1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


АУДИТОРСЬКА ПАЛАТА УКРАЇНИ
РАДА АУДИТОРСЬКОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
12.04.2021 N 55/2
Про затвердження Порядку функціонування Порталу "Е-кабінет"
Відповідно до Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність", Статуту Аудиторської палати України, затвердженого рішенням чергового з'їзду аудиторів України від 18.05.2019, Положення про Раду Аудиторської палати України, затвердженого рішенням установчого з'їзду аудиторів України від 14.07.2018 (зі змінами та доповненнями), Рада Аудиторської палати України
вирішила:
1. Затвердити Порядок функціонування Порталу "Е-кабінет", держателем та технічним адміністратором якого є Аудиторська палата України (додається).
2. Доручити Секретаріату Аудиторської палати України оприлюднити це рішення на офіційному вебсайті Аудиторської палати України.
3. Це рішення набирає чинності з дати його оприлюднення.
Голова АПУ Тетяна КАМЕНСЬКА
Додаток N 1
до рішення Ради Аудиторської палати України
12.04.2021 N 55/2
ПОРЯДОК
функціонування Порталу "Е-кабінет", держателем та технічним адміністратором якого є Аудиторська палата України
I. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблений відповідно до Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність", Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" та Закону України "Про захист персональних даних".
1.2. Порядок визначає механізм функціонування, завдання та основні функціональні можливості Порталу "Е-кабінет" (далі - Портал), а також порядок електронного документообігу за допомогою Порталу під час здійснення взаємодії аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності з Аудиторською палатою України.
1.3. У цьому Порядку терміни вживаються у таких значеннях:
адреса користувача - адреса аудитора / суб'єкта аудиторської діяльності, що складається з ідентифікатора, позначки "@" та доменного імені, яке використовується ним для листування з Аудиторською палатою України та повідомляється шляхом внесення адреси електронної пошти до облікових даних Порталу;
адміністратори - уповноважені працівники Аудиторської палати України, наділені правом доступу до інформації (документів), що надходить через Портал з персональних електронних кабінетів аудиторів / суб'єктів аудиторської діяльності;
електронні документи - документи, подані в електронній формі аудитором / суб'єктом аудиторської діяльності до Аудиторської палати України через персональний електронний кабінет з накладенням на них кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та/або електронної печатки, а так само документи, що направляються в електронній формі Аудиторською палатою України аудиторам / суб'єктам аудиторської діяльності. Без електронного підпису електронний документ не вважається створеним;
Е-кабінет (персональний електронний кабінет) аудитора / суб'єкта аудиторської діяльності - індивідуальна персоніфікована вебсторінка аудитора / суб'єкта аудиторської діяльності, за допомогою якої здійснюється електронний документообіг під час здійснення його взаємодії з Аудиторською палатою України;
користувачі Порталу - адміністратори та аудитори / суб'єкти аудиторської діяльності, які пройшли процедуру електронної ідентифікації та авторизації в Е-кабінеті;
право доступу - дії, які користувачі мають право виконувати з використанням технічних можливостей Порталу.
Інші терміни у цьому Порядку вживаються у значеннях, наведених у Законах України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність".
1.4. Держателем та технічним адміністратором Порталу є Аудиторська палата України, яка:
- здійснює заходи адміністрування Порталу, його технічне забезпечення, технічну підтримку (впровадження, якісну та безперебійну роботу, оновлення, модифікацію, усунення помилок, забезпечення цілісності та автентичності вихідного програмного коду), а також збереження та захист інформації, відомостей (даних);
- забезпечує функціонування Порталу (отримання, створення, перегляд, обробку, розгляд, опрацювання, відправлення, передання, використання, внесення інформації, документів, відомостей (даних)).
1.5. Доступ до Порталу та Е-кабінетів здійснюється через вебсайт, який має офіційну адресу в мережі Інтернет - https://www.apu.com.ua/.
1.6. Портал ведеться українською мовою та функціонує цілодобово сім днів на тиждень (крім часу, необхідного для його технічного обслуговування).
1.7. Реєстрація електронних документів, що надходять через Портал, здійснюється автоматично у день їх надходження (або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час). Якщо електронний документ надійшов у неробочий день або час, то датою подання електронного документа вважається наступний після нього робочий день.
Електронні документи розглядаються у межах строків, визначених чинним законодавством та актами Аудиторської палати України.
1.8. Аудитор / суб'єкт аудиторської діяльності під час першого входу (створення облікового запису в Е-кабінеті):
- надає згоду на те, що електронні документи (повідомлення, листи, рішення, витяги з рішень, тощо), надіслані Аудиторською палатою України такому користувачу в Е-кабінет засобами Порталу, вважаються направленими належним чином, а інформація, зазначена в Е-кабінеті щодо їх направлення та/або отримання, є достатньою для підтвердження направлення та/або отримання цих електронних документів перед третіми особами;
- бере на себе зобов'язання переглядати свій Е-кабінет і ознайомлюватися з електронними документами, інформацією, відомостями (даними) у ньому не рідше ніж два рази на тиждень. У випадку недотримання вказаного зобов'язання на члена Аудиторської палати України покладається ризик настання негативних наслідків, пов'язаних з таким недотриманням зобов'язання, зокрема, такий член Аудиторської палати України не має права посилатися на свою необізнаність або неповідомлення його Аудиторською палатою України з відповідного питання.

................
Перейти до повного тексту