- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Повідомлення
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
ПОВІДОМЛЕННЯ
Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну поворотно-відкидних пристроїв (механізмів) для віконних та балконних дверних блоків походженням з Турецької Республіки
( Щодо змін до рішення Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі від 23.04.2021 № АД-490/2021/4411-03 див. Повідомлення Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі
від 01.09.2021 )
Відповідно до Закону України
"Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" (далі - Закон) за скаргою товариства з обмеженою відповідальністю "АКСОР ІНДАСТРІ" (далі - заявник) рішенням Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі (далі - Комісія) від 21.02.2020 № АД-439/2020/4411-03 порушено антидемпінгове розслідування щодо імпорту в Україну поворотно-відкидних пристроїв (механізмів) для віконних та балконних дверних блоків походженням з Турецької Республіки (далі - розслідування).
Зазначеним рішенням Комісії об’єктом розслідування встановлено товар, що має такий опис:
поворотно-відкидні пристрої (механізми) для віконних та балконних дверних блоків (далі - Товар), що класифікуються згідно з
УКТЗЕД за кодом 8302 41 50 10.
Країна походження Товару: Турецька Республіка.
Період дослідження: 01.01.2017 - 31.12.2019
Період розслідування: 01.01.2019 - 31.12.2019
Відповідно до
Закону Комісія розглянула подані Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Мінекономіки) звіт та матеріали про результати розслідування та встановила наступне:
заявник є належним національним товаровиробником у розумінні положень пункту 16 статті 1
Закону, оскільки його частка в загальному виробництві Товару в Україні за період розслідування становила понад 50 %;
Товар, який виробляється національним товаровиробником, у розумінні положень пункту 26 статті 1
Закону є подібним до Товару, що є об’єктом розслідування;
наявність протягом періоду розслідування демпінгового імпорту в Україну Товару походженням з Турецької Республіки;
демпінгова маржа розраховувалася шляхом порівняння експортної ціни та нормальної вартості прирівняних до однакових торговельних умов. Зроблено позитивний висновок щодо обґрунтованості методу, на підставі якого було визначено демпінгову маржу;
за період дослідження відбулося погіршення ряду фінансово-економічних показників національного товаровиробника, зокрема зменшилися обсяги продажу на внутрішньому ринку на 12,9 %, знизився рівень рентабельності від продажу на внутрішньому ринку на 47,1 %, зросли залишки на 15 958,3 %, погіршився фінансовий результат від продажу на внутрішньому ринку на 54,4 % тощо. При цьому існує ймовірність значного зростання демпінгового імпорту Товару походженням з Турецької Республіки, що загрожує нанесенням істотної шкоди національному товаровиробнику;
наявність у Турецькій Республіці значного експортного потенціалу;
демпінговий імпорт в Україну Товару походженням з Турецької Республіки здійснювався за цінами, що були нижчими за ціни продажу та собівартість подібного Товару національного товаровиробника на внутрішньому ринку України;
інші фактори не мали визначального впливу на стан національного товаровиробника;
................Перейти до повного тексту