- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Повідомлення
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
ПОВІДОМЛЕННЯ
24.12.2021
Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну деревостружкових плит походженням з Республіки Білорусь та Російської Федерації
Відповідно до
Закону України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" (далі - Закон) за скаргою товариства з обмеженою відповідальністю "Свиспан Лімітед" рішенням Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі (далі - Комісія) від 16.02.2021 № АД-480/2021/4411-03 було порушено антидемпінгове розслідування щодо імпорту в Україну деревостружкових плит походженням з Республіки Білорусь та Російської Федерації (далі - розслідування).
Згідно зазначеного рішення Комісії об’єктом розслідування встановлено товар, що має такий опис:
деревостружкові плити з деревини (ДСП), за виключенням плит ДСП, покритих декоративною шаруватою пластмасою (далі - товар), що класифікуються згідно з
УКТЗЕД за кодами 4410 11 10 00, 4410 11 30 00 та 4410 11 90 00.
Країнами походження товару є Республіка Білорусь та Російська Федерація.
Факти щодо наявності та величини шкоди, що заподіюється національному товаровиробнику, встановлювалися за період дослідження: 01.01.2018 - 31.12.2020.
Факти щодо наявності та величини демпінгу стосовно імпорту в Україну товару встановлювалися за період розслідування: 01.01.2020 - 31.12.2020.
Відповідно до
Закону Комісія розглянула подані Міністерством економіки України (далі - Міністерство) звіт та матеріали про результати проведення розслідування і встановила наступне:
ТОВ "Свиспан Лімітед" є належним національним товаровиробником у розумінні положень пункту 16
статті 1 та
статті 11 Закону, оскільки його частка у загальному виробництві подібного товару в Україні становила понад 50 %;
товар, що виробляється національним товаровиробником, у розумінні положень пункту 26
статті 1 Закону є подібним до товару, що є об’єктом розслідування;
наявність протягом періоду розслідування демпінгового імпорту в Україну товару походженням з Республіки Білорусь та Російської Федерації;
демпінгова маржа розраховувалася шляхом порівняння експортної ціни та нормальної вартості, прирівняних до однакових торговельних умов. Зроблено позитивний висновок щодо обґрунтованості методу, на підставі якого було визначено демпінгову маржу;
розраховано наступні рівні демпінгової маржі: для товару походженням з Російської Федерації - 19,96 % та для товару походженням з Республіки Білорусь - 45,14 %;
обсяги демпінгового імпорту в період розслідування зросли на 70,2 %, порівняно з 2018 р., та на 30,6 %, порівняно з 2019 р.;
частка демпінгового імпорту відносно виробництва в період розслідування збільшилась на 29,2 % у порівнянні з 2019 р. та на 100,9 %, порівняно з 2018 р., а відносно споживання - на 21,2 % та на 67,9 % відповідно;
факт заподіяння істотної шкоди національному товаровиробнику. За період дослідження відбулося погіршення ряду фінансово-економічних показників національного товаровиробника, зокрема зменшилися: обсяги товарного виробництва на 4,6 %, рівень використання виробничих потужностей на 3,5 %, обсяги експорту на 24,7 %; фінансовий результат від продажу на внутрішній ринок у доларовому еквіваленті на 47,5 %, у гривневому - на 47,1 %, рентабельність реалізації на 46,2 % обсяги здійснених інвестицій на 58,7 %;
маржу шкоди розраховано на наступному рівні: для товару походженням з Республіки Білорусь - 60,18 % та для товару походженням з Російської Федерації -18,19 %;
................Перейти до повного тексту