1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
від 14 грудня 2022 року N 899
Про внесення змін до наказу ДПС від 14.08.2019 N 33
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 року N 1137 "Про затвердження зразка та технічного опису бланка службового посвідчення з безконтактним електронним носієм", з метою створення належних умов для виконання службових обов'язків працівниками Державної податкової служби України та її територіальних органів та однакового підходу до видачі та повернення службових посвідчень наказую:
1. Внести до наказу ДПС від 14.08.2019 N 33 "Про службові посвідчення працівників Державної податкової служби України" (зі змінами) (далі - наказ N 33) такі зміни:
1.1. пункт 1 викласти в такій редакції:
"1. Затвердити Зразки службових посвідчень працівників Державної податкової служби України та її територіальних органів, які відповідно до пункту 7 Положення про Державну податкову службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 року N 227 (зі змінами), є контролюючими органами (податковими органами, органами стягнення), що додаються.";
1.2. Зразки службових посвідчень працівників органів Державної податкової служби України, затверджені наказом N 33, викласти в новій редакції, що додається;
1.3. Інструкцію щодо порядку зберігання, видачі і знищення службових посвідчень працівників ДПС та її територіальних органів, затверджену наказом N 33, викласти в новій редакції, що додається.
2. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В. о. Голови Тетяна КІРІЄНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної податкової служби України
14 серпня 2019 року N 33
(у редакції наказу Державної податкової служби України
від 14 грудня 2022 року N 899)
Зразки службових посвідчень
працівників Державної податкової служби України та її територіальних органів
( див. зразки )
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної податкової служби України
14 серпня 2019 року N 33
(у редакції наказу Державної податкової служби України
від 14 грудня 2022 року N 899)
ІНСТРУКЦІЯ
щодо порядку зберігання, видачі і знищення службових посвідчень працівників ДПС та її територіальних органів
1. Загальні положення
1.1. Інструкція щодо порядку зберігання, видачі і знищення службових посвідчень працівників ДПС та її територіальних органів (далі - Інструкція) розроблена з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 року N 1137 "Про затвердження зразка та технічного опису бланка службового посвідчення з безконтактним електронним носієм" (далі - Постанова) та визначає загальний порядок організації роботи в ДПС щодо оформлення видачі, повернення, знищення і зберігання посвідчень та бланків посвідчень.
Інструкція є обов'язковим для виконання документом у ДПС та її територіальних органах.
1.2. Службове посвідчення працівника ДПС та її територіальних органів (далі - посвідчення) є офіційним документом, який засвідчує особу працівника податкової служби, підтверджує повноваження цієї особи, передбачені законодавством України.
Посвідчення виготовляється у формі пластикової картки формату ID-1, що містить безконтактний електронний носій, розміром 54 х 85,6 міліметра та може мати допустимі відхилення відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 7810:2008.
У бланк посвідчення імплантовано безконтактний електронний носій, який відповідає вимогам ISO/IEC 14443 щодо запису і зчитування даних. Крім того, у посвідчення може бути вмонтований додатковий безконтактний чіп з унікальним номером (кодом), який забезпечує можливість ідентифікації працівника ДПС або її територіальних органів, якому видано це посвідчення. Необхідність видачі посвідчень, що містять додатковий безконтактний чіп, окремим посадовим особам територіальних органів ДПС визначається керівництвом органу, де працює вказана посадова особа, відповідно до її посадових обов'язків.
1.3. Посвідчення має серію, встановлену для ДПС та кожного територіального органу ДПС, і порядковий номер, який починається з 1 та наростає.
Серії посвідчень для ДПС та її територіальних органів визначено у додатку 1 до цієї Інструкції.
1.4. У посвідченні обов'язково зазначаються прізвище, ім'я та по батькові працівника, посада, назва органу, в якому працює працівник, та дата видачі посвідчення.
1.5. Технічний опис посвідчення (додаток 2 до Інструкції) складається з урахуванням особливостей виготовлення та визначення ступеня захисту відповідно до вимог Постанови.
