1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Податкова консультація


ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
20.10.2020 N 4328/ІПК/99-00-07-05-01-06
Державна податкова служба України розглянула запит ТОВ (далі - Товариство) від 18.09.2020 р. N 211 (вх. ДПС N 2637/ІПК/6 від 22.09.2020 р.) щодо надання податкової консультації та в порядку статті 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) повідомляє.
Питання 1: Щодо дій підприємства, у випадку тимчасового припинення роботи господарської одиниці, на якій використовувався РРО?
Закон України від 06 липня 1995 року N 265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (далі - Закон N 265) визначає правові засади застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Дія цього Закону поширюється на усіх суб'єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.
Відповідно до Закону N 265, наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 р. N 547 затверджено "Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги)" та "Порядок реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій" (далі - Наказ 547).
Наказом N 547 не передбачено обов'язку суб'єктів господарювання повідомляти контролюючий орган, у випадках тимчасового припинення діяльності господарської одиниці та, як наслідок, не використання РРО в той же проміжок часу.
Разом з цим, чинне законодавство не вимагає від суб'єкта господарювання обов'язкового складання будь-якого документу, що підтверджує факт тимчасового припинення діяльності, за певними адресами господарських одиниць, як і не встановлює такого обов'язку у разі відновлення їх функціонування.

................
Перейти до повного тексту