1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ОФІС ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА
НАКАЗ
від 12 грудня 2022 року N 280
Про затвердження Положення про службове посвідчення
Відповідно до статей 9, 21 Закону України "Про прокуратуру", з метою визначення порядку видачі, використання та зберігання службового посвідчення наказую:
1.Затвердити Положення про службове посвідчення та його зразок, що додаються.
2.Цей наказ набирає чинності з 1 березня 2023 року.
3.Визнати таким, що втратив чинність, наказ Генерального прокурора від 24.04.2020 N 200 "Про затвердження Положення про службове посвідчення прокурора".
4.Контроль за виконанням наказу покласти на перших заступників та заступників Генерального прокурора, заступника Генерального прокурора - керівника Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, керівників обласних прокуратур, спеціалізованих прокуратур у військовій та оборонній сфері (на правах обласних прокуратур).
Генеральний
прокурор
Андрій
КОСТІН
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Генерального прокурора
12 грудня 2022 року N 280
ПОЛОЖЕННЯ
про службове посвідчення
I. Загальні положення
1.Це Положення встановлює підстави, порядок оформлення та видачі службових посвідчень в органах прокуратури України, правила користування ними та обліку.
2.Службове посвідчення (далі - посвідчення) є офіційним документом, який засвідчує належність працівника до системи органів прокуратури України, підтверджує його посаду, а також повноваження, визначені законодавством.
3.Бланки посвідчення виготовляються в установленому порядку на замовлення Офісу Генерального прокурора, обласних прокуратур.
II. Технічний опис бланка посвідчення
1.Посвідчення виготовляється у вигляді багатошарової картки. Формат картки становить 53,98 х 85,6 мм та може мати допустимі відхилення відповідно до ДСТУ ISO/IEC 7810:2008.
На лицьовому та зворотному боці посвідчення способом офсетного та трафаретного друку надруковано захисні фонові графічні зображення та текстову інформацію. Посвідчення виготовляється з використанням багатокомпонентного захисного друку.
2.Дизайн посвідчення містить комбінацію з двох фонових захисних сіток, одна з яких виконана офсетним ірисним способом друку із зміною кольору з блакитного на жовтий. Основним фоновим кольором посвідчення є жовтий.
3.Посвідчення містить безконтактний електронний носій інформації (NXP Smart eID 32K (P332G004), на який записується інформація з відомостями, передбаченими цим Положенням.
4.Для виготовлення посвідчення використовується багатошаровий полімерний матеріал - полікарбонат, який за фізичними характеристиками відповідає вимогам ДСТУ ISO/IEC 7810:2008.
5.На лицьовому боці посвідчення:
У верхній частині розміщений малий Державний Герб України та виконано напис чорною фарбою "ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ", нижче - назва документа та його номер: "СЛУЖБОВЕ ПОСВІДЧЕННЯ N".
Дизайн лицьового боку посвідчення містить комбінацію з двох фонових захисних сіток, одна з яких виконана офсетним ірисним способом друку із зміною кольору з блакитного на жовтий з використанням захисного спеціального растра, який складається з графічних зображень геометричного орнаменту та символіки з емблеми Офісу Генерального прокурора "AEQUITAS, LEX, DEFENSIO".
У лівій частині розміщується біле поле розміром 22 х 31 мм для нанесення відцифрованого зображенням особи, якій видано посвідчення (далі - особа). Праворуч від зображення згори донизу трьома рядками надруковані поля "Прізвище", "Ім'я", "По батькові" для внесення відповідної інформації про особу. Праворуч посередині посвідчення міститься дифракційний елемент із символікою Офісу Генерального прокурора діаметром 16 мм.
У нижній частині розміщені поля для зазначення дати видачі посвідчення та строку його дії "Видане", "Дійсне до".
У правій верхній частині розташовано стилізоване зображення емблеми Офісу Генерального прокурора, яке виконано захисною оптико-перемінною фарбою (OVI).
На зворотному боці посвідчення:
Фонові графічні зображення виконані способом офсетного ірисного друку блакитно-жовтого кольору з використанням захисного спеціального растра на фоні комбінації із захисних сіток, який складається із зображення емблеми Офісу Генерального прокурора та графічних зображень геометричного орнаменту.
У верхній частині вказується назва органу прокуратури, в якому особа обіймає посаду, посередині розміщується поле "Посада" із зазначенням назви посади. Нижче зазначаються посада, прізвище та ініціали керівника органу прокуратури або його заступника, який видав посвідчення, його відцифрований підпис.
У лівому нижньому куті повторюється номер посвідчення, у правому нижньому - містяться реквізити виробника, номер замовлення, серія та індивідуальний номер бланка посвідчення, виконані методом лазерного гравіювання. Серія та індивідуальний номер посвідчення додатково записуються виробником бланка на безконтактний електронний носій картки.
