- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Положення про Фінансово-економічний департамент Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України
1. Затвердити Положення про Фінансово-економічний департамент Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, що додається.
2. Визнати такими, що втратили чинність, накази Адміністрації Держспецзв’язку
від 26 листопада 2012 року № 682 "Про затвердження Положення про Фінансово-економічний департамент Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України",
від 15 січня 2015 року № 16 "Про внесення змін до наказу Адміністрації Держспецзв’язку від 26.11.2012 № 682", від 03 квітня 2015 року № 191 "Про внесення змін до Положення про Фінансово-економічний департамент Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України",
від 14 січня 2016 року № 11 "Про внесення змін до наказу Адміністрації Держспецзв’язку від 26.11.2012 № 682".
3. Цей наказ набирає чинності з 01 вересня 2016 року.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора Фінансово-економічного департаменту Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.
Голова Служби генерал-майор Держспецзв’язку |
Л.О. Євдоченко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та
захисту інформації України
" " 2016 року №
ПОЛОЖЕННЯ
про Фінансово-економічний департамент Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає статус, структуру, основні завдання, функції та повноваження Фінансово-економічного департаменту Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України (далі – Департамент).
1.2. Департамент є структурним підрозділом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України (далі – Адміністрація Держспецзв’язку).
1.3. Департамент підпорядковується безпосередньо Голові Держспецзв’язку.
1.4. Безпосереднє керівництво діяльністю Департаменту здійснює директор Департаменту.
1.5. Організаційна структура та штатна чисельність Департаменту затверджуються Головою Держспецзв’язку за поданням директора Департаменту.
1.6. У своїй діяльності Департамент керується
Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами, розпорядженнями і декретами Кабінету Міністрів України, наказами Мінфіну, іншими нормативно-правовими актами, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ, наказами Адміністрації Держспецзв’язку та цим Положенням.
1.7. Департамент організовує свою діяльність відповідно до затвердженого Головою Держспецзв’язку річного плану, який розробляється на основі Плану службової діяльності Держспецзв’язку на поточний рік.
1.8. Департамент комплектується військовослужбовцями, державними службовцями та працівниками (далі – особовий склад), які за своїми діловими і моральними якостями, освітнім рівнем і станом здоров’я здатні виконувати визначені їх посадовими інструкціями завдання та функції.
1.9. Особовий склад Департаменту здійснює свою діяльність відповідно до посадових інструкцій, затверджених у встановленому порядку.
1.10. Департамент при вирішенні поставлених перед ним завдань у межах своєї компетенції взаємодіє зі структурними підрозділами Кабінету Міністрів України, Міністерством фінансів України, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Міністерством соціальної політики України, Державною казначейською службою України, Державною фінансовою інспекцією України, іншими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, військовими формуваннями, підприємствами, установами та організаціями незалежно від їх форми власності, а також структурними підрозділами Адміністрації, територіальними органами Адміністрації Держспецзв'язку, Головним управлінням урядового фельд’єгерського зв’язку Держспецзв’язку, підрозділами урядового фельд’єгерського зв’язку, територіальними підрозділами, закладами, установами і організаціями Держспецзв’язку (далі – підрозділи Держспецзв'язку).
1.12. Організація роботи Департаменту та його структурних підрозділів ґрунтується на безумовному виконанні вимог чинного законодавства та наказів Адміністрації Держспецзв’язку, одноосібному керівництві при вирішенні службових питань з визначенням конкретної відповідальності посадових осіб за стан справ на дорученій ділянці роботи, контролі керівним складом Департаменту за своєчасною організацією та проведенням заходів, що спрямовані на виконання покладених на Департамент завдань і функцій.
1.13. Департамент у межах компетенції готує проекти рішень, які після затвердження Головою Держспецзв’язку обов'язкові для виконання підрозділами Держспецзв’язку та державними підприємствами, що належать до сфери управління Адміністрації Держспецзв’язку (далі – державні підприємства).
