- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ОФІС ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА
НАКАЗ
Про затвердження Регламенту Офісу Генерального прокурора
Відповідно до
статті 9 Закону України "Про прокуратуру" з метою удосконалення організації роботи, забезпечення належної взаємодії структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Регламент Офісу Генерального прокурора (далі - Регламент), що додається.
3. Першому заступнику та заступникам Генерального прокурора, заступнику Генерального прокурора - керівнику Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, керівникам самостійних структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора забезпечити виконання вимог Регламенту.
( Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 140 від 26.05.2023 )
Генеральний прокурор |
І. Венедіктова |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Генерального прокурора
22 лютого 2022 року № 35
РЕГЛАМЕНТ
Офісу Генерального прокурора
( У тексті Регламенту (окрім абзацу другого пункту 7.18) слова "перші заступники" у всіх відмінках замінено словами "перший заступник" у відповідному відмінку згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 140 від 26.05.2023 )
( У тексті Регламенту слова "підрозділ з організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів" у всіх відмінках замінити словами "підрозділ з організації комунікації з громадськістю, розгляду звернень та запитів" у відповідному відмінку згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 69 від 29.03.2024 )
1. Загальні положення
1.1. Регламент Офісу Генерального прокурора (далі - Регламент) регулює основні процедурні питання організації та порядку роботи Офісу Генерального прокурора.
1.2. Офіс Генерального прокурора керується у своїй діяльності
Конституцією України,
Законом України "Про прокуратуру", іншими законодавчими актами, чинними міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, наказами Генерального прокурора, положеннями про самостійні структурні підрозділи, а також цим Регламентом.
1.3. Генеральний прокурор здійснює керівництво Офісом Генерального прокурора та організовує діяльність органів прокуратури.
1.4. Перший заступник та заступники Генерального прокурора організовують, спрямовують і контролюють роботу структурних підрозділів на закріплених за ними напрямах діяльності, приймають рішення управлінського та процесуального характеру з питань, віднесених до їх компетенції.
( Пункт 1.4 глави 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 69 від 29.03.2024 )
1.5. Розподіл обов'язків між Генеральним прокурором, першим заступником та заступниками Генерального прокурора, самостійні структурні підрозділи Офісу Генерального прокурора, за стан організації яких вони відповідають, а також взаємозамінність визначаються наказом Генерального прокурора.
1.6. У разі відсутності Генерального прокурора у зв'язку із службовим відрядженням, відпусткою, тимчасовою непрацездатністю його повноваження відповідно до вимог частини третьої
статті 9 Закону України "Про прокуратуру" здійснює перший заступник Генерального прокурора, а за відсутності першого заступника - один із заступників Генерального прокурора.
Виконання повноважень Генерального прокурора вказаними особами оформлюється наказом, у якому зазначаються підстави та строк, і може бути припинено достроково в такому ж порядку.
У разі відсутності Генерального прокурора у зв'язку із звільненням (відставкою) його обов'язки виконує перший заступник (а у разі його відсутності - заступник) на умовах та в порядку, передбачених
Законом України "Про тимчасове виконання обов'язків посадових осіб, яких призначає на посаду за згодою Верховної Ради України Президент України або Верховна Рада України за поданням Президента України".
1.7. За координацію діяльності заступників Генерального прокурора та самостійних структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора відповідає перший заступник Генерального прокурора, якщо інше не передбачено наказом Генерального прокурора.
1.8. Керівники структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора, їх заступники безпосередньо організовують роботу очолюваних підрозділів.
1.9. Питання організації роботи на певних напрямах прокурорської діяльності, межі повноважень Офісу Генерального прокурора, Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, обласних, окружних, спеціалізованих на правах обласних та окружних прокуратур щодо виконання конституційних функцій визначаються наказами Генерального прокурора.
( Абзац перший пункту 1.9 глави 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 69 від 29.03.2024 )
Перший заступник та заступники Генерального прокурора видають накази адміністративного характеру відповідно до розподілу обов'язків між керівництвом Офісу Генерального прокурора.
1.10. Проєкти наказів Генерального прокурора, зміни до них готуються структурними підрозділами за напрямами діяльності за погодженням із заінтересованими самостійними структурними підрозділами, першим заступником та заступниками Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків, а також підрозділом організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення.
У такому ж порядку здійснюється опрацювання проєктів спільних з іншими органами наказів.
У разі непогодження проєкту наказу Генерального прокурора керівниками самостійних структурних підрозділів, першим заступником або заступниками Генерального прокурора такий проєкт разом із обґрунтуванням підстав неврахування внесених зауважень і пропозицій, порівняльною таблицею та висновком підрозділу організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення надається Генеральному прокурору, який приймає остаточне рішення.
Проєкти наказів першого заступника та заступників Генерального прокурора готуються самостійними структурними підрозділами згідно з компетенцією за погодженням з керівниками самостійних структурних підрозділів, які їх ініціювали.
1.11. Оформлення, погодження та реєстрація наказів Генерального прокурора, його першого заступника та заступників здійснюються відповідно до вимог, встановлених організаційно-розпорядчим актом Офісу Генерального прокурора з питань діловодства в органах прокуратури.
1.12. Контроль за своєчасністю підготовки проєктів та перегляду відповідних наказів покладається на керівників самостійних структурних підрозділів, до компетенції яких віднесено їх розроблення.
У разі ініціювання внесення змін до організаційно-розпорядчих актів або їх видання у новій редакції відповідним підрозділом Офісу Генерального прокурора одночасно з проєктом такого документа подається обґрунтування необхідності запропонованих змін та/або порівняльна таблиця.
1.13. Накази Генерального прокурора оприлюднюються на офіційному вебсайті Офісу Генерального прокурора на наступний робочий день після їх підписання із додержанням встановлених законодавством вимог щодо поширення інформації з обмеженим доступом.
