- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ОФІС ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА
НАКАЗ
Про затвердження Положення про Комісію з питань роботи із службовою інформацією Офісу Генерального прокурора
1. Затвердити Положення про Комісію з питань роботи із службовою інформацією Офісу Генерального прокурора, що додається.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника чи заступника Генерального прокурора згідно з розподілом обов'язків.
Генеральний прокурор |
А. Костін |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Генерального прокурора
20 жовтня 2022 року № 223
ПОЛОЖЕННЯ
про Комісію з питань роботи із службовою інформацією Офісу Генерального прокурора
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає порядок організації та засади діяльності Комісії з питань роботи із службовою інформацією Офісу Генерального прокурора (далі - Комісія).
1.3. У своїй діяльності Комісія керується
Конституцією, законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, наказами Генерального прокурора, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
2. Завдання та повноваження Комісії
2.1. Основними завданнями Комісії є:
- складення на підставі пропозицій структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора та з урахуванням вимог законодавства Переліку відомостей, що становлять службову інформацію (далі - Перелік відомостей), і подання його на затвердження Генеральному прокурору;
................Перейти до повного тексту