1.14. Для забезпечення виконання завдань, функцій і реалізації повноважень, визначених цим Положенням, Департамент має бланки, печатки та штампи встановленої форми, службовий транспорт, технічні засоби, обладнання та майно, передбачене нормами належності.
1.15. До складу Департаменту входять 4 структурні підрозділи:
1) 1 управління (планування та організація фінансової діяльності):
1 відділ (планування та фінансування основної діяльності);
2 відділ (середньострокове планування та фінансування освіти і наукової діяльності);
3 відділ (розробка актів законодавства з питань фінансово-економічної діяльності, організаційно-методичне забезпечення з питань оплати праці та виплат компенсаційного характеру);
2) 2 управління (бухгалтерський облік та звітність):
1 відділ (бухгалтерський облік та звітність);
2 відділ (розрахунки з оплати праці та соціальне забезпечення);
3 сектор (валютні і розрахунково-касові операції);
4 сектор (зведена звітність та методологічне забезпечення з питань бухгалтерського та податкового обліку);
3) 3 відділ (організаційне та інформаційне забезпечення фінансово-економічної діяльності);
4) 4 сектор (аналіз фінансово-економічної діяльності державних підприємств).
1.16. Положення про структурні підрозділи Департаменту затверджує директор Департаменту.
1.17. Діяльність Департаменту спрямована на фінансово-економічне забезпечення виконання покладених на Держспецзв’язку завдань.
1.18. Покладання на Департамент обов’язків, не передбачених цим Положенням і таких, що не стосуються питань планування та організації фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, не допускається.
2. Завдання Департаменту
Основними завданнями Департаменту є:
1) здійснення нормативно-правового й організаційно-методичного забезпечення бюджетного поточного і перспективного програмно-цільового фінансового планування;
2) забезпечення фінансовими ресурсами службової та господарської діяльності Адміністрації і підрозділів Держспецзв'язку;
3) формування та реалізація бюджетної політики Адміністрації Держспецзв’язку на відповідний бюджетний період;
4) аналіз та оцінка фінансово-господарської діяльності державних підприємств;
5) організаційно-методичне забезпечення застосування чинних положень нормативно-правових актів з питань оплати праці та грошового забезпечення;
6) організація та методичне керівництво щодо ведення бухгалтерського і податкового обліку підрозділами Держспецзв’язку;
7) безпосереднє ведення бухгалтерського і податкового обліку фінансово-господарської діяльності Адміністрації Держспецзв’язку;
8) забезпечення подання до відповідних органів фінансової, податкової звітності Адміністрації Держспецзв’язку, у тому числі зведеної фінансової звітності, а також статистичної звітності з питань, які належать до компетенції Департаменту;
9) забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;
10) нормотворча діяльність з питань грошового забезпечення та заробітної плати.