Контроль за своєчасністю та повнотою оприлюднення наказів Генерального прокурора покладається на керівників самостійних структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора, якими забезпечується їх реєстрація згідно з вимогами організаційно-розпорядчого акта Офісу Генерального прокурора з питань діловодства в органах прокуратури.
Тексти наказів Генерального прокурора в день їх підписання в електронному вигляді (у форматі "Word") розробниками надаються до підрозділів, в яких реєструються такі документи. Розробники наказів несуть відповідальність за відповідність тексту електронного документа підписаному акту.
( Пункт 1.13 глави 1 доповнено абзацом третім із змінами, внесеними згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 140 від 26.05.2023 )
1.14. Зміни до Регламенту Офісу Генерального прокурора вносяться наказом Генерального прокурора, що готується підрозділом організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення на підставі пропозицій самостійних структурних підрозділів, погоджених першим заступником або заступниками Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків.
1.15. Структура та штатна чисельність Офісу Генерального прокурора розробляється кадровим підрозділом на підставі подань керівників самостійних структурних підрозділів, погоджених із першим заступником або заступниками Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків, і затверджується наказом Генерального прокурора.
( Абзац перший пункту 1.15 глави 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 69 від 29.03.2024 )
Структури та штатна чисельність обласних, спеціалізованих на правах обласних прокуратур (далі - обласні прокуратури) розробляються кадровим підрозділом на підставі подань керівників цих прокуратур, погоджених із керівниками відповідних самостійних структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора і затверджуються наказами Генерального прокурора.
За необхідності до опрацювання проєктів наказів про затвердження структур і штатної чисельності органів прокуратури та внесення змін до них залучаються підрозділи організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення, а також забезпечення охорони державної таємниці.
Проєкти наказів щодо створення, реорганізації чи ліквідації підрозділів, що забезпечують охорону державної таємниці, погоджуються із Службою безпеки України.
( Абзац четвертий пункту 1.15 глави 1 в редакції Наказу Офісу Генерального прокурора
№ 69 від 29.03.2024 )
1.16. Штатний розпис Офісу Генерального прокурора розробляється бухгалтерською службою на підставі затвердженої Генеральним прокурором структури та штатної чисельності, погоджується з кадровим підрозділом Офісу Генерального прокурора та затверджується Генеральним прокурором.
1.17. Кадровий підрозділ невідкладно доводить до відома першого заступника та заступників Генерального прокурора, керівників відповідних самостійних структурних підрозділів та обласних прокуратур накази про зміни у структурі та штатній чисельності органів прокуратури, про призначення Генеральним прокурором на адміністративні посади.
1.18. Внутрішній службовий розпорядок, режим роботи, засади регулювання трудових відносин в Офісі Генерального прокурора визначаються
Кодексом законів про працю України, Законами України
"Про прокуратуру",
"Про державну службу", іншими законодавчими актами, правилами внутрішнього службового розпорядку прокурорів та державних службовців, правилами внутрішнього трудового розпорядку працівників патронатної служби, працівників, які виконують функції з обслуговування, та робітників Офісу Генерального прокурора.
1.19. Генеральний прокурор, перший заступник та заступники Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків є повноважними особами для підписання довіреностей на представництво в суді Офісу Генерального прокурора, його посадових та службових осіб у справах за позовами, в яких Офіс Генерального прокурора, його посадові та службові особи беруть участь як сторони або треті особи (самопредставництво).
Порядок представництва в суді Офісу Генерального прокурора, забезпечення участі в розгляді судами справ, стороною або третьою особою в яких виступає Офіс Генерального прокурора, його посадові та службові особи (самопредставництва) визначається наказом Генерального прокурора.
1.20. Забезпечення взаємодії Офісу Генерального прокурора з органами прокурорського самоврядування здійснюється підрозділом організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення.
Порядок взаємодії Офісу Генерального прокурора з Тренінговим центром прокурорів України визначається наказом Генерального прокурора.
1.21. Офіс Генерального прокурора має офіційний вебсайт, на якому, зокрема, оприлюднюється інформація про діяльність органів прокуратури, відомості, передбачені Законами України
"Про прокуратуру",
"Про доступ до публічної інформації", з додержанням вимог
статті 222 Кримінального процесуального кодексу України,
статті 296 Цивільного кодексу України, Законів України
"Про інформацію",
"Про державну таємницю",
"Про захист персональних даних", а також інших нормативно-правових актів, які містять обмеження щодо поширення інформації.
Розміщення матеріалів на офіційному вебсайті Офісу Генерального прокурора здійснюється в порядку, визначеному наказом Генерального прокурора.
1.22. Відомості про результати роботи Офісу Генерального прокурора оприлюднюються за погодженням із Генеральним прокурором, його першим заступником або заступниками відповідно до розподілу обов'язків.
Керівниками самостійних структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора на вимогу управління інформаційної політики, прес-секретаря Генерального прокурора надаються матеріали з актуальних питань прокурорської діяльності.
1.23. Організаційні та навчально-методичні заходи (наради, робочі зустрічі, засідання робочих груп, семінари тощо) за участі керівників та працівників Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, прокуратур нижчого рівня, а також представників інших органів за необхідності проводяться Офісом Генерального прокурора з використанням засобів відеоконференцзв'язку. Технічне забезпечення проведення таких заходів здійснюється підрозділом інформаційних технологій.
( Пункт 1.23 глави 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 69 від 29.03.2024 )
2. Організація роботи структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора
2.1. Самостійні структурні підрозділи Офісу Генерального прокурора - це департаменти, управління, відділи, що відповідно до структури Офісу Генерального прокурора не входять до складу інших підрозділів і підпорядковуються безпосередньо Генеральному прокурору, першим заступникам або заступникам Генерального прокурора.
