- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Повідомлення
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
ПОВІДОМЛЕННЯ
Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну прокату з вуглецевої сталі з покриттям походженням з Китайської Народної Республіки
Відповідно до
Закону України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" (далі - Закон) за скаргою, поданою ТОВ "Модуль-Україна", рішенням Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі (далі - Комісія) від 14.12.2020 N АД-471/2020/4411-03 порушено антидемпінгове розслідування щодо імпорту в Україну прокату з вуглецевої сталі з покриттям походженням з Китайської Народної Республіки (далі - розслідування).
Зазначеним рішенням Комісії об'єктом розслідування встановлено товар, що має такий опис:
прокат плоский з вуглецевої сталі, плакований, з гальванічним або іншим покриттям, який класифікується згідно з УКТ ЗЕД за кодами 7210 70, 7210 90 та 7212 40 (далі - Товар).
Країна походження Товару: Китайська Народна Республіка.
Період дослідження: 01.01.2017 - 31.12.2020.
Період розслідування: 01.01.2019 - 30.06.2020.
Відповідно до Закону Комісія розглянула подані Міністерством економіки України (далі - Мінекономіки) звіт та матеріали про результати проведення розслідування та встановила:
ТОВ "Модуль-Україна" та ТОВ "Хеві Метал" є належним національним товаровиробником у розумінні положень пункту 16 статті 1 Закону, оскільки його частка в загальному виробництві Товару в Україні становила понад 50 %;
товар, який виробляється національним товаровиробником, у розумінні положень пункту 26 статті 1 Закону є подібним до Товару;
протягом періоду розслідування імпорт в Україну Товару походженням з Китайської Народної Республіки здійснювався за демпінговими цінами. Відповідно до статті 30 Закону та з огляду на участь у розслідуванні значної кількості іноземних виробників та експортерів, дослідження фактів наявності демпінгового імпорту було обмежено іноземними виробниками та експортерами з найбільшими декларованими обсягами виробництва, а також заінтересованими сторонами, що не надали згоди на надання відповіді на запитальник для іноземного виробника і/або експортера за умови її можливого неврахування. Для іноземних виробників та експортерів, які належним чином співпрацювали з Мінекономіки в рамках проведення розслідування, однак не були включені до дослідження, демпінгова маржа встановлювалася відповідно до частини сьомої статті 16 Закону на рівні середньозваженої величини індивідуальної демпінгової маржі, встановленої для порівнюваних експортерів або виробників. Для інших іноземних виробників/експортерів, які належним чином не співпрацювали з Мінекономіки в рамках проведення розслідування, демпінгова маржа встановлювалася відповідно до статті 31 Закону на підставі наявної у Мінекономіки інформації, а саме на рівні найвищої розрахованої ставки демпінгової маржі для іноземних виробників/експортерів, включених до дослідження. Зроблено позитивний висновок щодо обґрунтованості методу, на підставі якого було визначено демпінгову маржу;
обсяги демпінгового імпорту зменшилися в абсолютних показниках на 38,1 %, при цьому його частка в загальному імпорті була значною та сягала від 51 % до 61 %;
факт заподіяння істотної шкоди національному товаровиробнику. За період дослідження відбулося погіршення низки фінансово-економічних показників діяльності національного товаровиробника, а саме: зменшення рівня використання виробничих потужностей на 1,9 %; зростання обсягів залишків Товару на складах на 523,5 %; зростання збитків від діяльності національного товаровиробника на внутрішньому ринку на 40645,6 % у доларовому та на 40537,2 % у гривневому еквіваленті; зростання собівартості Товару на 13,9 %; зростання різниці між собівартістю та ціною Товару на 1511,8 %; скорочення рентабельності від реалізації Товару на внутрішньому ринку на 1300,0 %; показник ліквідності зменшився на 85,4 %;
наявність в Китайській Народній Республіці значного експортного потенціалу свідчить про ймовірність значного зростання обсягів демпінгового імпорту в Україну Товару походженням з Китайської Народної Республіки;
демпінговий імпорт в Україну Товару походженням з Китайської Народної Республіки здійснювався за цінами, що були нижчими за ціни продажу подібного Товару національного товаровиробника на внутрішньому ринку України та його собівартість;
інші фактори, крім демпінгового імпорту, не мали визначального впливу на стан національного товаровиробника;
наявність причинно-наслідкового зв'язку між демпінговим імпортом в Україну Товару походженням з Китайської Народної Республіки та шкодою, заподіяною національному товаровиробнику;
застосування антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну Товару походженням з Китайської Народної Республіки не суперечить національним інтересам України.
Основні факти і висновки за результатами проведеного розслідування Мінекономіки надіслано всім заінтересованим сторонам розслідування. За результатами опрацювання коментарів заінтересованих сторін розслідування внесені зміни до розрахунків індивідуальної демпінгової маржі для SHANDONG LANTIAN NEW MATERIAL TECHNOLOGY CO., LTD та SHANDONG HWAFONE NEW MATERIALS CO., LTD. Наслідком цього стала зміна розмірів демпінгової маржі, встановлених для іноземних виробників/експортерів, які не були включені до дослідження, а також для інших іноземних виробників та експортерів Товару походженням з Китайської Народної Республіки, які належним чином не співпрацювали з Мінекономіки в рамках проведення розслідування.
За результатами опрацювання коментарів заінтересованих сторін здійснено перерахунок маржі шкоди. Маржу шкоди визначено на рівні 51,18 % для Товару походженням з Китайської Народної Республіки.
................Перейти до повного тексту