1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Індивідуальна податкова консультація


Державна податкова служба України
Індивідуальна податкова консультація
02.12.2024 № 5520/ІПК/99-00-21-03-02 ІПК
Державна податкова служба України розглянула звернення щодо податкових наслідків з ПДВ в описаній у зверненні ситуації та, керуючись статтею 52 глави 3 розділу ІІ Податкового кодексу України (далі – ПКУ), повідомляє.
Як зазначено у зверненні, Товариством опрацьовуються окремі питання, пов’язані із постачанням (передплатою) та доставкою медіа (у тому числі друкованих).
З огляду на викладене, Товариство просить надати індивідуальну податкову консультацію:
1) і 2) щодо можливості застосування режиму звільнення від оподаткування ПДВ, встановленого підпунктом 197.1.25 пункту 197.1 статті 197 розділу V ПКУ, до операцій з постачання (передплати) та доставки медіа (у тому числі друкованих).
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, регулюються нормами ПКУ (пункт 1.1 статті 1 розділу І ПКУ).
Відповідно до пунктів 5.1  5.3 статті 5 розділу I ПКУ поняття, правила та положення, установлені ПКУ та законами з питань митної справи, застосовуються виключно для регулювання відносин, передбачених статтею 1 розділу I ПКУ. У разі якщо поняття, терміни, правила та положення інших актів суперечать поняттям, термінам, правилам та положенням ПКУ, для регулювання відносин оподаткування застосовуються поняття, терміни, правила та положення ПКУ. Інші терміни, що застосовуються у ПКУ і не визначаються ним, використовуються у значенні, встановленому іншими законами.
Правові засади діяльності в Україні суб'єктів у сфері медіа, а також засади державного управління, регулювання та нагляду (контролю) у цій сфері визначено Законом України від 13 грудня 2022 року № 2849-IX "Про медіа" із змінами і доповненнями (далі – Закон № 2849).
Медіа (засіб масової інформації) – засіб поширення масової інформації у будь-якій формі, який періодично чи регулярно виходить у світ під редакційним контролем та постійною назвою як індивідуалізуючою ознакою (пункт 30 частини першої статті 1 Закону № 2849).
Друковане медіа – медіа, що здійснює поширення інформації у текстовій чи візуальній формі на друкованих носіях, однотипно оформлене, виходить у світ через певні проміжки часу упродовж року – у міру настання відповідного періоду або накопичення матеріалу (пункт 9 частини першої статті 1 Закону № 2849).
Для цілей Закону № 2849 суб'єктом у сфері друкованих медіа вважається особа, що здійснює редакційний контроль щодо створення або добору, організації та поширення масової інформації у формі друкованого медіа (частина перша статті 15 Закону № 2849).
Не належать до друкованих медіа офіційні друковані видання, що видаються з метою забезпечення доступу до публічної інформації (частина третя статті 15 Закону № 2849).
Періодичне видання – це серійне видання, що виходить через визначені проміжки часу з постійним для кожного року числом номерів (випусків), без повторів у змісті, однотипно оформленими, нумерованими і/або датованими випусками, під одним і тим самим заголовком (розділ 2 Інструкції з обліку документів, що знаходяться в бібліотечних фондах, затвердженої наказом Міністерства культури і туризму України від 03.04.2007 № 22, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 23.05.2007 за № 530/13797, та розділ 2 Інструкції про порядок використання і застосування типових форм первинного обліку науково-інформаційної діяльності, затвердженої наказом Державного комітету статистики України та Міністерства України у справах науки і технологій від 07.08.1998 № 272/219, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.11.1998 за № 712/3152).

................
Перейти до повного тексту