2.2. Спеціалізована прокуратура у сфері оборони, Спеціалізована екологічна прокуратура, Координаційний центр підтримки потерпілих і свідків а також Генеральна інспекція функціонують в Офісі Генерального прокурора на правах самостійних структурних підрозділів.
2.3. Завдання і функції самостійних структурних підрозділів, права та обов'язки їхніх працівників визначаються у положеннях, які затверджуються наказами Генерального прокурора.
Проєкти положень, наказів про їх затвердження чи про внесення до них змін готуються у порядку, визначеному пунктом 1.10 цього Регламенту.
2.4. Розподіл обов'язків між працівниками підрозділів здійснюється їх безпосередніми керівниками за погодженням із керівниками самостійних структурних підрозділів і затверджується першим заступником або заступниками Генерального прокурора відповідно до компетенції. Розподіл обов'язків у самостійних структурних підрозділах, підпорядкованих Генеральному прокурору, затверджується їх керівниками.
У цих документах визначаються службові обов'язки кожного працівника, закріплюються за ними конкретні напрями роботи, а також залежно від покладених на підрозділ повноважень - обласні прокуратури.
За необхідності керівниками самостійних структурних підрозділів може здійснюватися розподіл обов'язків між їх керівництвом, який затверджується Генеральним прокурором, його першим заступником або заступниками відповідно до розподілу обов'язків.
2.5. Посадові обов'язки державних службовців та працівників, які виконують функції з обслуговування, закріплюються у посадових інструкціях. Посадові інструкції державних службовців розробляються їх безпосередніми керівниками, керівниками самостійних структурних підрозділів та затверджуються Генеральним прокурором, а працівників, які виконують функції з обслуговування, - керівниками самостійних структурних підрозділів.
( Абзац перший пункту 2.5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 249 від 05.09.2023 )
За рішенням керівника підрозділу може також здійснюватися розподіл обов'язків між державними службовцями, який затверджується керівником самостійного структурного підрозділу.
2.6. Робота структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора організовується за територіальним та/або функціональним (предметним) принципами.
2.7. Прокурорами та іншими працівниками структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора у межах повноважень, серед іншого, забезпечується:
- вжиття заходів до покращання якості та підвищення ефективності роботи обласних прокуратур на закріплених напрямах, усунення наявних недоліків, у тому числі шляхом підготовки листів орієнтовного та інформаційного характеру, листів із зауваженнями, ініціювання обговорення проблемних питань прокурорської діяльності на нарадах в Офісі Генерального прокурора, виїздів до обласних прокуратур для перевірок та надання практичної допомоги їх керівникам;
- надання практичної та методичної допомоги працівникам закріплених прокуратур, їх стажування у структурних підрозділах Офісу Генерального прокурора.
2.8. Робота на відповідних напрямах організовується структурними підрозділами Офісу Генерального прокурора з урахуванням наказів, інших організаційно-розпорядчих документів, планів роботи, рішень нарад, доручень керівництва Офісу Генерального прокурора.
2.9. Узгодженість у роботі структурних підрозділів обов'язкова при здійсненні спільних заходів, зокрема:
- розробці проєктів стратегії розвитку прокуратури, організаційно-розпорядчих документів Генерального прокурора та їх виконанні;
- плануванні роботи, підготовці планових і позапланових завдань або доручень керівникам обласних прокуратур;
- підготовці інформаційно-аналітичних матеріалів для участі Генерального прокурора у засіданнях Верховної Ради України, Ради національної безпеки і оборони України, центральних органів державної влади, матеріалів до нарад у Генерального прокурора, а також інших заходів за його участі чи під його головуванням;
- вивченні та узагальненні практики прокурорської діяльності;
- організації та проведенні виїздів до обласних прокуратур;
- підготовці документів до органів державної влади, правоохоронних та інших державних органів;
- розгляді звернень та запитів, вирішення яких належить до компетенції кількох самостійних структурних підрозділів;
- визначенні структури та штатної чисельності Офісу Генерального прокурора та інших органів прокуратури;
- опрацюванні та підготовці проєктів законів й інших нормативно-правових актів;
- розробці методичних рекомендацій для прокурорів із метою забезпечення однакового застосування норм законодавства під час здійснення прокурорської діяльності та інших документів методичного спрямування.
2.10. Забезпечення узгодженості при плануванні роботи, проведенні нарад у Генерального прокурора, підготовці аналітичних матеріалів із різних напрямів діяльності, здійсненні контролю за виконанням, організації виїздів працівників кількох самостійних структурних підрозділів до обласних прокуратур, а також в інших випадках за дорученням Генерального прокурора здійснюється підрозділом організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення.
2.11. За необхідності узгодження дій самостійних структурних підрозділів, зокрема при підготовці організаційно-розпорядчих документів Генерального прокурора, опрацюванні та підготовці проєктів законів й інших нормативно-правових актів, а також при вирішенні інших важливих питань прокурорської діяльності в Офісі Генерального прокурора можуть функціонувати робочі групи.
Робоча група створюється наказом Генерального прокурора, в якому визначається її персональний склад, керівник та за потреби заступник керівника і секретар робочої групи, мета створення та завдання. До складу робочої групи за згодою можуть входити представники інших органів, відомств, установ та організацій, у тому числі міжнародних.
Основною формою роботи робочої групи є засідання, які призначаються та проводяться її керівником.
Про виконання робочою групою покладених на неї завдань керівник робочої групи доповідає Генеральному прокурору із внесенням пропозицій щодо доцільності її подальшого функціонування. Рішення про припинення діяльності робочої групи приймається Генеральним прокурором та оформлюється наказом. У такому ж порядку вносяться зміни до персонального складу робочої групи.
2.12. Семінари та інші навчально-методичні заходи за участі працівників обласних прокуратур проводяться самостійними структурними підрозділами Офісу Генерального прокурора відповідно до планів роботи, рішень нарад у Генерального прокурора.
