1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОМІСІЯ З РЕГУЛЮВАННЯ АЗАРТНИХ ІГОР ТА ЛОТЕРЕЙ
РІШЕННЯ
02.08.2022 № 268
Про внесення змін до Положення про Консультаційно-експертну раду Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей
Відповідно до частини тридцять першої статті 7 Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор", пункту 21 Положення про Комісію з регулювання азартних ігор та лотерей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 року № 891, Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до Положення про Консультаційно-експертну раду Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей, затвердженого рішенням Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей від 20.11.2020 № 4, виклавши його в новій редакції, що додається.
2. Департаменту документального забезпечення та організаційної роботи забезпечити оприлюднення цього рішення на офіційному вебсайті КРАІЛ протягом п'яти робочих днів з дня його прийняття.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на в.о. Голови КРАІЛ.

В.о. Голови КРАІЛ

О. Водолажко
Протокол засідання КРАІЛ
від 02 серпня 2022 р. № 23
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Комісії з регулювання
азартних ігор та лотерей
20 листопада 2020 року № 4
(в редакції рішення Комісії
з регулювання азартних ігор
та лотерей
02 серпня 2022 року № 268)
ПОЛОЖЕННЯ
про Консультаційно-експертну раду Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей
1. Загальні засади
1.1. Консультаційно-експертна рада Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей (далі - Рада) є постійно діючим на громадських засадах дорадчим органом Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей (далі - КРАІЛ), що бере участь в обговоренні проектів документів, які розробляються та/або розглядаються КРАІЛ з метою підготовки рекомендацій та пропозицій з питань державного регулювання у сфері організації азартних ігор та у лотерейній сфері.
1.2. Рада у своїй роботі керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами КРАІЛ та цим Положенням.
2. Завдання та функції Ради
2.1. Основними завданнями та функціями Ради є:
участь в обговоренні надісланих КРАІЛ проектів законодавчих та підзаконних нормативно-правових актів у сфері організації та проведення азартних ігор та лотерей, які розробляються та/або розглядаються КРАІЛ та надання до них експертних пропозицій та аналітичних матеріалів;
узагальнення практики застосування законодавства у сфері організації і проведення азартних ігор та у лотерейній сфері та надання КРАІЛ пропозицій щодо його вдосконалення;
проведення аналізу стану, проблем, тенденцій розвитку сфери азартних ігор та лотерейної сфери та надання пропозицій з метою здійснення КРАІЛ прогнозування і планування у цих сферах;
сприяння у межах повноважень КРАІЛ у здійсненні державної регуляторної політики;
здійснення в межах повноважень співробітництва з відповідними міжнародними організаціями та іноземними органами державного регулювання у сфері азартних ігор та у лотерейній сфері, а також з дорадчими органами інших органів державної влади та місцевого самоврядування.
2.2. Рада з метою виконання покладених на неї завдань та функцій має право:
отримувати від КРАІЛ, організаторів азартних ігор та операторів лотерей інформацію та документи (крім документів з обмеженим доступом) необхідні для виконання завдань та функцій в межах своїх повноважень;
утворювати постійні та тимчасові робочі органи (комітети, комісії, експертні групи) відповідно до напрямів своєї роботи;
залучати до своєї роботи представників наукових установ і експертних організацій, громадських і саморегулівних організацій, фахівців суб'єктів господарської діяльності у сфері організації і проведення азартних ігор та у лотерейній сфері, у тому числі зарубіжних і міжнародних тощо (за їх згодою);
запрошувати до участі у засіданнях Ради уповноважених представників КРАІЛ (за необхідності) шляхом надсилання запрошення до КРАІЛ;
готувати та подавати КРАІЛ пропозиції щодо проведення консультацій з громадськістю;
інформувати громадськість про свою діяльність, прийняті рішення та стан їх виконання, подавати в обов'язковому порядку відповідні відомості КРАІЛ для оприлюднення на офіційному вебсайті КРАІЛ та будь-яким іншим способом.
