1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Роз"яснення


ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
РОЗ'ЯСНЕННЯ
від 14.07.2022 р.
Нюанси анулювання реєстрації платника ПДВ
Головне управління ДПС у Харківській області роз'яснює таке питання: до якого контролюючого органу в період дії воєнного стану звертатись платнику, який перебуває на обліку в районі, розташованому в зоні проведення бойових дій, з метою анулювання реєстрації платника ПДВ?
Відповідь: Порядок анулювання реєстрації платника ПДВ регулюється ст. 184 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) та регламентується розд. V Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 р. №1130, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.11.2014 р. за №1456/26233 (далі - Положення №1130).
Відповідно до п. 184.3 ст. 184 ПКУ контролюючий орган анулює реєстрацію особи як платника ПДВ, який подав заяву про анулювання реєстрації, якщо встановить, що він відповідає вимогам п. 184.1 ст. 184 ПКУ.
Згідно з п. 5.3 розд. V Положення №1130 для анулювання реєстрації платник ПДВ подає до контролюючого органу за місцем перебування на обліку заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою №3 ПДВ (додаток 3 до Положення №1130). Таку заяву платники ПДВ можуть подати засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22/травня 2003/року №851-IV "Про електронні документи та електронний документообіг" та від 05 жовтня 2017 року №2155-VIII "Про електронні довірчі послуги".

................
Перейти до повного тексту