В інших випадках такі заходи здійснюються за рапортом першого заступника або заступника Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків, погодженим із Генеральним прокурором.
Науково-практичні конференції проводяться відповідно до рішення Генерального прокурора.
Порядок організації та проведення семінарів, науково-практичних конференцій та інших колективних форм навчання визначається наказом Генерального прокурора.
2.13. Проєкти законодавчих актів, які ініціюються Офісом Генерального прокурора, розробляються підрозділом організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення з урахуванням пропозицій відповідних структурних підрозділів, обласних прокуратур, поданих у порядку, визначеному наказом Генерального прокурора.
У разі потреби ініціювання внесення змін до закону про державний бюджет, відповідні проєкти законодавчих актів готуються бухгалтерською службою за участі інших структурних підрозділів у межах компетенції.
3. Планування роботи
3.1. З метою підвищення ефективності роботи в Офісі Генерального прокурора застосовуються різні форми довгострокового та короткострокового планування.
3.2. Комплексні заходи щодо розвитку прокуратури на кілька найближчих років визначаються у стратегії, проєкт якої розробляється підрозділом з питань кримінальної політики з урахуванням пропозицій самостійних структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора, погоджених першим заступником або заступниками Генерального прокурора згідно з розподілом обов'язків, а також обласних прокуратур.
( Пункт 3.2 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 140 від 26.05.2023 )
3.3. Реалізація стратегії розвитку прокуратури здійснюється згідно з операційним планом, у якому визначаються конкретні строки та виконавці передбачених заходів. Проєкт операційного плану формується підрозділом з питань кримінальної політики на підставі пропозицій самостійних структурних підрозділів упродовж двох місяців з дня затвердження стратегії Генеральним прокурором.
( Абзац перший пункту 3.3 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 140 від 26.05.2023 )
Цим же структурним підрозділом здійснюється контроль за виконанням визначених операційним планом заходів, щоквартальне інформування Генерального прокурора про стан їх реалізації.
3.4. План діяльності Офісу Генерального прокурора на середньостроковий період із встановленням стратегічних цілей та ключових показників ефективності складається бухгалтерською службою на плановий рік та два бюджетні періоди, що настають за плановим, на підставі пропозицій самостійних структурних підрозділів, якими забезпечується контроль за їх виконанням.
3.5. Планування роботи з питань охорони державної таємниці здійснюється режимно-секретними органами Офісу Генерального прокурора відповідно до вимог, установлених постановою Кабінету Міністрів України.
3.6. План роботи Офісу Генерального прокурора складається на квартал. У плані відповідно до покладених функцій та наданих законом повноважень з урахуванням стану законності у державі, поширеності порушень прав і свобод громадян та інтересів держави, визначених пріоритетів передбачаються конкретні заходи з актуальних питань виконання завдань органів прокуратури, зокрема перевірки стану додержання вимог законодавства, стану організації роботи на окремих напрямах в обласних прокуратурах, структурних підрозділах Офісу Генерального прокурора, а також надання практичної допомоги керівникам обласних прокуратур, заходи аналітичного та навчально-методичного характеру.
До плану роботи додаються список працівників прокуратур нижчого рівня, які підлягають стажуванню, та графік виїздів працівників Офісу Генерального прокурора до обласних прокуратур.
3.7. Обґрунтовані пропозиції до плану роботи, списку працівників органів прокуратури, які викликаються на стажування, та графіка виїздів працівників Офісу Генерального прокурора до обласних прокуратур подаються до підрозділу організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення не пізніше 15 числа останнього місяця поточного кварталу керівниками самостійних структурних підрозділів за погодженням із першим заступником або заступниками Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків.
Якщо запропонований захід належить до компетенції кількох самостійних структурних підрозділів, включення його до плану ініціатором попередньо погоджується з іншими підрозділами, які залучаються до виконання, про що зазначається у пропозиціях.
3.8. При плануванні заходів застосовується диференційований підхід до залучення обласних прокуратур, виходячи зі стану законності, поширеності порушень прав і свобод громадян та інтересів держави на відповідній території, а також з урахуванням їх загального навантаження.
3.9. За наслідками опрацювання пропозицій підрозділом організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення не пізніше 25 числа останнього місяця поточного кварталу формується проєкт плану роботи Офісу Генерального прокурора, в якому визначаються конкретні заходи, самостійні структурні підрозділи, відповідальні за їх здійснення, а також строки виконання.
Проєкт плану візується керівниками самостійних структурних підрозділів, залучених до його виконання, першим заступником та заступниками Генерального прокурора, підписується керівником підрозділу організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення та затверджується Генеральним прокурором.
3.10. План роботи разом зі списком працівників органів прокуратури, які підлягають стажуванню, та графіком виїздів працівників Офісу Генерального прокурора до обласних прокуратур підрозділом організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення невідкладно передається для організації виконання першим заступникам та заступникам Генерального прокурора, керівникам самостійних структурних підрозділів і надсилається до обласних прокуратур.
3.11. Оперативне корегування плану упродовж кварталу здійснюється на підставі рапорту першого заступника або заступника Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків чи керівника самостійного структурного підрозділу, підпорядкованого безпосередньо Генеральному прокурору, погодженого з керівником підрозділу організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення.
Копія такого рапорту невідкладно передається до цього підрозділу, яким про зміни у плані роботи Офісу Генерального прокурора інформуються відповідні обласні прокуратури.