6.Додаткові технології графічного захисту, що використовуються при виготовленні посвідчення:
- фарби, які набувають свічення під дією ультрафіолетового проміння;
- мікротекст (позитивний та негативний).
7.Відомості, що вносяться до посвідчення при його оформленні, у тому числі відцифроване зображення особи, виконуються методом лазерного гравіювання.
8.Усі друковані написи на посвідченні та відомості, які вносяться при його оформленні, виконуються українською мовою.
9.Посвідчення, що не відповідають вимогам цього розділу Положення, вважаються недійсними та підлягають вилученню.
III. Підстави, порядок оформлення та видачі посвідчень
1.Посвідчення видається:
- прокурорам;
- керівникам самостійних структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора та їх заступникам, призначеним на посади державної служби, працівникам патронатної служби, мобілізаційного підрозділу та режимно-секретного органу Офісу Генерального прокурора - для здійснення представництва інтересів прокуратури в державних органах, установах та організаціях;
- іншим працівникам органів прокуратури, зокрема працівникам з питань мобілізаційної роботи та цивільного захисту, режимно-секретних органів, фінансування та бухгалтерського обліку - у разі службової необхідності за рішенням Генерального прокурора, його перших заступників та заступників.
Посвідчення обмінюється з підстав, визначених цим Положенням.
2.Підставою для оформлення та видачі (обміну) посвідчення є:
призначення (переведення) працівника органів прокуратури на іншу посаду або поновлення на посаді, передбаченій штатним розписом чинної системи прокуратури України;
закінчення строку дії посвідчення;
зміна прізвища (імені чи по батькові);
втрата або псування посвідчення.
3.За наявності передбачених пунктом 2 цього розділу Положення підстав кадровим підрозділом Офісу Генерального прокурора в електронному вигляді формуються такі відомості:
прізвище, ім'я, по батькові;
реєстраційний номер облікової картки платника податків;
відцифроване фото;
посада;
дата та номер наказу про призначення;
ім'я, прізвище та посада керівника, який видав наказ про призначення, та відцифроване зображення його підпису.
4.В обласних та спеціалізованих (на правах обласних) прокуратурах (далі - обласні прокуратури) зазначені відомості формуються кадровими підрозділами та передаються до кадрового підрозділу Офісу Генерального прокурора.
5.Після перевірки отриманих даних кадровим підрозділом Офісу Генерального прокурора виготовляються посвідчення з використанням відповідного обладнання.
6.Виготовлені посвідчення реєструються в журналі обліку виданих службових посвідчень.
7.Зіпсовані при виготовленні бланки посвідчення, а також посвідчення, у яких неправильно зазначені відомості про особу, вилучаються та знищуються, про що вноситься запис до журналу обліку виданих службових посвідчень.
8.Службове посвідчення працівникам Офісу Генерального прокурора та прокуратур нижчого рівня, які призначаються на посади Генеральним прокурором, вручаються Генеральним прокурором, за його дорученням - іншим прокурором або відповідальною особою.
Прокурорам Спеціалізованої антикорупційної прокуратури посвідчення вручаються заступником Генерального прокурора - керівником Спеціалізованої антикорупційної прокуратури або іншим уповноваженим прокурором.
9.Посвідчення інших працівників направляються фельд'єгерським зв'язком до обласних прокуратур для організації їх подальшого вручення.
Працівники кадрових підрозділів або інші уповноважені особи отримують посвідчення під підпис та організовують їх подальше вручення.
10.При направленні посвідчень до обласних прокуратур у супровідному листі зазначаються індивідуальні номери бланків посвідчень та їх загальна кількість, про що до журналу обліку виданих службових посвідчень вноситься відповідний запис із посиланням на номер і дату вихідного листа.
11.Працівник органу прокуратури, який отримав посвідчення, розписується в журналі обліку виданих службових посвідчень.
12.Нове посвідчення видається після повернення раніше виданого, крім випадків його втрати.
IV. Правила використання посвідчення та його зберігання
1.Працівник органу прокуратури, якому видано посвідчення, зобов'язаний забезпечити його належне зберігання та правомірне використання, унеможливити втрату, псування або його використання сторонніми особами.
Передавати посвідчення іншим особам чи використовувати його не за призначенням забороняється.
2.Використання посвідчення допускається лише під час виконання службових обов'язків упродовж часу перебування працівника органу прокуратури на відповідній посаді, яка передбачена штатним розписом.
3.Після закінчення терміну дії посвідчення, при звільненні з органів прокуратури або отриманні нового посвідчення працівник органу прокуратури зобов'язаний повернути раніше видане посвідчення до кадрового підрозділу відповідного органу прокуратури, про що вноситься запис до журналу обліку виданих службових посвідчень.

................
Перейти до повного тексту