник";
про виконання вищезазначених заходів інформувати через Департамент реагування на надзвичайні ситуації (Демчук В.В.).
Строк – до 31 березня 2017 року
10. 1 Спеціальному центру швидкого реагування та гуманітарного розмінування ДСНС України (Качкан В.Л.) та Міжрегіональному центру швидкого реагування ДСНС України (Біляєв С.В.) опрацювати питання щодо можливості підготовки водолазів із додатковою кваліфікацією "водолаз-підривник" на базі підрозділу. Пропозиції надати через Департамент реагування на надзвичайні ситуації (Демчук В.В.).
Строк – до 30 березня 2017 року
11. Територіальним органам ДСНС:
11.1. За напрямком організації заходів цивільного захисту:
11.1.1. На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 15.02.2107 № 4929/1/1-17 та відповідно до вимог Інструкції щодо утримання захисних споруд цивільної оборони у мирний час, затвердженої наказом МНС від 09.10.2006 № 653,
зареєстрованого в Мін’юсті за № 1180/13054 (із змінами) у взаємодії з органами влади та суб’єктами господарювання-власниками (балансоутримувачами) захисних споруд цивільного захисту організувати оцінку стану готовності вищезазначених споруд та завершення проведення їх технічної інвентаризації як об’єктів нерухомого майна.
Строк – щокварталу до 5 числа місяця,
наступного за звітним періодом впродовж 2017 року
11.1.2. Надати допомогу новоствореним територіальним громадам у визначенні потреб фонду захисних споруд цивільного захисту, плануванні укриття населення у фонді таких споруд, організації їх обліку, обстеженні підвальних, цокольних та інших заглиблених споруд і приміщень з метою взяття їх на облік, як найпростіших укриттів та споруд подвійного призначення, визначення можливості їх дообладнання до рівня захисних споруд цивільного захисту.
Строк – впродовж 2017 року
11.1.3. Забезпечити координацію коригування місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування планів евакуації населення (у тому числі осіб з інвалідністю, матеріальних і культурних цінностей) у разі виникнення збройних конфліктів.
Строк – до 1 грудня 2017 року
11.1.4. Про виконання вищезазначених заходів доповісти в установлені терміни через Департамент організації заходів цивільного захисту (Маюров М.О.).
11.2. За напрямком запобігання надзвичайним ситуаціям:
11.2.1. Ініціювати розгляд на засіданнях обласних (міських) комісій з питань ТЕБ та НС питань:
формування резервного фонду відповідних місцевих бюджетів на здійснення заходів, пов’язаних з ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій та запобіганням їх виникнення;
готовності до пропуску льодоходу, повені та паводків.
Строк – до 10 березня 2017 року
11.2.2. Здійснити перевірки місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо стану готовності до пропуску льодоходу, повені та паводків.
Строк – до 30 березня 2017 року
11.2.3. Організувати та провести на базі Консультаційних центрів спільні наради, засідання за "круглі столи" та консультації з обговорення проблемних питань з дерегуляції підприємницької діяльності.
Строк – до 28 березня 2017 року
11.2.4. Про виконання вищезазначених заходів доповісти в установлені терміни через Департамент запобігання надзвичайним ситуаціям (Щербаченко О.М.).
12. Територіальним органам, підрозділам центрального підпорядкування ДСНС забезпечити:
виконання заходів Плану протидії загрозам і реагування на надзвичайні ситуації зимового періоду у взаємодії із органами місцевої влади та територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади;
Строк – впродовж І кварталу 2017 року
здійснення моніторингу гідрологічної обстановки на водних об’єктах, за результатами якого постійно уточнювати карти-схеми зон можливого підтоплення з визначенням об’єктів життєзабезпечення, транспорту, енергетики, зв’язку та інших об’єктів господарювання;
Строк – постійно
виконання планів-графіків проведення нетехнічної розвідки та планів організації завдань з розвідки і розмінування місцевості на 2017 рік у межах зон відповідальності;
Строк – впродовж І кварталу 2017 року
систематичний контроль за станом організації внутрішньої, гарнізонної та караульної служби у підпорядкованих підрозділах і усуненням недоліків, виявлених під час перевірок робочими групами ДСНС;
Строк – постійно
про виконання вищезазначених заходів доповісти в установлені терміни через Департамент реагування на надзвичайні ситуації (Демчук В.В.).
13. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника та заступника Голови відповідно до розподілу функціональних обов’язків і повноважень.
Голова Колегії |
М. Чечоткін |
РІШЕННЯ КОЛЕГІЇ
Про результати фінансово-економічної діяльності підрозділів ДСНС у 2016 році
Для забезпечення діяльності ДСНС Державним бюджетом України на 2016 рік передбачено видатки:
за загальним фондом у сумі 4 914,6 млн. грн.;
за резервним фондом – 300,743 млн. грн.;
та спеціальним фондом - у сумі 720 млн. гривень.
Колегія відмічає, що впродовж 2016 року направлено відкриті асигнування в обсязі 100 % відповідно до помісячного плану асигнувань, використано 99,98 % бюджетних призначень.
По завершенню бюджетного періоду списано до державного бюджету 914,6 тис. гривень.
Водночас необхідно відмітити керівників ГУ (У) ДСНС у Волинській, Житомирській, Харківській, Хмельницькій, Херсонській, та Чернівецькій областях, які забезпечили оплату взятих зобов'язань, не допустили списання коштів до бюджету та відповідно утворення кредиторської заборгованості за загальним фондом бюджету.
Необхідно зазначити, що з метою повного використання установами ДСНС коштів постійно здійснювалися перерозподіли видатків між підрозділами. Так, протягом 2016 року було здійснено більше 122 внутрішніх перерозподілів та направлено до МВС та Мінфіну тридцять звернень щодо перерозподілу видатків. Тобто, ДСНС здійснювала всі можливі заходи щодо допомоги підрозділам у фінансово-економічній діяльності.
Протягом 2016 року не допущено заборгованості з виплати грошового забезпечення і заробітної плати особовому складу і працівникам та зниження їх рівня порівняно з 2015 роком.
Впродовж 2016 року фактичні надходження до спеціального фонду підрозділів територіальних органів становили 657,1 млн. грн., що на 99,8 млн. грн. більше ніж становив аналогічний показник у 2015 році, з них надходження від основної діяльності – 483,3 млн. грн., що на 80,3 млн. грн. більше ніж у 2015 році.
Так, за бюджетною програмою 1006280 "Забезпечення діяльності сил цивільного захисту" найвищі показники надходжень до спеціального фонду державного бюджету забезпечили ГУ (У) ДСНС у Дніпропетровській (73 млн. грн.), Полтавській (59,3 млн. грн.), Запорізькій (49,9 млн. грн.), Донецькій (45,7 млн. грн.), Івано-Франківській (38,7 млн. грн.), м. Києві (35,3 млн. грн.), Миколаївській (34,8 млн. грн.), Луганській (32 млн. грн.) та Рівненській (31,1 млн. грн.) областях.
Необхідно зазначити, що 69,9 % (337,9 млн. грн.) надходжень до спеціального фонду державного бюджету аварійно-рятувальних підрозділів забезпечуються наданням послуг з охорони від пожеж підприємств, установ, організацій та інших об’єктів на підставі договорів, обов’язкового обслуговування об’єктів і територій, 16,2 % (78,3 млн. грн.) – за аварійно-рятувальне обслуговування на договірній основі об’єктів підвищеної небезпеки та окремих територій.
................Перейти до повного тексту