- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Роз"яснення
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ
РОЗ'ЯСНЕННЯ
15.07.2021
Електронна трудова: запитання-відповіді
Тобто процес оцифрування трудових книжок здійснюватиметься протягом 5-ти років.
Яка доля чекає в подальшому на паперові трудові книжки?
Яка інформація буде міститися в електронній трудовій книжці?
В електронній трудовій книжці буде відображатись уся наявна інформація про стаж, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення.
Електронна трудова книжка - це цифровий аналог паперової трудової книжки.
Хто може подавати інформацію з паперової трудової книжки для внесення даних в електронному вигляді?
Відомості про трудову діяльність працівника (зокрема, з паперових трудових книжок, довідок тощо) включаються до Реєстру застрахованих осіб на підставі сканованих або оцифрованих копій документів, засвідчених кваліфікованим електронним підписом, поданих роботодавцем або працівником через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.
А яким чином скановані дані переводяться у цифровий формат і хто це робить: сама людина, роботодавець або працівники Фонду?
Після заповнення роботодавцем або громадянином анкети та прикріплення скан-копій документів фахівці територіальних органів Фонду переводять їх у цифровий формат; здійснюють звірку записів трудової книжки із даними, що вже містяться в персональній картці Реєстру застрахованих осіб.
У результаті формується кінцевий варіант електронної трудової книжки. Коли трудова книжка оцифрована, то дані про періоди роботи і наявний страховий стаж будуть доступні для перегляду в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Фонду.
................Перейти до повного тексту