3.12. Виконання планового заходу завершується:
- перевірка додержання вимог законодавства - складанням доповідної записки першому заступнику або заступнику Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків за підписом керівника самостійного структурного підрозділу;
- вивчення проблемних питань прокурорської діяльності - складанням доповідної записки Генеральному прокурору (у разі її підготовки самостійним структурним підрозділом, підпорядкованим йому безпосередньо), першому заступнику або заступнику Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків за підписом керівника самостійного структурного підрозділу; аналізу чи узагальнення за підписом керівника самостійного структурного підрозділу, затвердженого Генеральним прокурором (у разі складання такого документа самостійним структурним підрозділом, підпорядкованим йому безпосередньо), першим заступником чи заступником Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків;
- перевірка стану організації роботи на певних напрямах в обласних прокуратурах чи надання практичної допомоги їх керівникам - складанням доповідної записки Генеральному прокурору, першому заступнику або заступнику Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків за підписом працівника (працівників), яким (якими) здійснювався виїзд;
- навчально-методичні заходи - складанням рапорту про їх проведення Генеральному прокурору, першому заступнику або заступнику Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків за підписом керівника самостійного структурного підрозділу, відповідального за здійснення заходу.
3.13. Доповідні записки, аналітичні та інші документи про виконання планових заходів повинні містити конкретні пропозиції щодо їх реалізації (обговорення на нараді, надсилання листів керівникам обласних прокуратур, внесення документів реагування, інформування органів державної влади, правоохоронних органів, розроблення документів методичного спрямування тощо).
3.14. Доповідь Генеральному прокурору про результати виконання планових заходів здійснюється за рішенням першого заступника або заступника Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків у разі виявлення суттєвих порушень вимог законодавства, недоліків у роботі обласних прокуратур або у зв'язку з необхідністю розгляду питання на рівні Генерального прокурора, прийняття ним управлінського рішення або ініціювання застосування заходів впливу.
У цих випадках перший заступник або заступники Генерального прокурора чи керівники безпосередньо підпорядкованих йому самостійних структурних підрозділів доповідають Генеральному прокурору особисто з внесенням відповідних пропозицій.
3.15. Виконання планового заходу в повному обсязі завершується у місяці, визначеному у плані.
У разі неможливості виконання заходу у встановлений строк рішення про його продовження приймається в порядку, визначеному пунктом 3.11 цього Регламенту.
3.16. Контроль за своєчасним, повним і якісним виконанням планових заходів здійснюється Генеральним прокурором, першим заступником та заступниками Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків, щодо стажування працівників органів прокуратури - кадровим підрозділом, а загальний контроль - підрозділом організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення.
3.17. Після завершення виконання планового заходу керівниками самостійних структурних підрозділів забезпечується невідкладне, але не пізніше трьох робочих днів, надання копій відповідних документів (доповідних записок, узагальнень, аналізів, рапортів, листів, інформацій, протоколів нарад, унесених документів реагування тощо) до підрозділу організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення, а щодо стажування працівників органів прокуратури - до кадрового підрозділу.
( Абзац перший пункту 3.17 із змінами, внесеними згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 249 від 05.09.2023 )
Контроль за виконанням планового заходу завершується цими підрозділами лише після передачі копій усіх документів, що свідчать про його остаточну реалізацію.
( Абзац другий пункту 3.17 із змінами, внесеними згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 249 від 05.09.2023 )
4. Порядок надсилання листів та завдань (доручень) до обласних прокуратур
4.1. З метою організації виконання плану роботи Офісу Генерального прокурора самостійними структурними підрозділами готуються завдання, які надсилаються до обласних прокуратур за підписом Генерального прокурора, першого заступника або заступників Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків у строк, необхідний для якісного виконання, але, як правило, не пізніше ніж за місяць до встановленого строку.
Якщо плановий захід стосується компетенції кількох структурних підрозділів, надсилається одне спільне завдання, відповідальність за підготовку якого покладається на першого виконавця, визначеного планом.
4.2. Позапланові завдання та інші доручення із контрольним строком їх виконання надаються обласним прокуратурам (прокуратурі) тільки за рішенням та підписом Генерального прокурора. Якщо листи орієнтовного, інформаційного характеру або листи із зауваженнями містять конкретні доручення або визначають строки виконання, вони надсилаються на місця у такому ж порядку.
У разі підготовки проєкту позапланового завдання за ініціативою самостійного структурного підрозділу він подається на підпис у встановленому цим Регламентом порядку зі стислою пояснювальною запискою першого заступника або заступника Генерального прокурора згідно з розподілом обов'язків, керівника самостійного структурного підрозділу, підпорядкованого безпосередньо Генеральному прокурору, з обґрунтуванням необхідності надіслання такого завдання.
4.3. За підписом першого заступника чи заступників Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків можуть також надсилатися:
- завдання (доручення) на виконання рішень нарад у Генерального прокурора;
- завдання на виконання доручень Генерального прокурора, у тому числі для забезпечення підготовки матеріалів до нарад у Генерального прокурора;
- листи орієнтовного та інформаційного характеру, а також про надання пропозицій чи інформації у зв'язку з проведенням навчально-методичних заходів, внесенням змін до законодавства тощо;
- листи із зауваженнями, у тому числі за результатами виїздів до обласних прокуратур;
- листи про виклик заступників керівників обласних прокуратур, їх працівників до Офісу Генерального прокурора, а також для участі в організаційних, навчально-методичних та інших заходах, які проводяться за межами територіальної юрисдикції (тимчасової дислокації) відповідної обласної прокуратури;
( Абзац шостий пункту 4.3 глави 4 в редакції Наказу Офісу Генерального прокурора
№ 69 від 29.03.2024 )
- доручення (листи) з питань додержання вимог бюджетного законодавства, бухгалтерського обліку та управління об'єктами державної власності;
- доручення щодо розгляду звернень громадян, запитів і звернень народних депутатів України, комітетів, тимчасових слідчих та тимчасових спеціальних комісій Верховної Ради України, повідомлень у медіа, у конкретних провадженнях (справах).
4.4. Листи та доручення з питань, передбачених пунктами 7.36, 7.37 цього Регламенту, можуть надсилатися за підписом керівників окремих самостійних структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора та їх заступників.
