- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Індивідуальна податкова консультація
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
20.07.2021 N 2820/ІПК/99-00-09-03-02-06 |
Державна податкова служба України відповідно до ст.
52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), розглянула запит Товариства стосовно надання індивідуальної податкової консультації щодо практичного застосування окремих норм податкового законодавства, та в межах компетенції повідомляє таке.
У зверненні Товариство повідомляє, що здійснює виробництво алкогольних напоїв, належних до коду товару (продукції) згідно УКТ ЗЕД 2208 60 11 00, 2208 60 19 00, 2208 90 69 00. Крім того, Товариство здійснює оптову реалізацію алкогольних напоїв на підставі ліцензії на право оптової торгівлі.
Як зазначено у зверненні Товариство також здійснює експорт алкогольних напоїв. При цьому останнім часом покупці алкогольної продукції - нерезеденти висловлюють зацікавленість у придбанні алкогольних напоїв, які виробляє Товариство, в тарі, що на території України не вважається споживчою. Одним із іноземних контрагентів Товариства висловлено бажання на придбання горілки, виробництва Товариства в цистерні місткістю 180 л.
Враховуючи зазначене Товариство запитує, чи дозволяється відвантаження та транспортування горілок, лікеро-горілчаної продукції на експорт в тарі, що не є споживчою, в т.ч. у спеціальних цистернах, флексітанках, контейнерах та іншій тарі, що є хімічно стійкою для цього виду продукції (виготовленої із матеріалів, дозволених до контакту з алкогольними напоями), якщо використання саме такої тари буде передбачене умовами відповідної угоди на експорт.
До зазначеного запитання.
Згідно з частиною першою ст.
11 Законом України від 19 грудня 1995 року N 481/95-ВР " Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" (далі - Закон N 481) для алкогольних напоїв (крім продукції, зазначеної у частині другій цієї статті - виноробної продукції), зокрема передбачені вимоги щодо:
маркування алкогольних напоїв, які реалізуються в Україні - здійснюється відповідно до
Закону України "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів" з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом, та має містити певну інформацію (зокрема, найменування та місцезнаходження оператора ринку харчових продуктів, відповідального за інформацію про алкогольний напій; знак для товарів і послуг; географічна назва місця виготовлення виробу; вміст спирту (% об.); місткість посуду; штриховий код; дата виготовлення виробу, код суб'єкта господарювання та номер ліцензії на виробництво);
розливу алкогольних напоїв - здійснюється у виготовлену із матеріалів, дозволених до контакту з алкогольними напоями, скляну тару, бляшанки із харчового алюмінію, а також у сувенірні пляшки та художньо оформлений посуд із скла чи глазурованої кераміки. Розлив алкогольних напоїв, крім продукції, зазначеної у частині другій цієї статті, з вмістом спирту етилового понад 8,5 % об'ємних одиниць здійснюється виключно у тару (посуд) місткістю 0,05 л, 0,1 л, 0,18 л, 0,2 л, 0,25 л, 0,275 л, 0,33 л, 0,35 л, 0,37 л, 0,375 л, 0,4 л, 0,45 л, 0,5 л, 0,61 л, 0,7 л, 0,75 л, 1,0 л і більше.
маркування - слова, описи, знаки для товарів і послуг (торговельні марки), графічні зображення або символи, що стосуються харчових продуктів, які розміщуються на будь-якій упаковці, етикетці (стікері), кольєретці, а за відсутності упаковки, у документі або повідомленні, що супроводжують харчовий продукт або посилаються на нього (п. 11 ч. 1 ст.
1 Закону N 2639);
................Перейти до повного тексту