3. Функції Департаменту
Відповідно до своїх завдань Департамент:
1) розглядає і узагальнює проекти кошторисів за загальним і спеціальним фондами державного бюджету на утримання Адміністрації, підрозділів Держспецзв'язку і на їх підставі формує проекти зведених кошторисів Держспецзв’язку та розрахунки до них, погоджує їх у відповідних державних органах;
2) розглядає і подає на затвердження Голові Держспецзв’язку кошториси і плани асигнувань Адміністрації та підрозділів Держспецзв'язку, плани використання бюджетних коштів вищих навчальних закладів і наукових установ;
3) подає на затвердження Голові Держспецзв’язку зміни до кошторисів за загальним і спеціальним фондами, зміни до планів асигнувань Адміністрації та підрозділів Держспецзв'язку, планів використання бюджетних коштів вищих навчальних закладів і наукових установ;
4) готує пропозиції Голові Держспецзв’язку щодо розподілу та перерозподілу річних призначень загального фонду між Адміністрацією та підрозділами Держспецзв'язку, пропозиції щодо перерозподілу коштів спеціального фонду Адміністрації та підрозділів Держспецзв'язку;
5) формує та забезпечує погодження в Міністерстві фінансів України бюджетного запиту Адміністрації Держспецзв’язку на відповідний бюджетний період;
6) на підставі пропозицій структурних підрозділів, відповідальних за виконання бюджетних програм, визначає повну потребу в бюджетних асигнуваннях Адміністрації Держспецзв’язку на відповідний бюджетний період;
7) на підставі пропозицій структурних підрозділів, відповідальних за виконання бюджетних програм підрозділів Держспецзв’язку, складає та подає до Міністерства фінансів України паспорти бюджетних програм за бюджетними програмами Адміністрації Держспецзв’язку на відповідний бюджетний період, вносить зміни до них і звітує в установлені строки;
8) розподіляє відкриті асигнування між Адміністрацією та підрозділами Держспецзв'язку відповідно до затверджених кошторисів і планів асигнувань;
9) веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку;
10) погоджує фінансові плани державних підприємств та подає їх на затвердження Голові Держспецзв’язку;
11) складає зведений фінансовий план Адміністрації Держспецзв’язку щодо державних підприємств, вносить зміни до нього та звітує в установлені строки;
12) проводить оцінку ефективності фінансово-господарської діяльності державних підприємств;
13) погоджує плани використання бюджетних коштів навчальних закладів, наукових установ та одержувачів бюджетних коштів;
14) здійснює контроль за дотриманням кошторисної дисципліни підрозділами Держспецзв'язку, а також виконанням фінансових планів державними підприємствами;
15) узагальнює дані щодо планування фінансового забезпечення мобілізаційного розгортання підрозділів Держспецзв'язку;
16) бере участь у перевірках щодо окремих питань використання бюджетних коштів Держспецзв’язку;
17) проводить фінансово-економічну експертизу проектів нормативно-правових актів;
18) надає фінансовим підрозділам підрозділів Держспецзв’язку методологічну допомогу з питань організації нарахування грошового забезпечення, заробітної плати та виплат компенсаційного характеру особовому складу;
19) бере участь у розробці цільових і комплексних програм розвитку Держспецзв’язку, організації забезпечення їх виконання відповідними коштами;
20) проводить аналіз фактичних розмірів грошового забезпечення та заробітної плати особового складу Адміністрації та підрозділів Держспецзв'язку, готує пропозиції щодо перерозподілу фондів оплати праці;
21) забезпечує дотримання норм чинного законодавства при визначенні розмірів посадових окладів особового складу Держспецзв’язку та розрахунку фонду оплати праці при підготовці штатних розписів підрозділів Держспецзв'язку;
22) розробляє проекти нормативно-правових актів із питань перерозподілу бюджетних асигнувань, бюджетної політики, організації фінансового планування, бухгалтерського обліку в Держспецзв’язку, умов оплати праці та грошового забезпечення особового складу Держспецзв’язку. Визначає облікову політику Адміністрації Держспецзв’язку та затверджує графік документообігу для цілей бухгалтерського та управлінського обліку;
23) готує методичні вказівки і надає консультаційну допомогу підрозділам Держспецзв'язку з питань бюджетної політики та організації фінансового планування;
24) розглядає за дорученням керівництва Держспецзв’язку письмові та усні звернення громадян з питань, що належать до компетенції Департаменту, готує по них висновки і пропозиції для доповіді Голові Держспецзв’язку;
25) розглядає документальні матеріали щодо призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), поранення (контузії, травми або каліцтва) або інвалідності військовослужбовця та інвалідності особи, звільненої зі служби в Держспецзв’язку, та надає щодо них фінансово-економічний висновок щодо можливості призначення відповідної допомоги;
26) забезпечує виконання принципів ведення бухгалтерського і податкового обліку підрозділами Держспецзв'язку;
27) відображає в регістрах бухгалтерського обліку проведені господарські операції по Адміністрації Держспецзв’язку;
................Перейти до повного тексту