4.5. Усі завдання (доручення) та листи, зазначені у пунктах 4.1 - 4.3, до підпису керівництвом Офісу Генерального прокурора надаються для опрацювання працівнику, на якого покладено обов'язок філологічного редагування документів, а також (крім зазначених в останньому абзаці пункту 4.3, листів про виклик заступників керівників і працівників обласних прокуратур для проходження стажування, а також листів із зауваженнями у конкретних справах чи провадженнях) до підрозділу організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення.
4.6. Працівники підрозділу організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення з'ясовують, чи додержано вимоги цього Регламенту при оформленні документа, чи відповідає його зміст положенням законодавства, у тому числі антикорупційного, а також організаційно-розпорядчим документам Генерального прокурора та за відсутності зауважень візують. Після підпису і реєстрації таким документам присвоюється порядковий номер із відміткою "окв".
4.7. Витребування від прокуратур нижчого рівня інформації, що міститься у статистичній звітності та інформаційних системах органів прокуратури, не допускається.
4.8. За необхідності систематичного одержання від обласних прокуратур відомостей з окремих питань прокурорської діяльності або інших даних за підписом Генерального прокурора їм надсилаються завдання з періодичними строками інформування Офісу Генерального прокурора. Проєкт такого завдання подається на підпис у порядку, встановленому пунктом 4.2 цього Регламенту.
4.9. Про результати виконання завдань із встановленою ними періодичністю перший заступник або заступники Генерального прокурора, керівники безпосередньо підпорядкованих йому самостійних структурних підрозділів доповідають Генеральному прокурору.
4.10. Виконання завдань із періодичними строками інформування Офісу Генерального прокурора припиняється за рішенням Генерального прокурора на підставі рапорту керівника самостійного структурного підрозділу, погодженого першим заступником або заступником Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків і керівником підрозділу організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення із викладенням узагальненої інформації про результати його реалізації.
4.11. Підрозділ організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення систематизує відомості щодо скерованих до обласних прокуратур завдань із періодичними строками інформування Офісу Генерального прокурора та вносить відповідні пропозиції.
4.12. Надсилання документів, передбачених пунктами 4.1, 4.2, абзацами другим-сьомим пункту 4.3 та пунктом 4.8, без реєстрації підрозділом організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення забороняється.
Про листи, завдання, доручення, надані для скерування до обласних прокуратур з порушенням установлених цим Регламентом вимог, підрозділ документального забезпечення повідомляє підрозділ організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення і повертає такі документи до структурних підрозділів, якими їх підготовлено.
4.13. За наявності інформації про направлення листів, завдань та доручень усупереч встановленому порядку чи таких, що не відповідають вимогам організаційно-розпорядчих документів Генерального прокурора, керівник підрозділу організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення доповідає Генеральному прокурору для вирішення питання щодо їх відкликання та вжиття відповідних заходів реагування.
5. Організація проведення оперативних нарад
5.1. Керівництвом Офісу Генерального прокурора, структурних підрозділів проводяться оперативні наради за потреби обговорення проблемних питань додержання вимог законів, стану організації діяльності органів прокуратури на окремих напрямах, у тому числі виконання організаційно-розпорядчих актів Генерального прокурора, організації роботи структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора та обласних прокуратур, результатів перевірок, надання практичної допомоги, заходів аналітичного характеру, виконавської та трудової дисципліни тощо.
5.2. За необхідності до участі у нарадах запрошуються керівники та працівники прокуратур нижчого рівня, а також за згодою - керівники і посадові особи інших державних органів.
5.3. Періодично на нарадах у Генерального прокурора, у тому числі за участі заступника Генерального прокурора - керівника Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, керівників обласних прокуратур, підбиваються підсумки роботи. У прийнятих рішеннях визначаються заходи з найважливіших питань діяльності органів прокуратури, пріоритети та основні завдання на наступний період.
( Пункт 5.3 глави 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 69 від 29.03.2024 )
5.4. Організація підготовки та проведення оперативних нарад у Генерального прокурора здійснюється підрозділом організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення або за дорученням Генерального прокурора - іншими самостійними структурними підрозділами.
5.5. Після прийняття Генеральним прокурором рішення про проведення оперативної наради, у тому числі за результатами розгляду доповідних записок, аналізів, узагальнень чи інших документів, час, дату та коло її учасників відповідальний структурний підрозділ готує проєкт порядку денного наради та інші необхідні матеріали (план підготовки до наради, довідки, об'єктивні дані про роботу обласних прокуратур, списки запрошених та осіб, виступи яких пропонується заслухати, тези до виступу, схему розсадки запрошених у залі та учасників у президії тощо).
( Пункт 5.5 глави 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 140 від 26.05.2023 )
5.6. Матеріали для розгляду на оперативній нараді у Генерального прокурора, у тому числі щодо візуалізації даних (графіки, діаграми, слайди), відповідними самостійними структурними підрозділами за погодженням із першим заступником або заступниками Генерального прокурора згідно з розподілом обов'язків подаються до підрозділу організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення не пізніше ніж за три робочі дні до дати проведення наради або у строк, визначений окремим дорученням Генерального прокурора.
У разі проведення нарад із використанням системи мультимедійного супроводу графічний дизайн та комп'ютерна демонстрація (презентація) відповідних матеріалів здійснюється підрозділом інформаційних технологій.
5.7. Результати оперативної наради у разі прийняття рішень та визначення конкретних заходів оформлюються протоколом упродовж п'яти робочих днів із часу проведення наради. Якщо такі рішення не приймалися та заходи не визначалися, у книзі обліку нарад фіксується дата проведення наради, склад учасників, розглянуті питання.
Проєкти протоколів нарад у Генерального прокурора готуються підрозділом організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення або за дорученням Генерального прокурора - іншим самостійним структурним підрозділом.
