- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Роз"яснення
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
РОЗ'ЯСНЕННЯ
від 14.02.2023
Як іноземцю та особі без громадянства отримати документ, що засвідчує реєстрацію у ДРФО - платників податків, у разі його втрати (зіпсування)?
Роз'яснення Головного управління ДПС в Івано-Франківській області
Реєстрація іноземців та осіб без громадянства та/або видача документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі, здійснюється відносно осіб, які перебувають на території України на законних підставах, встановлених
законами України від 22.09.2011 №3773-VI "Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства",
від 08.07.2011 №3671-VI "Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту", та з урахуванням вимог Порядку продовження строку перебування та продовження або скорочення строку тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства на території України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2012 року №150 із змінами та доповненнями, та Порядку обчислення строку тимчасового перебування в Україні іноземців, які є громадянами держав з безвізовим порядком в'їзду, затвердженого
наказом Міністерства внутрішніх справ України від 20.07.2015 №884.
Іноземці та особи без громадянства повинні звернутися за отриманням документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, до головних управлінь ДПС в областях та місті Києві. Іноземці та особи без громадянства, які мають посвідку на постійне проживання або посвідку на тимчасове проживання в Україні, можуть отримати документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, у державних податкових інспекціях у районах, містах, районах у містах, об'єднаних державних податкових інспекціях, що відповідають місцю проживання в Україні, зазначеному в/посвідці (п. 8 розд. ІІІ Положення №822).
................Перейти до повного тексту