2.3. Рада з метою забезпечення виконання покладених на неї завдань та функцій зобов'язана:
подавати КРАІЛ для розгляду пропозиції щодо необхідності підготовки проектів нормативно-правових актів з питань реалізації державної політики у сфері організації і проведення азартних ігор та у лотерейній сфері;
надавати експертні пропозиції, висновки, аналітичні матеріали, статистичні дані, розрахунки тощо до надісланих КРАІЛ проєктів законодавчих та підзаконних нормативно-правових актів у сфері організації та проведення азартних ігор та лотерей, які розробляються та/або розглядаються КРАІЛ, а також з метою відстеження результативності чинних нормативно-правових актів, розробником яких є КРАІЛ;
затвердити план роботи Ради протягом двох тижнів з дати затвердження Плану діяльності КРАІЛ з підготовки проєктів регуляторних актів на відповідний рік або з дати призначення нового персонального складу Ради;
затвердити звіт про виконання плану роботи Ради та подати його на розгляд КРАІЛ за 30 днів до дати закінчення повноважень Ради.
3. Склад Ради та критерії відбору
3.1. До складу Ради можуть бути обрані (за згодою) представники інститутів громадянського суспільства, іноземні науковці і практикуючі спеціалісти, які за характером своєї діяльності є професіоналами (експертами) у сфері організації та проведення азартних ігор та у лотерейній сфері, що відповідають критеріям відбору і оцінки кандидатів в члени Ради.
3.2. Критеріями відбору і оцінки кандидатів в члени Ради є:
бездоганна ділова репутація;
досвід роботи у сфері організації та проведення азартних ігор та у лотерейній сфері;
досвід участі у конференціях, семінарах, круглих столах тощо в обговоренні проблематики регулювання сфери організації та проведення азартних ігор та лотерейної сфери в Україні;
наявність публікацій та наукових статей у наукових журналах (в тому числі міжнародних) на тему регулювання сфери азартних ігор або лотерейної сфери;
участь в реформаторських процесах.
3.3. Не можуть бути включені до складу Ради, особи:
які мають судимість за вчинення умисного кримінального правопорушення, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку;
які піддавалися адміністративному стягненню за вчинення правопорушення пов'язаного з корупцією;
діяльність яких обмежена чи заборонена відповідно до Закону України "Про санкції";
які є громадянами держави, визнаної згідно із законом державою-окупантом та/або визнаної державою-агресором по відношенню до України.
3.4. Відбір кандидатів в члени Ради, здійснюється із числа кандидатів, які відповідають вимогам встановленим пунктами 3.2 та 3.3 цього Положення.
3.5. Відбір кандидатів в члени Ради здійснюється в порядку встановленому цим Положенням та включає:
прийняття рішення КРАІЛ про створення Ради;
прийняття рішення КРАІЛ про початок процедури формування нового складу Ради;
прийняття рішення КРАІЛ про додатковий добір кандидатів в члени Ради, у разі, якщо чисельність складу Ради становить 7 та/або менше осіб;
подання кандидатами в члени Ради документів, передбачених цим Положенням;
здійснення уповноваженою посадовою особою КРАІЛ, на основі поданих кандидатами в члени Ради документів перевірки відповідності їх вимогам, установленим до кандидатів в члени Ради цим Положенням;
запрошення кандидатів в члени Ради, документи яких відповідають вимогам, установленим до кандидатів в члени Ради цим Положенням, до співбесіди;
проведення співбесіди з кандидатами в члени Ради на засіданні КРАІЛ;
поіменне голосування за кожного з кандидатів до складу членів Ради;
прийняття рішення КРАІЛ про затвердження персонального складу Ради;
розміщення рішення КРАІЛ про затвердження персонального складу Ради на офіційному вебсайті КРАІЛ протягом п'яти робочих днів з дня його прийняття.
3.6. Запрошення на співбесіду надсилається на електронну чи поштову адресу або інші засоби комунікації, що вказані кандидатом в члени Ради в його резюме. Про дату, місце та час проведення співбесіди кандидату в члени Ради повідомляється не пізніше 5 календарних днів до дня її проведення.
3.7. Співбесіда проводиться з метою оцінки здібностей і особистості кандидата, його здатності якісно виконувати завдання і функції, визначені цим Положенням.

................
Перейти до повного тексту