1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Повідомлення


МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
ПОВІДОМЛЕННЯ
Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну склотари походженням з Республіки Білорусь
Відповідно до Закону України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" (далі - Закон) на підставі заяви АСОЦІАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ СКЛЯНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ "СКЛО УКРАЇНИ" рішенням Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі (далі - Комісія) від 22.12.2021 N АД-526/2021/4411-03 порушено антидемпінгове розслідування щодо імпорту в Україну склотари походженням з Республіки Білорусь (далі - розслідування).
Зазначеним рішенням Комісії об'єктом розслідування встановлено товар походженням з Республіки Білорусь, що має такий опис:
скляні ємності, а саме:
банки для консервування (стерилізаційні банки) з номінальною місткістю 0,15 л або більше, що класифікуються за кодом 7010 90 10 90 згідно з УКТ ЗЕД;
пляшки для харчових продуктів і напоїв:
з безбарвного скла номінальною місткістю 0,15 л або більше, але менше як 2,5 л, що класифікуються за кодами 7010 90 41 00, 7010 90 43 00, 7010 90 45 00 згідно з УКТ ЗЕД;
з кольорового скла номінальною місткістю більш як 0,33 л, але менше як 1 л, що класифікуються за кодом 7010 90 53 00 згідно з УКТ ЗЕД (далі - Товар).
Період дослідження: 01.01.2018 - 31.12.2021.
Період розслідування: 01.01.2021 - 31.12.2021.
Відповідно до Закону Комісія розглянула подані Міністерством економіки України звіт та матеріали про результати проведення розслідування та, за результатами їх розгляду, встановила:
ТОВ "Склянний Альянс", ПрАТ "Ветропак Гостомельський Склозавод", ТОВ "Малинівський Склозавод", ПрАТ "Костопільський завод скловиробів", ТОВ "Пісківський Завод Скловиробів", ПрАТ "Рокитнівський скляний завод" та ПрАТ "Вераллія Україна" є належним національним товаровиробником у розумінні положень пункту 16 статті 1 Закону, оскільки їх частка в загальному виробництві Товару в Україні становить понад 50 %;
Товар, який виробляється національним товаровиробником, у розумінні положень пункту 26 статті 1 Закону є подібним до Товару, що є об'єктом розслідування;
позитивний висновок щодо наявності демпінгового імпорту в Україну Товару походженням з Республіки Білорусь. Зроблено позитивний висновок щодо обґрунтованості методу, на підставі якого було визначено демпінгову маржу на рівні 49,81 %;
позитивний висновок щодо зростання за період дослідження обсягів демпінгового імпорту в Україну Товару походженням з Республіки Білорусь як в абсолютних показниках (в 3 рази), так і відносно загального виробництва (на 153,34 %) та споживання (на 188,05 %) в Україні подібного Товару;
позитивний висновок щодо заподіяння істотної шкоди національному товаровиробникові, що підтверджується погіршенням ряду фінансово-економічних показників за період дослідження, а саме: обсяги виробництва Товару зменшилися на 1,13 %, рівень використання виробничих потужностей знизився на 4,99 %, обсяги продажу Товару на внутрішньому ринку України зменшилися на 20,10 %, обсяги залишків Товару на складах збільшилися на 30,40 %, фінансовий результат від продажу на внутрішній ринок України скоротився на 42 %, показник рентабельності реалізації Товару на внутрішньому ринку України скоротився на 36,03 %, показник продуктивності праці знизився на 8,54 %, обсяг здійснених інвестицій зменшився на 59 % тощо;

................
Перейти до повного тексту