- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Про програму адаптації нових працівників в органах Пенсійного фонду України
Відповідно до Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280 (із змінами), пункту 2 розділу V Стратегії удосконалення системи управління персоналом Пенсійного фонду України на 2020 - 2021 роки, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 03 квітня 2020 року № 5-1, правління Пенсійного фонду України
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Програму адаптації нових працівників в органах Пенсійного фонду України, що додається.
2. Контроль за виконанням цієї постанови залишаю за собою.-
Голова правління |
Євгеній КАПІНУС |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління
Пенсійного фонду України
09.02.2021 № 4-1
ПРОГРАМА
адаптації нових працівників в органах Пенсійного фонду України
Розділ І. Загальні питання
1. Програма адаптації нових працівників (далі - програма адаптації) у Пенсійному фонді України та його територіальних органах (далі - органи Пенсійного фонду України) окреслює рекомендовані підходи для створення належних умов для виконання посадових обов'язків та надання допомоги особам, вперше призначеним на посаду державної служби (далі - новий працівник).
2. Метою програми адаптації є:
створення належних умов для виконання посадових обов'язків і надання допомоги новим працівникам для розкриття їх професійного та особистого потенціалу;
оптимізація часу для оперативного залучення до робочого процесу нового працівника;
удосконалення професійних знань, умінь і навичок нового працівника з урахуванням специфіки діяльності структурного підрозділу органу Пенсійного фонду України.
3. Проходження програми адаптації (період адаптації) - процес ознайомлення, призвичаєння нових працівників до змісту та умов службової діяльності в органах Пенсійного фонду України, що базується на поступовому освоєнні нових професійних, соціальних та організаційних умов служби, соціального середовища та корпоративної культури в органах Пенсійного фонду України, удосконалення їх професійних знань, умінь і навичок.
Розділ II. Організація проходження програми адаптації
1. Програма адаптації затверджується за функціональними напрямками діяльності структурного підрозділу органу Пенсійного фонду України та може включати в себе цілі та перелік заходів у межах посадових обов'язків нового працівника, терміни їх виконання і передбачуваний результат, перелік нормативних документів, що регламентують роботу структурного підрозділу органу Пенсійного фонду України, необхідних для засвоєння новим працівником за період адаптації, а також іншу інформацію, що сприяє якнайшвидшому входженню в посаду нового працівника. Примірна програма адаптації нових працівників наведена у додатку 1.
У разі визначення новому працівникові наставника може розроблятися індивідуальна програма адаптації.
2. Учасниками програми адаптації є: новий працівник;
наставник - досвідчений та висококваліфікований державний службовець органу Пенсійного фонду України, який супроводжує нового працівника з метою його комфортного пристосування до робочого процесу, подальшого професійного розвитку у відповідному органі Пенсійного фонду України (у разі визначення);
безпосередній керівник нового працівника;
керівник структурного підрозділу органу Пенсійного фонду України; служба управління персоналом органу Пенсійного фонду України.
3. До програми адаптації включаються заходи, спрямовані на оперативне засвоєння функціональних обов'язків, оволодіння системою спеціалізованих професійних знань і умінь, необхідних для зазначеної посади, їх ефективне застосування на практиці та залучення до робочого процесу нових працівників.
Програма адаптації поділяється на професійну та соціальну адаптацію: професійна адаптація - пристосування вже наявного професійного досвіду та стилю професійної діяльності нового працівника до вимог нової посади, засвоєння нових для нього професійних функцій та обов'язків, удосконалення необхідних умінь і навичок, залучення до професійного виконання посадових обов'язків, що виражається у таких аспектах професійної адаптації:
психофізіологічних - пристосування до нових організаційних, психологічних і фізіологічних навантажень, інтенсивності режиму роботи, правил внутрішнього службового розпорядку;
професійних - поступове удосконалення професійних умінь і навичок з урахуванням напрямків діяльності структурних підрозділів органів Пенсійного фонду України;
організаційних - урозуміння завдань та організаційного статусу посади державної служби, яку обіймає новий працівник, його посадових обов'язків, системи мотивації, критеріїв оцінки результатів службової діяльності тощо;
соціальна адаптація пов'язана з входженням нового працівника у систему міжособистісних взаємовідносин колективу органу Пенсійного фонду України, прийняттям його цінностей, норм і традицій.
................Перейти до повного тексту