1.6. ДПС та її територіальні органи проводять закупівлю бланків посвідчень відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
1.7. Працівники ДПС та її територіальних органів забезпечують дбайливе зберігання та використання посвідчення, а також недопущення його втрати та псування.
1.8. Забороняється використання посвідчень, форма яких не передбачена цією Інструкцією, крім випадків, визначених наказами ДПС, а також виготовлених та виданих у порядку, не встановленому цією Інструкцією.
2. Оформлення видачі та повернення посвідчень
2.1. Посвідчення видаються безкоштовно працівникам, які займають посади державної служби в ДПС та її територіальних органах, на підставі відповідних наказів про їх призначення.
2.2. Персоналізація бланка посвідчення здійснюється з дотриманням вимог пункту 8 Технічного опису бланка службового посвідчення посадових осіб та працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України з безконтактним електронним носієм, затвердженого Постановою. Видача посвідчень із помилками забороняється.
2.3. Оформлення видачі посвідчень у ДПС та її територіальних органах здійснюється працівниками підрозділів персоналу.
2.4. Під час видачі посвідчення працівнику апарату ДПС / територіального органу ДПС підрозділом персоналу проводиться інструктаж щодо правил використання, порядку зберігання та обов'язку повернення посвідчення при звільненні.
Працівник, який отримує посвідчення, у Журналі обліку виданих посвідчень (додаток 3 до Інструкції) власним підписом підтверджує проходження інструктажу, а також надання згоди на оприлюднення інформації, зазначеної у посвідченні, у разі його втрати чи неповернення.
2.5. При переведенні працівника на посаду, відмінну від займаної, зміні назви роботи згідно з класифікатором професій ДК 003:2010 на відмінну від поточної, зміні прізвища, імені чи по батькові, пошкодженні чи зношеності посвідчення, що виключає його використання надалі, посвідчення підлягає безкоштовному обміну у строк до десяти робочих днів після настання відповідної події. Обов'язок з ініціювання заміни посвідчення покладається безпосередньо на працівника, якому потрібна заміна посвідчення.
2.6. При звільненні працівник зобов'язаний повернути посвідчення до підрозділу персоналу, який його видав, не пізніше останнього робочого дня.
Працівники підрозділів персоналу, які відповідальні за облік та видачу посвідчень та які оформлюють документи на звільнення, зобов'язані вжити заходів для повернення посвідчення працівником, що звільняється, зокрема, повідомити підрозділ, до функціональних повноважень якого належить контроль за пропускним режимом, про необхідність блокування перепустки звільненого працівника, попередити працівника, який звільняється, про заборону використання посвідчення після звільнення та звернути його увагу на те, що у разі виявлення факту привласнення, приховування посвідчення настає відповідальність, передбачена статтею 357 Кримінального кодексу України.
У разі неповернення посвідчення, після вжиття усіх заходів, воно вважається недійсним, а інформація про цей факт оприлюднюється працівниками підрозділів персоналу протягом п'яти робочих днів на вебпорталі ДПС / субсайтах територіальних органів ДПС вебпорталу ДПС, де зазначається серія, номер, дата видачі посвідчення, прізвище, ім'я, по батькові працівника, посада та назва органу, в якому працював працівник.
2.7. У разі смерті працівника, якому було видано посвідчення, безпосередній керівник структурного підрозділу, де працювала така особа, повинен негайно після отримання відповідної інформації повідомити про факт смерті підрозділ персоналу, яким було видане зазначене посвідчення. Працівники підрозділів персоналу, які відповідальні за облік та видачу посвідчень, зобов'язані вжити заходів щодо повернення службового посвідчення померлого працівника, зокрема, повідомити родичам померлого в телефонному режимі або листом, направленим за місцем реєстрації померлої особи, про необхідність повернення посвідчення до підрозділу персоналу органу, в якому працювала така особа.
Підрозділ персоналу повідомляє підрозділ, до функціональних повноважень якого належить контроль за пропускним режимом, про необхідність блокування перепустки працівника, який помер.

................
Перейти до повного тексту