1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Повідомлення


МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
ПОВІДОМЛЕННЯ
Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну деяких видів виробів з асфальту або аналогічного матеріалу походженням з Республіки Білорусь
Відповідно до Закону України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" (далі - Закон) за скаргою товариства з обмеженою відповідальністю "АКВАІЗОЛ" та товариства з обмеженою відповідальністю "ЗАВОД ОРЕОЛ-1" (далі - заявник) за підтримки товариства з обмеженою відповідальністю "ЦРМ", товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМТЕХ" та товариства з обмеженою відповідальністю "ЮС-ЛТД" рішенням Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі (далі - Комісія) від 16.04.2021 N АД-485/2021/4411-03 порушено антидемпінгове розслідування щодо імпорту в Україну деяких видів виробів з асфальту або аналогічного матеріалу походженням з Республіки Білорусь та Російської Федерації (далі - розслідування).
Зазначеним рішенням Комісії об'єктом розслідування встановлено товар, що має такий опис:
деякі вироби з асфальту або аналогічного матеріалу, які виконують покрівельну, гідроізоляційну та/або пароізоляційну функцію для різного типу дахів, фундаментів, підземних споруд, а саме: євроруберойд та бітумна черепиця, що класифікуються згідно з УКТ ЗЕД за кодами ex 6807 10 00 21, ex 6807 10 00 29, ex 6807 90 00 90 (далі - Товар).
Країни походження Товару: Республіка Білорусь та Російська Федерація.
Період дослідження: 01.01.2018 - 31.12.2020.
Період розслідування: 01.01.2020 - 31.12.2020.
Відповідно до Закону Комісія розглянула подані Міністерством економіки України (далі - Мінекономіки) звіт та матеріали про результати розслідування та встановила:
заявник є належним національним товаровиробником у розумінні положень пункту 16 статті 1 Закону, оскільки його частка в загальному виробництві Товару в Україні становила понад 50 %;
Товар, який виробляється національним товаровиробником, у розумінні положень пункту 26 статті 1 Закону є подібним до Товару, що є об'єктом розслідування;
протягом періоду розслідування імпорт в Україну Товару походженням з Республіки Білорусь та Російської Федерації здійснювався за демпінговими цінами. Зроблено позитивний висновок щодо обґрунтованості методу, на підставі якого було визначено демпінгову маржу;
обсяги демпінгового імпорту в період розслідування зросли на 20,7 % порівняно з 2019 р. та на 97,6 % порівняно з 2018 р.;
частка демпінгового імпорту відносно виробництва у період розслідування збільшилася на 65,6 % порівняно з 2019 р. та на 182,1 % порівняно з 2018 р., а відносно споживання - на 19,0 % та на 62,5 % відповідно;
факт заподіяння істотної шкоди національному товаровиробнику. За період дослідження у порівнянні з базовим періодом відбулося погіршення низки фінансово-економічних показників національного товаровиробника, зокрема зменшилися обсяги виробництва Товару - на 30,0 %, рівень використання виробничих потужностей - на 39,9 %; обсяги продажу на внутрішньому ринку - на 34,3 %, фінансовий результат від продажу на внутрішній ринок у доларовому еквіваленті - на 302,4 %, у гривневому - на 300,6 %, кількість працівників, зайнятих у виробництві, - на 0,9 %; продуктивність праці - на 31,7 %, обсяги здійснених інвестицій - на 52,7 %. За період розслідування у порівнянні з попереднім періодом зменшилися обсяги виробництва Товару - на 27,1 %, рівень використання виробничих потужностей - 33,6 %, обсяги продажу на внутрішньому ринку - на 30,7 %, фінансовий результат від продажу на внутрішній ринок у доларовому еквіваленті - на 343,7 %, у гривневому - на 354,0 %, рентабельність продажу на внутрішньому ринку - протягом усіх періодів від'ємна, та скоротилася на 27,0 %, кількість працівників, зайнятих у виробництві, - на 1,6 %, продуктивність праці - на 32,6 %;
маржу шкоди визначено на рівні 44,30 % для Товару походженням з Республіки Білорусь та 40,82 % для Товару походженням з Російської Федерації;

................
Перейти до повного тексту