5.8. Оформлення протоколів нарад у першого заступника та заступників Генерального прокурора здійснюється працівниками структурних підрозділів, відповідальних за їх підготовку і проведення.
5.9. Контроль за своєчасністю, якістю та ефективністю виконання рішень оперативних нарад у Генерального прокурора покладається на першого заступника та заступників Генерального прокурора, підрозділ організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення; у першого заступника та заступників Генерального прокурора - на керівників самостійних структурних підрозділів; у структурних підрозділах - на їх керівників.
Документи щодо реалізації рішень, прийнятих нарадами у Генерального прокурора, у визначені ними строки надаються до підрозділу організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення.
5.10. Рішення оперативних нарад, проведених у Генерального прокурора, знімаються з контролю на підставі доповідної записки першого заступника або заступника Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків чи керівника самостійного структурного підрозділу, підпорядкованого безпосередньо Генеральному прокурору, завізованої керівником підрозділу організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення.
5.11. Якщо контроль за виконанням рішення наради покладався на кількох заступників Генерального прокурора або здійснювався безпосередньо Генеральним прокурором, така доповідна записка готується підрозділом організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення на підставі інформацій та пропозицій керівників самостійних структурних підрозділів, погоджених першим заступником або заступниками Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків.
5.12. Рішення нарад у першим заступником та заступників Генерального прокурора, керівників структурних підрозділів знімаються з контролю за доповідними записками тих працівників, на яких покладався контроль.
5.13. З контролю знімаються повно та всебічно виконані рішення нарад з урахуванням ефективності їх реалізації. У разі незабезпечення належного виконання прийнятого нарадою рішення або окремих заходів контроль у цій частині продовжується в такому ж порядку.
5.14. Проєкти листів керівникам обласних прокуратур про зняття рішень оперативних нарад у Генерального прокурора з контролю чи його продовження готуються підрозділом організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення або іншим самостійним структурним підрозділом, яким за дорученням Генерального прокурора здійснювалася організація проведення наради, а нарад у першого заступника і заступників Генерального прокурора - відповідними самостійними структурними підрозділами.
( Пункт 5.14 із змінами, внесеними згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 249 від 05.09.2023 )
5.15. Облік оперативних нарад, проведених Генеральним прокурором, здійснюється підрозділом організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення.
У разі організації проведення наради у Генерального прокурора за його дорученням іншим структурним підрозділом для забезпечення її обліку відповідні документи (протокол наради, інформації, довідки тощо) невідкладно надаються до підрозділу організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення.
У структурних підрозділах ведеться облік оперативних нарад, проведених першим заступником та заступниками Генерального прокурора, а також керівництвом структурного підрозділу.
5.16. Організація та проведення оперативних нарад із питань здійснення прокурорами повноважень в окремих кримінальних провадженнях, а також контроль за їх виконанням здійснюються з додержанням вимог
статті 222 Кримінального процесуального кодексу України.
5.17. Генеральним прокурором, його першим заступником та заступниками можуть проводитися робочі зустрічі, підготовка, проведення, оформлення та облік яких здійснюється у порядку, передбаченому цим Регламентом для оперативних нарад.
( Регламент доповнено пунктом 5.17 згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 249 від 05.09.2023 )
5.18. Матеріально-технічне забезпечення нарад та інших заходів під головуванням або за участі Генерального прокурора, його першим заступником та заступників, які проводяться у приміщеннях Офісу Генерального прокурора, здійснюється підрозділом матеріально-технічного забезпечення.
6. Організація проведення координаційних і спільних нарад
6.1. Генеральним прокурором, його першим заступником та заступниками відповідно до розподілу обов'язків здійснюється координація діяльності правоохоронних органів у сфері протидії злочинності.
6.2. Основною формою координації є проведення координаційних нарад із керівниками правоохоронних органів. Порядок та інші форми координації визначаються наказом Генерального прокурора.
6.3. Координаційні наради керівників правоохоронних органів у сфері протидії злочинності проводяться під головуванням Генерального прокурора або виконувача його обов'язків.
Спільні наради із керівництвом правоохоронних та інших державних органів проводяться під головуванням Генерального прокурора, його першим заступником та заступників згідно з розподілом обов'язків з метою обговорення та узгодження спільних заходів з окремих питань запобігання та протидії злочинності, порушенням законодавства у певних сферах.
6.4. Організаційне забезпечення підготовки та проведення координаційних і спільних нарад у Генерального прокурора покладається на підрозділ організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення, яким ця робота здійснюється у взаємодії з іншими самостійними структурними підрозділами Офісу Генерального прокурора згідно з компетенцією.
Організаційне забезпечення підготовки і проведення спільних нарад у першим заступником чи заступників Генерального прокурора здійснюється за їх дорученням самостійним структурним підрозділом Офісу Генерального прокурора, до повноважень якого належать питання, що виносяться на обговорення.
6.5. Організаційне забезпечення проведення координаційних та спільних нарад, зокрема, передбачає:
- підготовку матеріалів для обговорення (доповідних записок, довідок, інформаційно-аналітичних матеріалів із візуалізацією відповідних даних), списку запрошених осіб, проєктів порядку денного та постанови наради;
- забезпечення участі у координаційній чи спільній нараді запрошених осіб;
- після проведення наради за необхідності доопрацювання постанови, її підписання головою та учасниками наради, надсилання виконавцям, а також складання протоколу координаційної чи спільної наради.
Документи, що виносяться на розгляд наради у Генерального прокурора, погоджуються першим заступником та/або заступниками Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків і надаються до підрозділу організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення.
У необхідних випадках складається план підготовки до проведення координаційної або спільної наради під головуванням Генерального прокурора.
