- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Роз"яснення
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
РОЗ'ЯСНЕННЯ
Електронна трудова книжка: відповідаємо на актуальні запитання
Що таке електронна трудова книжка?
Це цифровий аналог паперової трудової книжки. Її впровадили, щоб удосконалити облік трудової діяльності українців, зменшити паперовий документообіг і пов'язані з цим ризики втрати чи пошкодження документів. Також сучасна система дасть змогу працівникам будь-коли перевірити свій страховий стаж, а в майбутньому - автоматично вийти на пенсію без візиту до Пенсійного фонду.
Де знайти електронну трудову книжку?
Оцифрована трудова книжка зберігається в особистому кабінеті на порталі https://portal.pfu.gov.ua. Щоб зайти на портал, потрібно авторизуватися зручним для вас способом: за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або Bank ID.
Якщо ви найманий працівник. Щоб перевірити записи про ваші трудові відносини, слід обрати у меню зліва розділ "Електронна трудова книжка". Додати скан-копії документів або створити електронний запис, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис, можна у розділі "Комунікації з ПФУ" (пункт "Відомості про трудові відносини".
Якщо ви роботодавець. Щоб внести дані про найманого працівника, оберіть розділ "Відомості про трудові відносини робітника". Тут ви можете завантажити скан-копії паперових документів.
Увага! В електронній трудовій книжці наразі є дані за основним місцем роботи починаючи з 2004 року. Якщо ваша трудова діяльність почалася раніше, ви можете додати інформацію про це особисто, надіславши скановані копії документів.
................Перейти до повного тексту