1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ
ЛИСТ
31.05.2022 № 23-06/12865-22
Міністерство економіки України
Про розгляд листа та надання роз'яснення
Національне агентство з питань запобігання корупції розглянуло листи Міністерства економіки України від 13.05.2022 (вх. № 13132/0/03-22 від 13.05.2022) про надання роз'яснення щодо функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення (далі - Реєстр) та отримання інформації з нього, зокрема стосовно юридичної особи.
Згідно зі ст. 4 Закону України "Про запобігання корупції" (далі - Закон) Національне агентство є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, який забезпечує формування та реалізує державну антикорупційну політику.
Відповідно до п. 15 ч. 1 ст. 11 Закону Національне агентство надає роз'яснення, методичну та консультаційну допомогу, зокрема, щодо застосування положень Закону та прийнятих на його виконання нормативно-правових актів.
Порядок формування та ведення Реєстру, а також отримання з нього інформації, визначений у абз. 3, 4 ч. 1, ч. 2 ст. 59 Закону, розд. ІІ та ІІІ Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, затвердженого рішенням Національного агентства від 09.02.2018 № 166 (далі - Положення).
Згідно з п. 1 розд. ІІІ Положення відомості з Реєстру надаються у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки.
Так, відповідно до п. 3 розд. ІІІ Положення Національне агентство надає безоплатно витяг з Реєстру протягом семи робочих днів на підставі:
1) письмового запиту державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування з метою проведення спеціальної перевіркивідомостей стосовно осіб, що претендують на зайняття посад, пов'язаних з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування (посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, а також посад з підвищеним корупційним ризиком, перелік яких затверджується Національним агентством);
2) письмового запиту правоохоронних органів у разі необхідності отримання такої інформації в рамках кримінального або адміністративного провадження;
3) письмового запиту фізичної особи (уповноваженої нею особи) щодо отримання відомостей про себе(додаток 3), до якого додаються ксерокопія паспорта та згода на обробку персональних даних особи, що перевіряється, довіреність на представлення інтересів особи, засвідчена в установленому законодавством порядку.
У той же час, інформаційна довідка з Реєстру, яка містить інформацію про наявність або відсутність відомостей в Реєстрі, стосовно себе може бути сформована будь-яким користувачем в онлайн-режимі на основі персональних даних, вказаних у його кваліфікованому електронному підписі.

................
Перейти до повного тексту