6.6. Постанови координаційних і спільних нарад підписуються головуючим та учасниками наради упродовж 7 робочих днів із дня проведення наради. Підписані постанови невідкладно надсилаються для організації виконання учасникам наради та керівникам обласних прокуратур.
6.7. Загальний облік координаційних та спільних нарад, проведених Генеральним прокурором, його першим заступником та заступниками, здійснюється підрозділом організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення.
Для забезпечення ведення такого обліку самостійним структурним підрозділом, яким організовувалося проведення спільної наради під головуванням першого заступника або заступника Генерального прокурора, до цього підрозділу упродовж трьох робочих днів із дня підписання надаються копії постанови та протоколу наради.
6.8. Контроль за своєчасністю та повнотою виконання органами прокуратури постанов координаційних та спільних нарад, проведених під головуванням Генерального прокурора, покладається на його першим заступником та заступників згідно з розподілом обов'язків та підрозділ організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення, а під головуванням першим заступником чи заступників Генерального прокурора - на керівників відповідних самостійних структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора.
6.9. Виконання узгодженого заходу у повному обсязі завершується в тому місяці, який визначено у постанові наради.
У разі неможливості виконання заходу у строк, передбачений постановою наради, його може бути продовжено Генеральним прокурором на підставі поданого не пізніше ніж за сім робочих днів до завершення такого строку обґрунтованого рапорту першого заступника або заступника Генерального прокурора чи керівника самостійного структурного підрозділу, підпорядкованого безпосередньо Генеральному прокурору, який визначено першим виконавцем, погодженого з керівником підрозділу організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення.
( Пункт 6.9 глави 6 доповнено абзацом другим згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 140 від 26.05.2023 )
Копія такого рапорту невідкладно передається до цього підрозділу для забезпечення інформування відповідних правоохоронних та інших державних органів.
( Пункт 6.9 глави 6 доповнено абзацом третім згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 140 від 26.05.2023 )
Продовження виконання заходу, передбаченого постановою спільної наради, проведеної першим заступником або заступником Генерального прокурора, здійснюється ним не пізніше ніж за п'ять робочих днів до завершення відповідного строку за обґрунтованим рапортом керівника самостійного структурного підрозділу, визначеного першим виконавцем, про що невідкладно інформуються правоохоронні та інші державні органи, залучені до реалізації цього заходу.
( Пункт 6.9 глави 6 доповнено абзацом четвертим згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 140 від 26.05.2023 )
6.10. Доповідні записки про стан виконання рішень координаційних і спільних нарад, проведених під головуванням Генерального прокурора, погоджені першим заступником або заступниками Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків, у визначені постановами строки передаються до підрозділу організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення.
( Абзац п'ятий пункту 6.9 глави 6 вважається пунктом 6.10 згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 140 від 26.05.2023 )
6.11. Рішення координаційної чи спільної наради, проведеної під головуванням Генерального прокурора, знімається з контролю на підставі обґрунтованої доповідної записки керівника підрозділу організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення, погодженої першим заступником та/або заступниками Генерального прокурора відповідно до розподілу обов'язків.
Рішення спільних нарад, проведених першим заступником чи заступниками Генерального прокурора знімаються з контролю на підставі доповідних записок керівників самостійних структурних підрозділів, до повноважень яких належать питання, що обговорювалися.
6.12. З контролю знімаються повно та всебічно виконані заходи з урахуванням ефективності їх реалізації. У разі неналежного виконання рішень нарад або окремих заходів контроль у цій частині продовжується у порядку, визначеному наказом Генерального прокурора.
6.13. Листи керівникам правоохоронних та інших державних органів, керівникам обласних прокуратур про зняття з контролю постанов координаційних або спільних нарад, проведених Генеральним прокурором, або про його продовження готуються підрозділом організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення, спільних нарад, проведених під головуванням першим заступником або заступників Генерального прокурора - самостійним структурним підрозділом Офісу Генерального прокурора, до компетенції якого належать розглянуті питання.
6.14. Підрозділом організаційно-контрольної діяльності, правового та аналітичного забезпечення у взаємодії з іншими самостійними структурними підрозділами періодично вивчається практика координації діяльності правоохоронних органів у сфері протидії злочинності та її ефективність, вносяться пропозиції щодо удосконалення координаційної діяльності.
7. Організація розгляду документів
7.1. Приймання, реєстрація, розгляд та проходження документів, звернень і запитів, порядок доступу до публічної інформації в Офісі Генерального прокурора здійснюється відповідно до вимог законодавства, відомчих організаційно-розпорядчих документів з питань діловодства, розгляду звернень і запитів та особистого прийому громадян в органах прокуратури, запитів на інформацію, а також цього Регламенту.
Робота зі службовими документами в Офісі Генерального прокурора ведеться із застосуванням інформаційної системи "Система електронного документообігу органів прокуратури України" та системи електронної взаємодії органів виконавчої влади.
7.2. Заяви і повідомлення про вчинення кримінального правопорушення, заяви та клопотання учасників кримінального провадження, скарги на рішення, дії чи бездіяльність органу досудового розслідування або прокурора у кримінальному провадженні вирішуються в Офісі Генерального прокурора відповідно до вимог кримінального процесуального законодавства та нормативних актів Генерального прокурора.
Повідомлення викривачів про вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень
Закону України "Про запобігання корупції" розглядаються з урахуванням особливостей, визначених цим законом.
7.3. Усі звернення та запити, що надійшли до Офісу Генерального прокурора, крім усних звернень, вирішених на особистому прийомі, підлягають попередньому розгляду. Після реєстрації в підрозділі документального забезпечення звернення та запити передаються до підрозділу з організації комунікації з громадськістю, розгляду звернень та запитів. Працівники цього підрозділу перевіряють правильність оформлення звернень та запитів, належність порушених у них питань до компетенції органів прокуратури.
................Перейти до повного тексту